Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Значним проривом у відносинах між Білоруссю, Казахстаном, Російською Федерацією і Україною стало підписання у 2004 р. Єдиного економічного простору (ЄЕП).

В діяльності СНД зіткнулися дві тенденції: перша прагнула перетворити дану організацію в “інструмент для цивілізованого роз’єднання”, друга пов’язувала майбутнє СНД з інтеграційними процесами. В 1992-1993 рр. відзначено безумовну перевагу першої, яка підтримувалася політикою українського уряду. На початку 1993 р. Україна відмовилася підписувати Статут СНД і фактично відсторонилася від активної участі в межах Співдружності.

Навесні 1997 р. відбувся перший офіційний візит Л. Кучми до Молдови. Укладено договір про співробітництво прикордонних областей та адміністративно-територіальних одиниць. Україна виступає гарантом нормалізації відносин між Молдовою і Придністровською республікою.

Завершується робота щодо демілітаризації державного кордону з Росією, Польщею, Молдовою, Угорщиною. Після візиту президента Угорщини А. Гьонца поглиблюється і розширюється українсько-угорське співробітництво. Наслідком візиту Л. Кучми до Туреччини стало підписання офіційного документа про уникнення подвійного оподаткування, взаємного захисту інвестицій.

У 1996 р. на конференції міністрів закордонних справ в Австрії Україна стала членом Центральноєвропейської ініціативи (ЦЄЇ). До ЦЄЇ входять і сусіди України – Польща, Словаччина, Білорусь, Румунія. Участь України в ЦЄЇ дає можливість розширювати співробітництво в таких галузях, як транспорт, зв’язок, енергетика, навколишнє середовище та екологічна безпека, наука і технологія, сільське господарство, статистика, інформація, культура. Держави – члени ЦЄЇ проводять політичні консультації.

Грудня 2001 р. у Харкові пройшов російсько-український економічний бізнес-форум за участю В. Путіна й Л. Кучми, на якому було підписано угоду про добудову реакторів Рівненської та Хмельницької АЕС, співробітництво в сфері літакобудування, транзит російського газу через територію України, спрощення перетину кордонів для жителів Харківської та Білгородської областей, митного режиму прикордонної торгівлі, охорону екології річки Сіверський Донець.

Росія – найбільший постачальник електроенергії, газу, нафти, товарів народного споживання в Україну. Сьогодні масштаби російсько-українського економічного співробітництва не відповідають потребам і потенційним можливостям обох країн.

Налагодження відносин з Російською Федерацією. Не завжди на міжнародній арені інтереси України і Росії збігаються. Але протистояння країн небезпечно для них самих. У 1997 р. між Росією й Україною був підписаний «Великий договір», що зміцнив взаємовигідне співробітництво держав.

Визнання існуючих у світі кордонів.

Із проголошення незалежності Україна бере активну участь у міжнародному житті. Країні було важливо сформувати власну систему зовнішньо-політичної діяльності.

Української держави

Основні напрями зовнішньої політики діяльності

Гострота економічної і політичної кризи українського суспільства багато в чому визначається невиразністю зовнішньополітичних і зовнішньоекономічних орієнтацій нашої держави, враховуючи історично складені географічні і культурно-побутові традиції життя народу і завдання сьогоднішнього дня.

Люди втрачають інтерес до того, що роблять політичні лідери нагорі і на місцях, віру в соціальну справедливість. На перше місце виходять проблеми, які зачіпають особисті, перш за все, матеріальні інтереси. Все це робить значну частину населення байдужою до справ держави і суспільства.

Наслідком правового нігілізму є також розповсюдження впливу мафіозних груп, які часто виростають із симбіозу представників кримінального світу і корумпованих чиновників із органів влади і управління. Ці групи намагаються підмінити регулюючі функції права і держави диктатом протиставленого суспільству приватного інтересу.

Основні принципи зовнішньої політики України визначені в Декларації про державний суверенітет України (1900), прийнятій Верховною Радою, у нормативно-правовому акті Верховної Ради «Основні напрямки зовнішньої політики України» (1993), у Конституції України (1996).

Україна дотримується таких принципів зовнішньої політики:

невтручання у внутрішні справи інших держав, взаємовигідне, рівноправне співробітництво з ними;

відмова від участі у військових блоках;

участь у процесі ядерного роззброєння (улітку 1996 р. Україна стала без’ядерною державою);

визнання пріоритету міжнародного права;

Напрямки геополітичного співробітництва України:

Інтеграція з європейськими країнами, відмова від перегляду існуючих кордонів. У 1995 р. Україна стала членом Ради Європи, що забезпечило їй допомогу в проведенні реформ. Ставши в 1992 р. членом Міжнародного валютного фонду. Україна одержує іноземні кредити для розвитку промисловості. Країна прагне до тісного співробітництва з НАТО та ООН: виступає із закликами не допустити локальних і етнічних воєн; пропонує власні плани врегулювання міжнаціональних конфліктів; посилає свої миротворчі війська в «гарячі точки» світу (Ливан, Косово, Сьера-Ліоне, Ірак).

12 лютого 2001 р. відбувся візит в Україну Президента Росії В. Путіна. У ході переговорів були досягнуті домовленості про постачання газу через територію України в Європу; про співробітництво в галузі електроенергетики, освоєння космічного простору (спільна діяльність у ракетобудуванні). Велися переговори про борги України за енергоносії.

Досить активно розвиваються українсько-польські відносини: січень 1997 р. – візит Л. Кучми до Польщі й підписання Меморандуму про заходи стосовно лібералізації двосторонньої торгівлі; серпень 1998 р. – візит президента А. Кваснєвського в Україну (зустріч у м. Харкові).

Українсько-словацькі відносини також передбачають заходи щодо лібералізації взаємної торгівлі; планується створення в Закарпатті зон вільної торгівлі.

Білорусь стала першою державою СНД, з якою Україна підписала Договір про державний кордон.


Читайте також:

  1. Cплата єдиного соціального внеску - 2013
  2. V. Антропогенне забруднення навколоземного простору.
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  5. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  6. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  7. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  8. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  9. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  10. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  11. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  12. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті




Переглядів: 745

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Серйозним недоліком існуючого законодавства є те, що в ньому тільки декларуються права і свободи громадян, і в той же час дається мало гарантій більшості цих прав з боку держави. | Останнім часом дедалі більшого поширення набуває синтетичний і водночас достатньо коректний термін «українська діаспора».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.