Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна характеристика занять позаурочного типу. Особливості позакласної роботи з фізичного виховання

План.

ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЛЕКЦІЯ 12

1. Загальна характеристика занять позаурочного типу. Особливості позакласної роботи з фізичного виховання.

2. Значення, задачі, види позакласної роботи з фізичного виховання.

3. Основні вимоги до організації позакласної роботи.

4. Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі навчального дня.

 

Фізичне виховання учнів середнього та старшого шкільного віку повинно здійснюватися як на уроках із фізичної культури, так і на заняттях позаурочного типу. Останні належать до системи позакласної роботи з фізичного виховання школярів. Ця робота являє собою систему організованих занять, які організуються та проводяться у школі в позаурочний час.

Позакласна робота відіграє допоміжну роль у розв'язання задач фізичного виховання учнів середнього та старшого шкільного віку й певною мірою доповнює шкільні уроки. З іншого боку, вона може набувати самостійного значення, забезпечуючи фізкультурні потреби певного контингенту школярів. Позакласні форми найчастіше характеризуються відносно обмеженим змістом та спрощеною структурою, але при цьому більшою мірою вимагають виявлення особистої самостійності й ініціативи. Найпершою метою занять позаурочного типу є активний відпочинок, відновлення та зміцнення здоров'я, підвищення працездатності, розвиток рухових якостей учнів середнього та старшого шкільного віку.

Деякі види позаурочних форм занять можуть мати самостійне значення, інші певною мірою поєднуються чи замінюють одне одного. Але всі вони мають підпорядковуватися певній спрямованості фізичного виховання, узгоджуватися з урочними формами, тоді вони стають важливими складовими загальної системи шкільного фізичного виховання.

Порівняно з уроками з фізичної культури позакласна робота з фізичного виховання, незважаючи на загальну цільову спрямованість, має свої специфічні особливості. Найголовнішими з них є такі:

1) зміст і форма занять визначаються ініціативними учнівськими групами разом із керівництвом навчального закладу з урахуванням конкретних умов, що існують у навчальному закладі, при цьому види занять добровільно обирають школярі;

2) робота будується на засадах широкої громадської активності школярів, що є можливим за умови створення в навчальних закладах шкільних колективів фізичної культури;

3) педагогічне керівництво в процесі позакласної роботи більшою мірою набуває консультативно-рекомендаційного характеру, що має стимулювати прояв творчої ініціативи учнів у проведенні різних форм позакласної роботи.

Але, незважаючи на значні відмінності, заняття в рамках позакласної роботи повинні бути узгоджені із загальними закономірностями й принципами побудови як одного заняття, так і всієї системи занять фізичними вправами. Часто вони тією чи іншою мірою будуються за структурою уроку: спочатку поступово вироблюється та реалізується основний зміст у режимі зусиль, що вимагаються, потім навантаження знижується, відбувається підготовка до наступної діяльності.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  6. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  12. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці




Переглядів: 2799

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Облік успішності на уроках із фізичної культури | Значення, задачі, види позакласної роботи з фізичного виховання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.