Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Матеріальне забезпечення

Методичні розробки

КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

"ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ"

проведення лекційного заняття №7 ( __ год.)

 

з навчальної дисципліни «Болонський процес»

 

Тема. Кредитно-модульна технологія організації навчального процесу

 

 

Обговорено

на засіданні кафедри педагогіки та психології

Протокол №___ "___" _________20__ р.

 

Харків – 201_


 

1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин.-К.:Освіта, 2004

2. Журавський В.С., Згуровський М.З. Болонський процес: головні принципи входження в європейський простір вищої освіти. – К.: Політехніка НТУУ «КПІ», 2003.-195с.

3. Грищенко О.А. Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. – Київ – Вінниця: ДОВ Вінниця, 2000. – С. 330.

4. Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004рр.) / За ред. В.Г. Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004. – 147с.

5. Лозинський О.Ю. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівців // Аудиторія. – 2003. – Ч.37. –С. 7-9.

6. Ніколаєнко С. Сучасна законодавча основа в системі майбутніх освітнього та наукових процесів в Україні і світі // Вища школа, 2003. - №4-5. – С.3-19.

7. Рудавський Ю.К., Костробій П.П., Лозинський О.Ю., Загородній А.Г. // Матеріали Міжнародного семінару «Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у контексті Болонського процесу». – Львів, 27-28 травня 2004р.

8. Спірін О.М. Понятійний апарат кредитно-модульної системи навчання // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2004. - №15. – С. 83-86.

9. Болонський процес у фактах і документах (Сорбонна – Болонья – Саламанка – Прага – Берлін) / Упор. М.Ф.Степко та ін. Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. – 52с.

10. Степко М.Ф., Клименко Б.В., Товажнянський Л.Л. Болонський процес і навчання впродовж життя: Монографія. – Харків: НТУ «ХПІ», 2004. – 112с.

11. Болонський процес: Модель структури додатка до диплома /Укл.

12. З.І. Тимошенко, О.І. Козаченко, А.М. Грехов, Ю.А. Гапон, Ю.І. Палеха. – К.: Вид-во Європ. Ун-ту, 2004. – 73с.

13. Алексюк А.М. Експериментальне впровадження технології модульної організації навчання у вищій школі // Проблеми вищої школи. – 1994. – Вип. 79. – С.3-9.

14. Мороз І.В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу: Монографія: - К.: ТОВ «Освіта України», Коо, 2005.

15. Вища освіта України. - 2005.-№1.-с.29-30.

16. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців» №48 від 23.01.2004 р.

17. Наказ МОН №812 від 20.10.2004 р. «Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу».

18. Вища школа. – 2004. - №1. – с.66-68.

 



Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  5. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  6. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  7. Апаратне забезпечення USB
  8. Апаратне забезпечення мереж
  9. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.
  10. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  11. Будинків іспоруді забезпечення нормальних умов їх будівництва й експлуатації
  12. В залежності від мети та характеру угоди, які лежать в основі випуску векселів, а також їх забезпечення розрізняють комерційні, фінансові та фіктивні векселя.




Переглядів: 644

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Колізійні норми в області трудових відносин. | ІІІ. План

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.