Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Орієнтовний посадовий сертифікат директора школи

РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ МІЖ КЕРІВНИКАМИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Організація в системі внутрішньошкільного управління спрямована на форм} вання не лише керованої, але й керуючої підсистеми, розподіл і кооперація праї в якій повинні здійснюватися на більш високому рівні.

Директори шкіл, які формують свій управлінський апарат, визначають його склад, здійснюють розподіл функціональних обов'язків між його членами, врахо вуючи специфічні особливості школи і кожного його керівника.

Розподіл функціональних обов'язків ґрунтується на таких принципах:

• оптимальна відповідність обов'язків і наданих прав керівника його статусі в колективі, організаторським здібностям, рівню професійної підготовленості

• відповідність обсягу роботи можливостям працівника;

• створення позитивного мікроклімату в управлінському апараті. Функції, посадові обов'язки, права, відповідальність, зв'язки за посадою кожного працівника загальноосвітнього закладу закріплені в посадових інструкціяі

Документом, що визначає зміст, основні напрямки та відповідальність керівників закладу освіти за певні ділянки роботи школи, може виступати посадовий сертифікат.У цьому документі визначено сферу діяльності спеціаліста, конкретні завдання, які на нього покладені; вказується форма його участі в процесі управ­ління (керує, організовує, контролює і т. ін. ); визначаються права, які надаються працівникові для виконання покладених на нього функцій і обов'язків.

Посадові орієнтовні посадові сертифікати розроблені спеціалістами Тернопільського облас­ного інституту післядипломної освіти. Наводимо приклади орієнтовних посадових сер­тифікатів директора школи та заступника директора з навчально-виховної роботи.

I. Відповідає за:

1) реалізацію постанов уряду, виконання наказів, розпоряджень, інструкцій Міністерства освіти і науки України та його органів на місцях;

2) успішну діяльність усієї школи в цілому з виховання і навчання учнів, зміцнення їхнього здоров'я і фізичного розвитку;

3) вчасне і якісне перспективне і поточне планування роботи школи, вико­нання планових заходів;

4) комплектування школи працівниками та учнями;

5) підвищення ділової кваліфікації всіх працівників школи, організацію їх­ньої самоосвіти;

6) здійснення всеобучу і профорієнтаційної роботи;

7) виконання навчальних планів і програм, якість знань учнів;

8) впровадження досягнень педагогічної науки і передового педагогічного до­свіду в діяльність школи, організацію творчої роботи педагогів;

9) здійснення принципів наукової організації праці всіма працівниками школи;

10) дієвість роботи педагогічної ради, виконання її постанов;

11) згуртованість педагогічного і загальношкільного колективу;

12) створення сприятливих умов для навчально-виховної роботи, забезпечення техніки безпеки, дотримання в школі належного протипожежного стану та санітарно-гігієнічного режиму, застосування технічних засобів навчання;

13) зразковий стан господарства школи, правильне використання навчально-матеріальної бази, економна і доцільна витрата коштів і кредитів;

14) здійснення зв'язку школи з органами освіти, громадськими організаціями;

15) вчасну звітність про роботу школи.

II. Керує:

А) безпосередньо:

1) діяльністю своїх заступників із навчальної та виховної роботи, військового керівника;

2) роботою заступника директора з господарської частини і діяльністю всього адміністративно-управлінського персоналу;

3) роботою педагогічної ради школи;

4) навчально-виховною роботою вчителів певного циклу навчальних предме­тів та їх предметних або методичних комісій;

5) діяльністю класних керівників та їх об'єднанням;

6) роботою учнівських організацій школи, учнівського самоврядування;

7) роботою бібліотекаря шкільної бібліотеки;

8) роботою з батьками;

9) роботою груп продовженого дня і шкільного інтернату; 10) кошторисно-фінансовою діяльністю;

Б) опосередковано:

1) вчителями певних циклів навчальних предметів (через заступників із на­вчальної роботи);

2) предметними, методичними комісіями вчителів (через заступників із на­вчальної роботи);

3) роботою лаборантів (через завідуючих навчальними кабінетами);

4) роботою обслуговуючого персоналу (через заступника директора з госпо­дарської частини).

