МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Вплив симпатичної, парасимпатичної та метасимпатичного відділів на функції організму.Механізм передачі збудження в синапсах симпатичної та парасимпатичної нервових систем.
Таким чином, передача інформації з прегангліонарних волокон на нейрони вегетативних гангліїв здійснюється однаково як в симпатичному, так і в парасимпатичному відділах ВНС. Тому, при використанні гангліоблокаторів пригнічується реалізація симпатичних і парасимпатичних рефлексів (хоча і доведено участь і норадреналіну в передачі інформації в симпатичних гангліонарних синапсах). Для блокади парасимпатичних рефлексів в клініці використовують М-холіноблокатори (атропін). Адренорецептори поділяються на альфа 1, 2 і бета 1,2. Медіатори парасимпатичного відділу ВНС є: - при передачі інформації з аферентного (вставного) нейрона на ефекторний нейрон медіатором є переважно ацетилхолін, який взаємодіє з Н – холінорецепторами (як в вегетативних гангліях); - в нервово-органних синапсах як медіатори виступають АТФ, гістамін, серотонін, речовина Р і т.п. 1) Вплив симпатичної НС на функції організму. Активація СНС в організмі відбувається у стані напруження, коли необхідно забезпечити мобілізацію функцій для вирішення важливої задачі (фізична робота, емоційний стрес). СНС забезпечує ерготропну перебудову функцій організму, а саме: - збільшує частоту та силу серцевих скорочень; - звужує більшість судин (збільшується АТ); - розширює бронхи; - пригнічує секреторну та рухову активність органів травної системи; - збільшується дієздатність скелетних м’язів (через зміну кровообігу та обміну речовин); - стимулює виділення гормонів мозкової речовини наднирників; - збільшує збудливість рецепторів і центрів, дієздатність клітин кори головного мозку; - змінює обмін речовин: стимулює глікогеноліз і ліполіз, розпад глікогену та жирів, збільшує концентрацію в крові глюкози та жирів. 2) Вплив парасимпатичної НС на функції організму. ПСНС активується після стану напруження і забезпечує трофотропну перебудову функцій організму, завдяки якій проходить відновлення пластичних та енергетичних ресурсів організму, що витратились під час стану напруження. Вплив ПСНС: - зменшення ЧСС, перехід серця на режим економної діяльності, активний перебіг відновлювальних процесів в міокарді; - звуження бронхів; - активація секреторної і рухової діяльності органів травної системи (сприятливі умови для перетравлювання і всмоктування поживних речовин); - посилення секреції інсуліна, посилення утилізації глюкози клітинами. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|