МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стадії і способи здійснення проектуУніверсальним підходом до визначення робіт, які відносяться до різних фаз і стадій циклу проекту, є підхід до Всесвітнього банку. Він передбачає основні шість стадій, які відіграють важливу роль і більшості проектів. Це ідентифікація, розробка, експертиза, переговори, реалізація та завершальна оцінка. Ці стадії об’єднані в дві фази: фаза проектування-перші три стадії; фаза впровадження-останні три стадії. Розглянемо зміст кожної стадії: 1-ідентифікація – стосується вибору або генерування таких ґрунтовних ідей, які можуть забезпечити виконання важливих завдань розвитку. На цій стадії слід скласти перелік усіх можливих ідей, придатних для досягнення цілей економічного розвитку; 2-розробка проекту-включає звуження кола запропонованих на першій стадії циклу ідей шляхом детального їх вивчення. Можливо проведення кількох типів дослідження при розробці проекту. До їх складу, як правило, включають: інженерне проектування; аналіз економічної та фінансової здійснимості; вивчення системи адміністративного управління; оцінка альтернативних варіантів під поглядом захисту навколишнього середовища; оцінка впливу проекту на місцеве населення та його найуразливіші групи; 3-експертиза-забезпечує остаточну оцінку всіх аспектів проекту перед запитом чи рішенням про його фінансування. Ця стадія зосереджується на виборі оптимальному варіанті. Проводиться докладне вивчення фінансово-економічної ефективності, факторів невизначеності й ризиків, а також окремих змін у керівництві або політиці, які можуть вплинути на успіх здійснення проекту; 4-переговори-це стадія передбачає офіційну зустріч інвесторів та замовників. Проводяться переговори, з метою підтвердження термінів та умов фінансування проекту. Ці домовленості потім формуються як правові забов’язання, викладені в документах, що підписуються обома сторонами. Після проведення переговорів складається протокол намірів, меморандум або інші документи, що відображають досягнуті домовленості; 5-реалізація проекту-ця стадія включає виконання необхідних робіт для досягнення цілей проекту. На стадії реалізації проводиться контроль і нагляд за всіма видами робіт чи діяльності в міру розвитку проекту. Порядок проведення контролю та інспекції має бути погоджено на стадії переговорів. Практика доводить, що у більшості випадків фази (стадії) реалізації проекту включають: задум інвестора; аналіз проблем (цілі, вимоги, завдання); розробка концепції; розробка проекту; реалізація проекту; експлуатація; ліквідація; 6-завершальна оцінка-дана стадія передбачає ретроспективний аналіз проекту. Завершальна оцінка виконує дві функції, а саме – навчального документа і звітного матеріалу. Вона проводиться переважно тоді, коли проект після здійснення перебував в експлуатації від двох до трьох років. Разом з тим, визначається ступінь досягнення цілей проекту, із набутого досвіду роблять висновки для його використання в подальших проектах. У перебігу цієї стадії треба порівняти фактичні результати проекту, із набутого досвіду роблять висновки для його використання в подальших проектах. У перебігу цієї стадії треба порівняти фактичні результати проекту із запланованими, з’ясовуються причини його успіху чи провалу.
Читайте також:
|
||||||||
|