III. Організовує:

А) безпосередньо:

1) виконання постанов уряду про школу, наказів, розпоряджень і вказівс Міністерства освіти і науки України та його органів на місцях;

2) добір і розстановку працівників школи, розподіл між ними службових об в'язків, комплектування школи учнями;

3) здійснення всеобучу і загальної середньої освіти;

4) планування роботи школи в цілому та її окремих ділянок;

5) роботу педагогічної ради;

6) підвищення ділової кваліфікації працівників школи; Б) опосередковано:

1) виконання навчальних планів і програм, перевірку якості знань учнів, прі ведення уроків (через заступників із навчальної роботи);

2) проведення позакласної і позашкільної роботи з учнями (через заступник з цієї роботи і класних керівників);

3) впровадження досягнень педагогічної науки і передового досвіду в практі ку роботи педагогів;

4) створення і правильне використання навчально-матеріальної бази.

IV. Погоджує свою роботуз:

1) МК профспілки;

2) заступниками з навчальної та виховної роботи;

3) районним (міським) відділом освіти;

V. Контролює:А) безпосередньо:

1) роботу адміністративно-управлінського персоналу— заступників директор з навчальної та виховної роботи, заступника директора з господарської чі стини, шкільного психолога і т. ін.;

2) роботу вчителів певного циклу навчальних предметів;

3) діяльність класних керівників;

4) виконання рішень педагогічної ради, наказів, розпоряджень, вказівок топи

5) дотримання єдиних педагогічних вимог до учнів;

6) стан збереження і використання навчально-матеріальної бази школи;

7) роботу бібліотекаря шкільної бібліотеки;

8) чергування в школі; Б) опосередковано:

роботу решти працівників школи на різних ділянках.

VI. Інструктує і консультує:А) безпосередньо:

1) адміністративно-управлінський персонал школи;

2) класних керівників;

3) учителів певного циклу навчальних предметів;

4) педагога-організатора;

5) актив учнівського самоврядування;

6) актив батьківської громадськості; Б) опосередковано:

решту працівників школи.

VII. Веде облік:

1) усіх працівників школи, а також учнів (первинний облік за допомого! діловода);

2) бланків атестатів, свідоцтв, похвальних грамот та інших документів;

3) прибуття працівників школи на роботу (за допомогою своїх заступників);!

4) виконання загальношкільного плану роботи;

5) успішності учнів і стану відвідування ними навчальних занять (разом із заступниками з навчальної роботи);

6) виконання заходів, прийнятих педагогічною радою, загальними зборами колективу тощо;

7) забезпечення школи навчально-матеріальною базою за даними осіб, які від­повідають за неї;

8) виконання кошторису школи.

VIII. Звітує:

1) про стан навчально-виховної роботи перед районним (міським) відділом освіти;

2) про роботу школи перед місцевими органами.

IX. Складає і підписує:

1) загальні документи, що регулюють роботу школи;

2) накази, розпорядження по школі;

3) аналізи уроків, пропозиції щодо їх поліпшення;

4) листи школи (офіційні), відповіді на листи батьків та інших осіб;

5) документи про успішність і поведінку учнів;

6) протоколи засідань педагогічної ради;

7) інформації і довідки про роботу школи;

8) статистичні звіти і фінансові документи;

9) трудові книжки працівників школи;

10) акти прийому і передачі школи, фінансово-господарських ревізій;

11) перспективний, річні й тижневі плани роботи школи (у складанні бере участь заступник);

12) затверджує розклад уроків, календарний план заходів та інші документи, складені заступниками директора з навчальної та виховної роботи, заступ­ником директора з господарської частини.

X. Користується правами:

1) приймати на роботу і звільняти педагогічних працівників і обслуговуючий персонал та визначати їхні функціональні обов'язки;

2) вживати заходів із заохочення та стягнення до працівників школи, учнів;

3) представляти працівників школи до нагород;

4) представляти школу перед громадськістю;

5) затверджувати структуру і штатний розклад школи;

6) складати угоди, відкривати рахунки в установах банків;

7) розпоряджатися за встановленим порядком шкільним майном і коштами.


Читайте також:

  1. Братства та братські школи.
  2. Вальдорфські школи
  3. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  4. Визнання сертифікатів на імпортовану продукцію.
  5. Виникнення економічної теорії, її напрями, школи і течії.
  6. Виникнення і становлення школи і системи освіти в Київській Русі
  7. Виникнення та характерні особливості класичної школи політичної економії.
  8. Вітчизняні наукові психологічні школи
  9. Деякі психологічні школи вивчення особистості
  10. Директором школи
  11. Завдання психології вищої школи на сучасному етапі реформування вищої освіти в Україні
  12. Завершальний етап розвитку класичної школи




Переглядів: 685

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційно-педагогічні методи управлінської діяльності | Орієнтовний посадовий сертифікат заступника директора

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.