Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Комунальне акціонерне товариств.

Акціонери відповідають за зобов'язаннями това­риства лише в межах виділених їм акцій. Органи місцевого самовря­дування можуть бути учасниками ЗАТ і ВАТ.

З. Комунальне товариство з обмеженою відповідальністю (ТзОВ).Статутний капітал такого товариства розподілений на час­тини, розмір яких визначений статутними документами. Учасники ТзОВ відповідають за зобов'язаннями в межах внесків до його статут­ного капіталу. Комунальним вважається ТзОВ, де більше від 50 % ста­тутного фонду належить органу місцевого самоврядування У випад­ках, коли учасники ТзОВ не повністю вклали свої внески, вони відпо­відають за зобов'язання товариства в межах внесеної суми.

Органам місцевого самоврядування забороняється бути учасника­ми товариств із додатковою відповідальністю, повних товариств, а та­кож командитних товариств.

Майно, що є комунальною власністю, може бути об'єктом лізингу тільки за погодженням з органом місцевого самоврядування, що здій­снює управління цим майном. Земельні ділянки, інші а також цілісні майнові комплекси комунальних підприємств та їх струк­турних підрозділів не можуть бути об'єктами лізингу.

Особливим елементом місцевого господарства є бюджетні установи, формування ресурсів яких має певні особливості.

Перелік груп власних надходжень бюджетних установ та комунальних підпри­ємств підготовлено і спрямовано на визначення єдиних підходів до використання власних надходжень бюджетних установ з урахуванням статей 29 і 69 Бюджетного кодексу України в частині зарахування до доходів державного бюджету плати за послуги, що надаються бюджетними установами, які утримуються за рахунок дер­жавного бюджету, до доходів місцевих бюджетів власних надходжень бюджетних установ, які утримуються за рахунок відповідних бюджетів, та статті 13 цього Ко­дексу в частині включення до спеціального фонду бюджету призначень на видатки за рахунок конкретно визначених джерел надходжень.

Власні надходження бюджетних установ поділяються на дві групи:

Перша – це плата за послуги, що надаються бюджетними установами. Цю групу утворюють надходження від плати за послуги, що надаються бю­джетними установами згідно із законами та нормативно-правовими актами. Такі надходження постійні і обов'язково плануються в бюджеті.

Перша група поділяється на такі підгрупи:

1) виконавчий збір, стягнутий державною виконавчою службою.

2) надходження бюджетних установ від господарської та/або виробничої діяль­ності. До цієї підгрупи відносяться кошти, які отримують бюджетні установи від господарсько-виробничої діяльності допоміжних, навчально-допоміжних підприємств, господарств, майстерень тощо; квартирна плата та плата за гуртожиток; відрахування від за­робітку або іншого доходу спецконтингенту за харчування, речове майно, ко­мунально-побутові та інші надані йому послуги тощо.

У разі створення для провадження господарської діяльності госпрозрахунко­вих підрозділів, які мають статус юридичної особи, їх доходи та видатки — це не власні надходження бюджетної установи і не включаються до спеціального фонду бюджету;

3) плата за оренду майна бюджетних установ.

4) надходження бюджетних установ від реалізації майна. До цієї підгрупи відносяться кошти, які отримують бюджетні установи від реалізації необо­ротних активів (крім будівель і споруд) та інших матеріальних цінностей, у тому числі списаних.

Надходження перших двох підгруп формуються за видами, визначеними пе­реліками послуг, що можуть надаватися бюджетними установами за плату, затвер­джуваними Кабінетом Міністрів України для відповідної галузі. Такі переліки складаються відповідно до груп власних надходжень із зазначенням конкретних напрямів використання коштів, які отримують бюджетні установи за надання цих послуг. Відповідальними за складання переліків визначаються центральні органи виконавчої влади, що є провідними у відповідній галузі.

Друга група — інші джерела власних надходжень бюджетних установ. Цю гру­пу утворюють кошти, перераховані бюджетним установам для виконання окремих доручень, а також благодійні внески, гранти та дарунки. Такі кошти не постійні і плануються лише у випадках, що попередньо визначені рішеннями Кабінету Мі­ністрів України, укладеними угодами, в тому числі міжнародними, календарними планами проведення централізованих заходів тощо.

Друга група поділяється на такі підгрупи:

1) благодійні внески, гранти та дарунки. До цієї підгрупи відносяться всі види добровільної безповоротної та безоплатної допомоги як передача будь-яких видів майна, благодійні внески, гранти та дарунки, у тому числі внески від спонсорів та меценатів.

2) кошти, які отримують бюджетні установи для виконання окремих конкрет­них доручень від підприємств, організацій чи фізичних осіб, від інших бюд­жетних установ. До цієї підгрупи відносяться також інвестиції, які, згідно із законодавством, надходять до бюджетних установ, у тому числі на споруд­ження житлових будинків.

Власні надходження бюджетних установ використовуються відповідно до закону про державний бюджет чи рішення про місцевий бюджет за такими напрямами:

1) перша група:

• підгрупа 1 — на покриття витрат, пов'язаних з організацією та наданням зазначених у підгрупі послуг;

• підгрупа 2 — на організацію зазначених у підгрупі видів діяльності, а також на господарські видатки бюджетних установ;

• підгрупа 3 — на утримання, ремонт майна бюджетних установ;

• підгрупа 4 — на ремонт, модернізацію чи придбання нових необоротних активів (крім будівель і споруд) та матеріальних цінностей, на покрит­тя витрат, пов'язаних з організацією збирання і транспортування відходів і брухту на приймальні пункти, на преміювання осіб, які безпосередньо зайняті збиранням відходів і брухту, а також на господарські потреби бю­джетних установ.

2) підгрупа 2 другої групи — за спеціально визначеними напрямами у разі над­ходження таких коштів.

Повноваження органів місцевого самоврядування в галузі управління комунальною власністю:

- управління майном комунальної власності;

- встановлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків підприємств комунальної власності;

- заслуховування звітів керівників цих підприємств;

- підготовка пропозицій про відчуження комунального майна, місцевих програм приватизації та переліку об'єктів, які не під­лягають приватизації.

Отже фінансові ресурси комунальних підприємств формуються в залежності від організаційно-правової форми діяльності окремого підприємства.


Читайте також:

  1. Акціонерне товариств.
  2. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  3. Акціонерний капітал і акціонерне товариство.
  4. Види акціонерних товариств.
  5. Громадсько-просвітницька діяльність українських товариств.
  6. Громадсько-просвітницька діяльність українських товариств.
  7. Загальна характеристика господарських товариств.
  8. Поняття господарських товариств.
  9. Поняття, види та основи функціонування господарських товариств.
  10. Правовий режим майна господарських товариств.
  11. Різновиди господарських товариств.




Переглядів: 882

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підприємства комунальної власності, їх ресурси. | Об’єкти і суб’єкти прав інтелектуальної власності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.