МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Орієнтовний посадовий сертифікат заступника директораз навчально-виховної роботи І. Відповідає за: 1) правильну організацію навчальної роботи у класах; 2) правильність планування навчальної роботи; 3) вчасне складання і коригування розкладу уроків; 4) виконання навчальних планів і програм учителями певного циклу навчальних предметів, ефективність їхньої роботи, зокрема якість знань, умінь і навичок учнів; 5) ведення класних журналів та іншої документації у класах; 6) вивчення, узагальнення та упровадження передового педагогічного досвіду; 7) упровадження досягнень педагогічної науки у практику навчально-виховної роботи вчителів, здійснення принципів наукової організації праці; 8) підготовку звітності про стан та результати навчальної роботи у класах; 9) складання документації для нарахування зарплати вчителям та іншим прі цівникам школи. II. Керує: А) безпосередньо: 1) роботою вчителів 5—11 (1—4) класів, зокрема — діяльністю вчителів пеі ного циклу навчальних предметів; 2) роботою класних керівників із питань організації навчальної діяльнои учнів, виховання у них свідомого ставлення до навчання; 3) роботою предметних і методичних комісій учителів; 4) педагогічним кабінетом; 5) проведенням контрольних, практичних і лабораторних робіт, навчальні екскурсій; 6) підготовкою до екзаменів; 7) роботою завідуючих навчальних кабінетів; Б) опосередковано: 1) роботою лаборантів; 2) роботою молодшого обслуговуючого персоналу. III. Організовує: 1) роботу з планування навчального матеріалу; 2) роботу предметних гуртків для учнів; 3) факультативних занять учнів; 4) методичну роботу в 5—11(1—4) класах; 5) підготовку і проведення загальношкільних заходів навчального характед (олімпіад, предметно-тематичних вечорів і т. д.); 6) службу інформації; 7) експериментальну роботу вчителів; 8) відкриті уроки і взаємовідвідування навчальних занять; 9) оформлення шкільної навчальної документації. Узгоджує свою діяльність із директором та іншим заступником директора з навчальної роботи, із заступником директора з виховної роботи, психологом, педагогом-організатором. V. Контролює: 1) роботу вчителів певного циклу навчальних предметів; 2) стан успішності учнів і відвідування ними уроків; 3) роботу класних керівників з організації навчальної діяльності учнів; 4) навчальне навантаження учнів; 5) роботу навчальних кабінетів із певного циклу навчальних предметів; 6) дотримання єдиних педагогічних вимог у школі, режиму навчальних зш нять, санітарно-гігієнічного режиму та режиму харчування учнів; 7) стан збереження і використання навчально-матеріальної бази. VI. Інструктує і консультує: 1) проведення вчителями навчальних занять і їхню самоосвіту; 2) складання планів і звітів учителями і класними керівниками; 3) роботу педагога-організатора; 4) учнівський актив з питань організації навчальної праці школярів; 5) батьківський актив з проблем навчання і виховання дітей. VII. Веде облік: 1) уроків та інших навчальних занять, проведених учителями; 2) роботи предметних комісій і методичних об'єднань; 3) чергувань учителів; 4) реалізації календарних і тематичних планів. VIII. Звітує: про організацію, стан і результати навчальної роботи перед директором і педагогічною радою. IX. Складає: 1) розклад уроків; 2) розклад факультативних занять і консультацій; 3) розклад поточних робіт; 4) графіки контрольних робіт; 5) розклад екзаменів; 6) статистичні звіти про навчальну роботу в класах; 7) табелі на зарплату вчителів; 8) проекти наказів, розпоряджень та інших документів із питань навчальної роботи. X. Користується правом: 1) за відсутності в школі директора заступати його і розв'язувати загально-шкільні питання самостійно; 2) представляти учнів і вчителів до відзначення; 3) вимагати застосування стягнень до порушників трудового і навчального Читайте також:
|
||||||||
|