МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теми практичних занятьЗмістовий модуль 2 Змістовий модуль 1 Тема 1. Вступ до вивчення дисципліни.Принципи стійкого розвитку у впровадженні екологічно обґрунтованого ведення господарства у басейнах річок та озер. Поняття генералізованих річкових систем з непорушеними та природно-антропогенними ландшафтами Тема 2. Екологічні особливості формування річкового стоку в сучасних умовах. Основні принципи розрахунку екологічно необхідних витрат. Тема 3. Температурний, льодовий та газовий режим водних об”ектів. Природні та антропогенні чинники формування температурного та льодового режиму річкової мережі. Вплив льодового покриву на виникнення передкризових явищ у поверхневих водах. Тема 4. Екологічна класифікація якості поверхневих вод. Критерії та цільові показники якості поверхневих вод. Біоіндикація стану річкової мережі за якісним складом макрофітів та синтезованої фітомаси. Екологічна індексація якісного стану поверхневих вод за рівнем трофності. Функціонування екосистем річкових басейнів в умовах господарської діяльності. Тема 5. Особливості формування гідроекологічного режиму малих річок. Головні закономірності формування сольового складу річкових вод та їх часові характеристики. Складання гідроекологічних профілів річки. Формування сольового режиму екосистеми річка-озеро, річка-заплава, річка-море. Тема 6. Антропогенна складова гідроекологічних характеристик, що формують якість поверхневих вод. Зміна сольового складу Класифікація басейнів річок за особливостями господарського використання басейнів. Тема 6. Комплексна екологічна оцінка стану поверхневих вод України. Екологічна оцінка якості поверхневих вод за показником Іе, Ке. Еколого- географічне районування картування як результат узагальнення стану річкових басейнів. Тема 7. Класифікація водоохоронних заходів. Класифікація попереджувальних заходів. Класифікація розподільчих та компенсаційних заходів. Тема 8. Компенсаційні технічні природоохоронні заходи. Технічні компенсаційні природоохоронні заходи. Система глибокого доочищення господарсько-побутових стічних вод, моделювання цих систем. Впровадження безстічної технології. Системи очищення стічних та зливових вод. Регіонально-територіальні рішення. Тема 9. Компенсаційні гідротехнічні природоохоронні заходи. Гідротехнічні компенсаційні заходи відновлення річкових екосистем. Створення екологічних ніш, штучних нерестилищ, зимувальних ям, заповідних еталонних басейнів. Відновлення шляхів міграції прохідних риб, руслове регулювання роботи малих ГЕС, закріплення річкових русел. Тема 10. Компенсаційні ландшафтні природоохоронні заходи.Лісомеліоративні заходи. Водоохоронні зони їх заплави. Охорона водних ресурсів від забруднення. Тема 11. Старіння річкових екосистем. Підвищення біопродуктивності суходільних біоценозів. Гідрографічна корекція. Заходи недопущення старіння річок. Тема 12. Управління станом річкових екосистем. Прийняття технічних рішень. Загальна екологічна оцінка стану водного середовища. Оптимізація природокористування. Визначення напрямків оздоровлення річкових та озерних екосистем. 4. Структура навчальної дисципліни
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|