Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання для самостійної роботи

Завдання для самостійної роботи

Самостійна робота

Розподіл годин самостійної роботи для студентів денної форми навчання:

24 годин – підготовка до аудиторних занять;

27 годин – підготовка до контрольних заходів;

30 годин – підготовка до курсового проекту;

32 годин – підготовка питань, які не розглядаються під час аудиторних занять.

 

(стаціонар)

№ з.п   Назва теми Кі-сть год.
1. Циклічність фаз гідроекологічного режиму. Накопичення фіто маси суходільних гідро ценозів.
2. Генералізована водна екосистема, як найменша одиниця гідро екологічних досліджень.
3. Методи комплексної оцінки екологічної ситуації у водному середовищі. Факторні та екологічні індекси. Багатофакторний статистичний аналіз.
4. Рівень антропогенної трансформації поверхні водозбору русла та заплави. Еталонні території. Факторні складові. Лімітуючі фактори впливу на формування якості води.
5. Функціонування порушених річкових екосистем. Основні концепції та закономірності
6. Технологія прийняття компенсацій них рішень по відновленню порушених річкових екосистем .
Всього

(заочна форма навчання)

№ з.п   Назва теми Кі-сть год.
Водне середовище, як одиниця просторових екологічних досліджень.
Природні нерестилища зимувальні ями, рибовідновлюючі ділянки. Кризові явища
Русло і заплава. Екологічно обґрунтовані витрати води.
Винесення домішок у заплаву. Очищення поверхневого стоку під час повені.
Макрофіти у водному середовищі. Гідроекологічна валентність
Використання намулу та характер твердого стоку. Видалення фіто маси ВВР, і їх утилізація
Генералізована водна екосистема, як найменша одиниця гідро екологічних досліджень.
Рівень антропогенної трансформації поверхні водозбору русла та заплави. Еталонні території. Факторні складові. Лімітуючі фактори впливу на формування якості води
Функціонування порушених річкових екосистем. Основні концепції та закономірності.
Класифікація експертної екологічної оцінки якості води. Біотестування.
11. Правила формування інформаційного поля, концепція стабільності органічної речовини в непорушеній річковій системі .
12. Технологія прийняття компенсацій них рішень по відновленню порушених річкових екосистем.
13. Основні закономірності прийняття компенсаційних біологічних рішень.
14. Системи третинного доочищення.
15. Просторові рішення по відновленню порушених річкових екосистем.
16. Озерні екосистеми, комплексна екологічна оцінка їх стану.
17. Хімічний та молекулярний склад структури і функції рослинної клітини.
18. Напрями оздоровлення річкових та озерних екосистем.
  Всього

 

7.3. Оформлення звіту про самостійну роботу

Підсумком самостійної роботи над вивченням дисципліни «Відновлення порушених екосистем» є складання письмового звіту за темами вказаними у п 7.1. та 7.2.

Загальний обсяг звіту визначаються з розрахунку 0,25 сторінки на 1 год. самостійної роботи. Звіт включає план, вступ, основну частину, висновки, список використаної літератури та додатки.

Звіт оформлюється на стандартному папері формату А4 (210×297) з одного боку. Поля верхнє, нижнє та ліве – 20 мм, праве – 10мм. Звіт може бути рукописним або друкованим і виконується українською мовою.

Захист звіту про самостійну роботу відбувається у терміни, спільно обумовлені студентом і викладачем.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. V. Завдання.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми практичних занять | Методичне забезпечення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.