Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теми практичних занять

Змістовий модуль 2

Змістовий модуль 1

Тема 1. Вступ до вивчення дисципліни.Принципи стійкого розвитку у впровадженні екологічно обґрунтованого ведення господарства у басейнах річок та озер. Поняття генералізованих річкових систем з непорушеними та природно-антропогенними ландшафтами

Тема 2. Екологічні особливості формування річкового стоку в сучасних умовах. Основні принципи розрахунку екологічно необхідних витрат.

Тема 3. Температурний, льодовий та газовий режим водних об”ектів. Природні та антропогенні чинники формування температурного та льодового режиму річкової мережі. Вплив льодового покриву на виникнення передкризових явищ у поверхневих водах.

Тема 4. Екологічна класифікація якості поверхневих вод. Критерії та цільові показники якості поверхневих вод. Біоіндикація стану річкової мережі за якісним складом макрофітів та синтезованої фітомаси. Екологічна індексація якісного стану поверхневих вод за рівнем трофності. Функціонування екосистем річкових басейнів в умовах господарської діяльності.

Тема 5. Особливості формування гідроекологічного режиму малих річок. Головні закономірності формування сольового складу річкових вод та їх часові характеристики. Складання гідроекологічних профілів річки. Формування сольового режиму екосистеми річка-озеро, річка-заплава, річка-море.

Тема 6. Антропогенна складова гідроекологічних характеристик, що формують якість поверхневих вод. Зміна сольового складу Класифікація басейнів річок за особливостями господарського використання басейнів.

Тема 6. Комплексна екологічна оцінка стану поверхневих вод України. Екологічна оцінка якості поверхневих вод за показником Іе, Ке. Еколого- географічне районування картування як результат узагальнення стану річкових басейнів.

Тема 7. Класифікація водоохоронних заходів. Класифікація попереджувальних заходів. Класифікація розподільчих та компенсаційних заходів.

Тема 8. Компенсаційні технічні природоохоронні заходи. Технічні компенсаційні природоохоронні заходи. Система глибокого доочищення господарсько-побутових стічних вод, моделювання цих систем. Впровадження безстічної технології. Системи очищення стічних та зливових вод. Регіонально-територіальні рішення.

Тема 9. Компенсаційні гідротехнічні природоохоронні заходи. Гідротехнічні компенсаційні заходи відновлення річкових екосистем. Створення екологічних ніш, штучних нерестилищ, зимувальних ям, заповідних еталонних басейнів. Відновлення шляхів міграції прохідних риб, руслове регулювання роботи малих ГЕС, закріплення річкових русел.

Тема 10. Компенсаційні ландшафтні природоохоронні заходи.Лісомеліоративні заходи. Водоохоронні зони їх заплави. Охорона водних ресурсів від забруднення.

Тема 11. Старіння річкових екосистем. Підвищення біопродуктивності суходільних біоценозів. Гідрографічна корекція. Заходи недопущення старіння річок.

Тема 12. Управління станом річкових екосистем. Прийняття технічних рішень. Загальна екологічна оцінка стану водного середовища. Оптимізація природокористування. Визначення напрямків оздоровлення річкових та озерних екосистем.

4. Структура навчальної дисципліни

Назва змістових модулів і тем Кількість годин
Денна форма Заочна форма
усього У тому числі усього У тому числі
л п ср л п ср
Модуль 1
Змістовий модуль 1.
Тема 1. Вступ до вивчення дисципліни.    
Тема 2. Екологічні особливості формування річкового стоку в сучасних умовах.  
Тема 3. Температурний, льодовий та газовий режим водних об”ектів.  
Тема 4. Екологічна класифікація якості поверхневих вод.    
Тема 5. Особливості формування гідроекологічного режиму малих річок.  
Тема 6. Антропогенна складова гідроекологічних характеристик, що формують якість поверхневих вод.  
Разом – зм. модуль 1
Змістовий модуль 2.
Тема 7. Класифікація водоохоронних заходів.  
Тема 8. Компенсаційні технічні природоохоронні заходи  
Тема 9. Компенсаційні гідротехнічні природоохоронні заходи    
Тема 10. Компенсаційні ландшафтні природоохоронні заходи.    
Тема 11. Старіння річкових екосистем.    
Тема 12. Управління станом річкових екосистем. Прийняття технічних рішень.    
Разом – зм. модуль 2
Усього годин
Модуль 2
Курсовий проект - - - -
Усього годин
№ з/п Назва теми Кількість годин
С З
Визначення організмів, які викликають цвітіння води  
Вивчення методів розрахунку комплексних екологічних індексів якості поверхневих вод, індексу сапробності по фітопланктону, індексу Вудівісса, індексу Гуднайта-Уітлея  
Екологічна класифікація якості поверхневих вод
Визначення площі поверхні водозбору річкового басейну  
Визначення екологічної (приймальної) ємності річкової мережі по БСК5  
Розрахунок оптимальних характеристик природних нерестилищ та місць зимівлі риб у річкових екосистем (за Грибом Й.В.)
Методика побудови порівняльної діаграми екологічного стану водних об’єктів  
Визначення екологічних витрат води в річках (за Грибом В.Й.)  
Розрахунок розподілу маси домішок, що виносяться поверхневим стоком із сільськогосподарських угідь, урбанізованих територій стічними та зливовими водами  
Методика визначення коефіцієнту розвитку заплави (за Фещевським Б.В.)
Екологічне обґрунтування доочищення стічних та зливових вод. Методика типізації локально-катастрофічних сукцесій гідро біоценозу  
Визначення еколого-економічної ефективності заходів для оздоровлення річкових екосистем, порушених гідротехнічним та меліоративним будівництвом (за Грибом Д.Й. та Грибом Й.В.)  
  Разом

Читайте також:

  1. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  2. Види індивідуальних занять
  3. Види навчальних занять.
  4. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  5. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  6. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  7. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  8. Етапи формування практичних умінь та навичок.
  9. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
  10. Завдання для семінарських занять
  11. Завдання лекційних занять
  12. Загальна характеристика занять позаурочного типу. Особливості позакласної роботи з фізичного виховання




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВІДНОВЛЕННЯ ПОРУШЕНИХ ВОДНИХ ЕКОСИСТЕМ | Завдання для самостійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.