МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА: Маркетингові дослідженняЛЕКЦІЯ 12 ЗАПИТАННЯ 1. Які явища засвідчують зв'язок між електричними і магнітними полями? 2. У чому суть явища магнітоелектричної індукції? 3. Які основні властивості електромагнітного поля? 4. За яких умов електромагнітне поле виявляється лише як електричне поле зарядженого тіла? 5. Коли можна одночасно виявити електричне і магнітне поля зарядженого тіла? 6. Яка мета досліджень Г. Р. Герца? 7. З яких частин складалася експериментальна установка Г. Р. Герца? 8. Чому в дослідах Г. Р. Герца було використано електричну іскру? 9. Які факти підтверджують хвильову природу випромінювання, відкритого Г. Р. Герцом? 10. Що називають електромагнітною хвилею? 11. Чому закритий коливальний контур не випромінює електромагнітних хвиль? 12. З якою метою застосовують відкритий коливальний контур? 13. Як випромінюється електромагнітна хвиля? 14. Як взаємно розміщені основні вектори в електромагнітній хвилі у хвильовій зоні? 15. Як розміщений вектор швидкості хвилі відносно векторів Е і В? 16. Яка роль коливального контура в процесі утворення електромагнітної хвилі? 17. Яку електромагнітну хвилю називають вільною? 18. Наведіть приклади, що підтверджують наявність енергії в електричному полі? 19. Чому електромагнітна хвиля має енергію? 20. Чому доцільно використовувати поняття про густину енергії електромагнітної хвилі? 21. Від яких величин залежить густина енергії електромагнітної хвилі? 22. Як залежить густина енергії електромагнітної хвилі від частоти коливань? 23. З яких функціональних блоків складається радіопередавач? 24. Яке призначення основних функціональних блоків радіопередавача? 25. Для чого здійснюється модуляція радіохвиль? 26. Які є види модуляції? 27. З яких функціональних блоків складається радіоприймач? 28. Яка роль контура в радіоприймачі? 29. Яка роль демодулятора в радіоприймачі? 30. Чи можна, перетворивши звукові коливання на електричні, подавати їх на антену й здійснювати в такий спосіб передавання по радіо мови або музики? 31. Чому не можна прийняті й підсилені електромагнітні коливання подавати в гучномовець? 32. У чому полягає відмінність радіомовлення від радіотелефонного зв'язку? 33. На яких принципах радіолокації заснована робота радіолокатора? 34. Чому для радіолокації використовують електромагнітні хвилі дуже малої довжини? 35. Чому антена радіолокаційної станції обертається?
1. Сутність та система маркетингових досліджень 2. Маркетингова інформація 3. Навколишнє бізнес-середовище та мікросередовище підприємства як об’єкти маркетингових досліджень 4. Маркетингові дослідження ринку Читайте також:
|
||||||||
|