Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тренінг як форма активного навчання.

Істотною відмінністю прийомних сімей та дитячих бу­динків сімейного типу від усиновлення та встановлення опі­ки є те, що батьки перед прийняттям остаточного рішення про влаштування у сім'ю дітей, позбавлених батьківського піклування, мають пройти курс підготовки, що проводиться в формі тренінгового заняття. Тренінг-курс розроблено з урахуванням досвіду такої роботи спеціалістів Великої Британії а також з врахуванням соціальної, економічної, законодавчої специфіки нашої країни.

Діяльність відділів (управлінь) у справах сім'ї та молоді та центрів соціальних служб для молоді доводить необхідність попередньої підготовки працівників цих служб з питань організації та функціонування прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу. Методика навчання спеціалістів розроблена і апробована Державним інститутом проблем сім'ї та молоді на основі практики організації роботи з прийомними сім'ями та дитячими будинками сімейного типу. Перш за все спеціалістам, які проводять навчання слід чітко розрізняти особливості таких форм навчання як "психологіч­ний тренінг" і "тренінгове заняття". Це різні форми групової роботи.

Психологічний тренінг спрямований на формування особистісних характеристик працівників, на вирішення особистісних проблем учасників, розширення їхніх можливостей, коригування особистісних якостей тощо. Тут широко використовуються психотерапевтичні вправи та прийоми, тому його можна розглядати як вид терапії.

Тренінгове заняття - форма активного навчання, спря­мована на оволодіння учасниками певними технологіями, навичками та інформацією.

Розглянемо основні особливості організації та проведен­ня тренінгових занять. Наведені методичні поради стануть
у нагоді спеціалістам, які використовують активні форми
навчання з різними категоріями клієнтів.

 

Тренінгова форма навчання має ряд специфічних рис (Девід Лі)*:

♦ спрямованість на психологічну допомогу учасникам у саморозвитку, що надходить не тільки (а часом і не стільки) від тренера, скільки від самих учасників;

♦ наявність більш-менш постійної групи, що періодично збирається на зустрічі або працює протягом двох-п'яти днів (так звані групи-марафони);

♦ визначена просторова організація (робота в зручному ізольованому приміщенні, де учасники більшу частину часу сидять у колі);

♦ акцент на взаєминах учасників групи, що розвиваються й аналізуються в ситуації "тут і тепер";

♦ дотримання ряду принципів групової роботи;

♦ застосування активних методів групової роботи;

♦ об'єктивація суб'єктивних почуттів і емоцій учасників групи стосовно один одного і подій, що відбуваються в групі;

♦ атмосфера розкутості і невимушеності спілкування між учасниками, клімат психологічної безпеки.


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III.4 Форматування тексту.
  3. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  4. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  5. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  6. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  7. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  8. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  9. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  10. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  11. Абсолютизація формально-технічних пошуків у мистецтві ХХ ст.
  12. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.




Переглядів: 1184

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИСНОВОК | План роботи – головна умова активності тренінгового заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.