МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичне забезпеченняШкала оцінювання в ECTS Індивідуальне навчально-дослідне завдання Курсовий проект виконується кожним студентом за індивідуально отриманим завданням. Зміст курсового проекту передбачає застосування отриманих теоретичних знань та умінь отриманих в процесі навчання. Обсяг курсового проекту складає до 50 стор. Порядок виконання, оформлення та захисту курсової роботи описаний у Методичних вказівках (див п. робочої програми „Методичне забезпечення”). Курсовий проект виконується на тему: Відновлення порушеної екосистеми малої річки. План виконання курсового проекту: Вступ Розділ 1. Природні умови басейну річки 1.1. Фізико-географічні умови розташування 1.2. Кліматичні умови 1.3. Характеристика ґрунтового покриву 1.4. Характеристика рослинного світу 1.5. Гідрогеологічні умови Розділ 2 .Вплив господарської діяльності на стан екосистеми річки 2.1. Вплив господарської діяльності на екологічний стан поверхні водозбору 2.2. Вплив господарської діяльності на хімічний склад води. Розділ 3. Визначення рівня антропогенного рівня на басейн річки 3.1. Визначення площі поверхні водозбору річкового басейну 3.2. Розрахунок антропогенного навантаження на екосистему басейну малої річки (КЕСЛ, ІКАН) 3.3. Оцінка якості поверхневих вод у сучасних умовах використання 3.4. Розрахунок винесення забруднюючих речовин з басейну річки 3.5. Визначення екологічних витрат води у річках. Розділ 4. Оцінка ефективності впровадження природоохоронних заходів з реабілітації порушених річкових систем 4.1. Компенсаційні технічні природоохоронні заходи 4.2. Компенсаційні гідротехнічні природоохоронні заходи 4.3. Охорона водних ресурсів від забруднення, заходи з охорони підземних вод Розділ 5. Відновлення порушених екосистеми річки 5.1. Прийняття технічних рішень 5.2. Визначення напрямку оздоровлення річкової системи. Висновок Література
9. Розподіл балів, що присвоюються студентам
Т1, Т2 ... Т12 – теми змістових модулів
* Робота протягом семестру – до 60 балів
1. 065-160. Метод вказівки до вик практичних робіт з дисципліни «Відновлення порушених екосистем» для студ 5 курсу 2. 065-161 Метод вказівки до вик курс роботи з дисц «Відновлення порушених екосистем» для студ 5 курсу 3. 065-162 Конспект лекцій з дисципліни «Відновлення порушених екосистем» для студ 5 курсу 13. Рекомендована література Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|