МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Культура Київської РусіІV міні-модуль
Культура-досягнення людей у галузі матеріального і духовного життя
Матеріальна культура Духовна культура 1. 1. 2. 2. 3. 3.. 4. 4. 5. 5.
Отже, __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Історичне значення Київської Русі:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Рефлексія засвоєного матеріалу: Література: 1. Бойко О.Д. Історія України: Посібник. – К., 2003 2. Борисенко В. Курс української історії. – К., 1997 3. Винокур О., Трубчанінов С. Давня і середньовічна історія України. – К., 1996 4. Грушевський М. Історія України – Руси. В 12 т. Т1. – К., 1991 5. Залізняк Л. Первісна історія України. – К., 1992 6. Історія України в особах IX – XVIII ст. – К., 1993 7. Котляр М. Історія України в особах. Давньоруська держава. – К., 1996 8. Моця О., Ричка В. Київська Русь: від язичництва до християнства. – К., 1996 9. Полонська – Василенко Н. Історія України. В 2т. Т 1. – К., 1995 10. Субтельний О. Україна: історія. – К., 1993 11. Толочко П. Київська Русь. – К., 1996
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|