МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІГ мініатюри – піктограми, іконки, вказівникиВиди інфографіки
По характеру візуалізації даних, численні види інформаційної графіки, можна розділити на дві великі группи за критеріями систематизації типів даних – групи кількісної і якісноїІГ-візуалізації: для організації представлення кількісних (числових) даних використовуються графіки, діаграми, гістограми і номограми, які, в свою чергу розділяться на підгрупи (точечні, лінейні кругові і т.п.); для організації представлення сукупності (наприклад, ієрархи) об’єктів і якісних даних використовують численні типи схем, карт, зображень і їх послідовностей, а саме: 1. організаційні діаграми, відзеркалючи структуру об’єкту (наприклад, теми дисципліни, складу пристрою або організації). Вони призначені виозначити функції і оптимізувати зв’язки підпорядкованих структур, з метою оптимізації роботи об’єкту в цілому; 2. діаграми трендів, визначаючі стратегію розвитку процесів. На такій диаграмі всі показники представлені в наглядній формі, які полегшують планування і прийняття рішень; 3. плани-графіки, чітко визначаючі послідовність вирішення задач в ході того чи іншого процесу, які, між іншим, використовуються для планування учбового процесу; 4. технологічні діаграми, на яких чітко представлені особливості і стадії технологічних процесів; 5. діаграми і схеми комп’ютерних мереж та телекомунікацій, які використовуються як как на стадії розробки технічних концепцій формування комп’ютерних мереж, так і в подальшому в процесі їх функціювання; 6. схеми різного призначеня при при допомозі яких акцентуеться увага на найбільш важливих моментах при обміні навчальною інформацією; 7. рисунки и схеми, які наглядно і доступно представляють той чи інший процес або ситуацію і незамінні при поясненні учбового матеріалу навіть учням початкової школи; 8. графи,які візуалізують переходи або зв’язки понять, подій, процесів; 9. ментальні карти знань, процесів, сутностей Останні поки що мало використовуються в освітньому процесі, хоча їх потенціал набагато переважає традиційні опорні конспекти, поскільки напряму відбиває можливий рух думки при знайомстві с проблемою (матеріалом) и прийнятті рішень Семіотичний і психолого-естетичний аспекти шрифту Читайте також:
|
||||||||
|