МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВІДНОВЛЕННЯ ПОРУШЕНИХ ВОДНИХ ЕКОСИСТЕМРічкові екосистеми з природно-антропогенними ландшафтами Малі річки на урбанізованих територіях Осушення. Штучні водойми на малих річках Регулювання стоку Стічні води Гідроенергетичне освоєння ресурсів малих річок Безповоротнє водоспоживання Основні види господарського використання малих річок та їх водозборів Господарське освоєння малих річок України та його регіональна специфіка. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ 1. Вікова психологія, як галузь психологічної науки, предмет, основні завдання? 2. Структура вікової психології? 3. Поняття "вік" з психологічного погляду? 4. Історія виникнення і розвитку вікової психології? 5. Проблеми вікового розвитку в зарубіжній психології? 6. Основні положення біогенетичної теорії С.Холла? 7. Конституційна психологія Е.Кречмера та Е.Йєнша? 8. Гештальтпсихологія К.Левіна. 9. Когнітивна модель Ж.Піаже. 10. Епігенетична концепція розвитку особистості Е.Еріксона. 11. Біологічні концепції розвитку особистості. 12. Персонологічні теорії розвитку людини. 13. Теорія розвитку вищих психічних функцій Л. Виготського. 14. Експеримент, як метод вікової психології. 15. Спостереження, як метод вікової психології.
3. Генералізовані річкові системи з непорушеними ландшафтами робоча програма навчальної дисципліни
1. Опис навчальної дисципліни Опис предмета навчальної дисципліни включає: кількість кредитів, відповідних ЕСТS; кількість модулів; кількість змістових модулів; загальну кількість годин; шифр та назву напряму та спеціальності, освітньо-кваліфікаційний рівень, вид контролю тощо. Опис наведено в табл.1. Таблиця 1.
Примітка: співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання – 40% до 60% для заочної форми навчання – 12% до 88%. 2. Мета та завдання навчальної дисципліни Метанавчальної дисципліни полягає у Забезпеченні вивчення методології комплексної екологічної оцінки стану трансформованого довкілля у басейнах річок; аналізу чинників, що впливають на екологічну ситуацію та складання технологічної схеми відновлення порушеної рівноваги у річкових басейнах. В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: - основні методи визначення стану водних і суходільних ценозів; - комплексну оцінку екологічної ситуації, екологічне картографування, методи управління порушеними річковими басейнами. В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти: - визначити стан поверхневих басейнів річок та озер, їх біопродуктивність, самоочисну здатність, екологічну якість, масу домішок і джерела забруднення, стан антропогенної трансформації довкілля; - проведення еколого-економічного аналізу ситуації у басейнах річок та відбір оптимальних напрямків їх оздоровлення, складання технологічних схем доочищення стічних та поверхневих вод. 3. Програма навчальної дисципліни Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|