МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні відомостіЛекція 10 Тема 4 Перетворювальні електронні пристрої
1 Загальні відомості 2 Однофазний однопівперіодний випрямляч 3 Однофазний двухпівперіодний випрямляч із нульовим виводом 4 Однофазний мостовий випрямляч 5 Випрямлячі - помножувачі напруги 6 Згладжуючи фільтри
Для одержання електричної енергії потрібного виду часто доводиться перетворювати енергію змінного струму в енергію постійного струму (випрямлення) або енергію постійного струму - в енергію змінного струму (інвертування). Випрямлення здійснюється за допомогою пристроїв, названих випрямлячами, а інвертування здійснюється інверторами. Випрямлячі й інвертори є вторинними джерелами електроживлення. Джерело вторинного електроживлення являє собою середовище, що забезпечує електроживленням самостійні прилади або частинні ланцюги комплексу електронної апаратури. Джерела вторинного електроживлення складаються з функціональних вузлів, що виконують одну або кілька функцій: випрямлення, згладжування, стабілізацію, регулювання, інвертування й т.д. На рис. 4.1 наведена структурна схема джерела електроживлення. Рисунок 4.1 - Структурна схема електроживлення Випрямлячем називають пристрій, призначений для перетворення енергії джерела змінного струму в постійний струм. До складу джерела живлення входить трансформатор (перетворює первинну напругу U1 у необхідну напругу U2), діодна схема (здійснює перетворення змінної напруги в пульсуючу напругу однієї полярності), згладжуючий фільтр служить для зменшення пульсацій випрямленої напруги. Між згладжуючим фільтром і навантаженням іноді підключають стабілізатор напруги, що забезпечує підтримка з необхідній точністю необхідної величини постійної напруги на навантаженні в умовах зміни напруги живильної мережі, що живить, та струми навантаження. Залежно від числа фаз мережі змінного струму розрізняють однофазні й багатофазні (звичайно трифазні) випрямлячі. За формою випрямленої напруги випрямлячі підрозділяють на однопівперіодні й двопівперіодні. Випрямлячі бувають некерованими й керованими: За допомогою некерованих випрямлячів на виході одержують випрямлену (пульсуючу) напруга постійну за знаком, але змінне за величиною. Керовані випрямлячі застосовують тоді, коли необхідно зменшить значення випрямленого струму або напруги. Для збільшення випрямленої напруги іноді застосовують множителі напруги.
Контрольні питання
1) Дайте визначення джерелу живлення. 2) Наведіть структурну схему джерела живлення. 3) Наведіть графіки напруги на виході кожного блоку.
Читайте також:
|
||||||||
|