Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги IDEF3 до опису процесів бізнесу

Покажчики

Це спеціальні символи, які посилаються на інші розділи опису процесу.

Вони виносяться на діаграму для залучення уваги читача до яких-небудь важливих аспектів моделі.

Таблиця 3.4

Типи покажчиків моделі IDEF3

Тип покажчика Призначення
ОБ'ЄКТ (OBJECT) Для опису того, що у дії бере участь який-небудь об'єкт, що заслуговує окремої уваги
ПОСИЛАННЯ (GOTO) Для реалізації циклічності виконання дій. Покажчик ПОСИЛАННЯ може відноситися і до з'єднання
ОДИНИЦЯ ДІЇ (Unit of Behavior —UOB) Для приміщення на діаграму додаткового екземпляра вже існуючої дії без зациклення. Наприклад, якщо дія "Підрахунок готівки" виконується кілька разів, вперше воно створюється як дія, а подальші його появи на діаграмі оформляються покажчиками UOB
ЗАМІТКА (NOTE) Для документування будь-якої важливої інформації загального характеру, що відноситься до зображеного на діаграмах. У цьому сенсі ПОСИЛАННЯ служить альтернативим методом приміщення текстових заміток безпосередньо на діаграмах
УТОЧНЕННЯ (Elaboration — ELAB) Для уточнення або докладнішого опису зображеного на діаграмі. Покажчики УТОЧНЕННЯ звичайно використовуються для опису логіки галуження в з'єднані

Покажчик зображається на діаграмі у вигляді прямокутника, схожого на зображення дії. Ім'я покажчика звичайно включає його тип (наприклад, ОБ'ЄКТ, UOB і т.д.) і ідентифікатор. На рис. 3.18 зображений покажчик типу ОБ'ЄКТ (ліворуч) і приклад важливого, з точки зору зв’язку моделі, відображення між дією і об'єктом.

 

Рис. 3.18. Приклад об’єкту та посилання на нього

Декомпозиція дій. Дії в IDEF3 можуть бути декомпозіровани, або розкладені на складові, для детальнішого аналізу. Декомпозірувати дію можна декілька разів. Це дозволяє документувати альтернативні потоки процесу в одній моделі. Для коректної ідентифікації дій, в моделі з множинними декомпозиціями, схема нумерації дій, розширюється і наряду з номерами дії і його батька, що включає порядковий номер декомпозиції. Наприклад, в номері дії 1.2.5: 1 — номер батьківської дії, 2 — номер декомпозиції, 5 — номер дії.

Визначення меж моделюванняь і точки зору. Перш ніж попросити експертів відповідної галузі підготувати опис модельованого процесу, повинні бути документовані межі моделювання, щоб експертам була зрозуміла необхідна глибина і повнота потрібного від них опису. Крім того, якщо точка зору аналітика на процес відрізняється від звичайної точки зору, для експерта, це повинно бути ясно і акуратно описано.

Цілком можливо, що експерти не зможуть зробити прийнятний опис без застосування формальних запитань автором моделі. У такому випадку автор повинен наперед приготувати набір питань таким чином, як журналіст наперед готує питання для інтерв'ю.

Визначення дій і об'єктів. Результатом роботи експертів звичайно є текстовий документ, що описує круг питань, які цікавлять аналітика. На додаток до нього може бути письмова документація, що дозволяє пролити світло на природу процесу, що вивчається. Незалежно від того, чи є інформація текстовою, або вербальною, вона аналізується і розділяється частинами мови для ідентифікації списку дій (дієслова і віддієслівні іменники), що становлять процес, і об'єктів (імена іменники), що беруть участь в процесі.

В деяких випадках можливо створення графічної моделі процесу у присутності експертів. Така модель також може бути розроблена після збору всієї необхідної інформації, що дозволяє не віднімати час експертів на деталі форматування тих, що виходять діаграм.

Оскільки моделі IDEF3 можуть одночасно розроблятися декількома командами IDEF3 підтримує просту схему резервування номерів дій в моделі. Кожному аналітику виділяється унікальний діапазон номерів дій, що забезпечує їх незалежність один від одного.

* * *

Отже IDEF3 — це спосіб опису процесів бізнесу, який потрібен для опису стану речей як впорядкованої послідовності подій з одночасним описом об'єктів, що мають безпосереднє відношення до процесу. IDEF3 добре пристосований для збору даних, потрібних для проведення структурного аналізу системи. Крім того IDEF3 застосовується при проведенні вартісного аналізу поведінки об’єкту моделювання.

 


4.СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ПОТОКІВ ДАНИХ (DFD — DATA FLOW DIAGRAMS)


Читайте також:

  1. Cинтаксис опису змінних
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  11. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  12. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях




Переглядів: 909

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З'єднання та розгалуження | Функціональні блоки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.