МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура и принципи інфографікиІнформаційна графіка В теперішній час наглядне представлення інформації, даних і знань засобами иллюстрацій і графіки в цілому вважається актуальним, эфективним і виразним для більшості джерел інформації: газет, підручників, інструкцій і їх электронних аналогів. Це пов’язують з тим, що все більше людей оріентовані і легше сприймають зорові образи (візуали) –зображення, схеми, коллажі, клипи, і в меньшій мірі – текст. Таким чином , можна зробити висновок про процес формування цивілізації, орієнтованної на візуальні образи – image oriented civilization . Візуальні образи отримуються насиченням іллюстрації допоміжною продуктивною інформацією, яка дає можливість користувачу генерувати нове знання, наприклад, проводити аналіз, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, бачити тенденції і давати прогнози; целеспрямовано формуючи навички виділення головного і значущого посредством акцентування; прививаючи потребу і здатніссть до детального аналізу з допомогою нюансировки и модуляції оформлення фрагментів. Зображення – це одне із засобів комунікації, яка відіграє важливу роль в презентації ідей. Заміняючи і уточнюючи багатослівний текст, воно здатне спростити смисл пропонованого матеріалу і в то же час передати всю необхідну інформацію, візуально представляючи , обозначаючи і інтегруючи ідеї, факти, зв’язки , висновки. Однак існує особлива категорія зображень, в яких щільність концентрації комунікативнх можливостей вище, чим у інших – объекти інформаційної графіки (інфографіки или ІГ)
Об’єкт інфографіки, як правило, складається із інформаційно ємних фрагментів, кожний із яких вже з початку має зв’язки з багатьма другими фрагментами. При цьому частіше всього користувачу представляеться можливість самостійно вібрати спосіб анализу візуальної інформації ІГ, групування графічних елементів різним чином , що залучає його в комунікацію з автором ІГ (або посередником – інформаційним ресурсом) – дискусію або співробітництво по розвитку і обробці представлених матеріалів. ІГ фактично апелює не тільки до ассоціативного мислення, но і до спогадів, досвіду і знань якими оперує споживач інформації. Якраз ці принципи свого часу були заложені Леонардо да Вінчі (поєднавшого образотворче мистецтво з керівництвом до дії), потім вони розвивались еволюціонували довгі роки, пока не попали в ЗМІ і дальше в гипермедіа середовище, опосередковане електронними носіями , а в подальшому у Всесвітній паутині.Ітак, серед актуальних принципів ІГ можна виокремити: а) високий ступень стисненя (архивірування) представленої інформації, при якій коефіціент витрат напряму залежить від ступені деталізації объекту ІГ. Виключення з цього складає поясняюча інфографіка (карта, алгоритм, наглядний посібник), яка призвана представляти інформацію найбільш повно і наглядно. б) попередню обробку інформації по структуруванню кількісних або якісних даних; в) наявність елементів розвитку, з’єднання або підпорядкування інформаційних блоків; г) виражену направленність на активізацію когнітивних процесів споживача інформації; д) наявність одного або декількох критеріїв (або метаданих), об’єднуючих фрагменти ІГ в конкретному об’єкті. Користувач сам вибирає фрагмент, з якого він почне сприйняття і аналіз інформації, і сам сформує подальшу послідовність обробки даних. У випадку,якщо при цьому буде пропущений який-небудь з фрагментів, не виникає спотворення інформації, поскільки кожний из них є логічно завершеним, при цьому послідовність сприйняття завжди є нелінейною. Цей же процес активно використовується при створенні інфографіки в кліповому блоці інформації – на підсвідомому рівні створюються неявні ланки смислових ланцюжків, результатом чого є, с однієї сторони, інтуітивний вибір оптимальної послідовності обробки інформації, с другої сторони Читайте також:
|
||||||||
|