Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Культура Київської Русі

ІV міні-модуль

 

Культура-досягнення людей у галузі матеріального і духовного життя

 

 

Матеріальна культура Духовна культура

1. 1.

2. 2.

3. 3..

4. 4.

5. 5.

 

Архітектура Література Мистецтво Освіта
       

 

Отже, __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Історичне значення Київської Русі:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексія засвоєного матеріалу:

Література:

1. Бойко О.Д. Історія України: Посібник. – К., 2003

2. Борисенко В. Курс української історії. – К., 1997

3. Винокур О., Трубчанінов С. Давня і середньовічна історія України. – К., 1996

4. Грушевський М. Історія України – Руси. В 12 т. Т1. – К., 1991

5. Залізняк Л. Первісна історія України. – К., 1992

6. Історія України в особах IX – XVIII ст. – К., 1993

7. Котляр М. Історія України в особах. Давньоруська держава. – К., 1996

8. Моця О., Ричка В. Київська Русь: від язичництва до християнства. – К., 1996

9. Полонська – Василенко Н. Історія України. В 2т. Т 1. – К., 1995

10. Субтельний О. Україна: історія. – К., 1993

11. Толочко П. Київська Русь. – К., 1996

 

 


Читайте також:

  1. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  2. Архітектура та образотворче мистецтво Київської Русі
  3. Архітектурні пам’ятки Київської Русі
  4. Бондарихінська культура
  5. Боротьба Київської Русі з монголо-татарською навалою
  6. Варіанти акультураційних стратегій
  7. Великі князі Київської Русі та їхня державотворча політика
  8. Видовий ряд зброї у Київської Русі. Особливості «місцевого» типу меча.
  9. Визначення поняття «інноваційна культура» в літературних першоджерелах
  10. Визначте соціально-економічні та політичні фактори утворення Київської Русі.
  11. Виникнення і становлення Київської Русі (кінець IX-X ст.). Перші князі, їх роль в розбудові держави.
  12. Виникнення і становлення Київської Русі (кінець IX-X ст.). Перші князі, їх роль в розбудові держави.




Переглядів: 500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ДОДАТКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.