МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи, закони та закономірності, які визначають основу управління процесами інновацій.Цей принцип характеризується наявністю в учасників освітнього процесу (в т.ч. у керівників ЗНЗ) чітких переконань щодо постійного оновлення освітнього процесу внаслідок постійних змін, що відбуваються у суспільстві і державі. Даний принцип впливає на завдання сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу і формує нові, до яких ми відносимо: § постійне переведення системи (загальноосвітнього навчального закладу) в якісно новий стан (наприклад, від «закритої» до «відкритої»); § підтримку педагогів-інноваторів (соціальну, матеріальну, психологічну); § створення умов для здійснення експериментальної діяльності (правових, організаційних, психологічних); залучення інвесторів; § входження у міжнародні освітні проекти; § входження до мережі Інтернет; створення конкурентоспроможного освітнього середовища. Основні тенденції в управлінні інноваційним загальноосвітнім навчальним закладом: § відхід від принципів авторитарної, заідеологізованої педагогіки, схвалення принципів інноваційної педагогіки (в т.ч. принципу інноваційності); орієнтація загальноосвітніх навчальних закладів на самофінансування, підприємницьку діяльність, одержання інвестицій;
Основні закони, що діютьв Інноваційній системізагальної середньої освіти: закон обов'язкового впливу інновації на кінцевий результат освітньої діяльності (здійснення будь-якої освітньої інновації обов'язково приносить якісну зміну кінцевого результату освітнього процесу); закон обов'язкового впливу інновації на інтелектуальні, матеріальні і часові витрати учасників освітнього процесу (здійснення будь-якої інновації обов'язково передбачає застосування додаткових інтелектуальних, матеріальних та часових витрат учасників освітнього процесу). Ці закони були встановлені нами в результаті аналізу теорії і практики інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Слід зазначити, що від здійснення освітніх інновацій суттєво змінюється кінцевий результат освітнього процесу, але ця зміна не завжди буває позитивною. На цій основі відповідні закономірності розподілені на дві групи: перша група закономірностітей характеризує прямо пропорційну залежність між здійсненням загальноосвітнім навчальним закладом інноваційної діяльності і підвищенням якості освітнього процесу; § підвищує рівень навчальних досягнень учнів та їх творчого потенціалу; § збільшує кількість структурних компонентів у загальноосвітньому навчальному закладі; § передбачає виконання керівником додаткових модернізованих управлінських функцій (прогностичної, політико-дипломатичної, консультативної, менеджерської, представницької); § збільшує матеріальні та інтелектуальні витрати учасників загальновиховного та управ-,я лінського процесів. Друга група закономірностей показує,що здійснення інноваційної діяльності: § зменшує час, витрачений на засвоєння учнями теоретичних знань, практичних умінь і навичок; § зменшує час, витрачений педагогічним працівником загальноосвітнього навчального закладу на виконання основних функцій, операцій і дій; § зменшує час, витрачений на виконання управлінських функцій, операцій і дій керівником загальноосвітнього навчального закладу. Читайте також:
|
||||||||
|