МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СЛАЙД 6.І. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ МИТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ Державна митна служба України посідає важливе місце серед державних інститутів у рамках своєї компетентності й забезпечує ефективну реалізацію фіскальної, правоохоронної та статистичної функцій. Аналіз діяльності митної служби показує, що за досить короткий час відбулося її становлення. Створено централізовану структуру з чіткою вертикальною системою управління. Розвивається законодавча й нормативно-правова база митної справи. Завершується становлення системи управління митними органами. Водночас сучасна митна служба не позбавлена ряду недоліків, основними з яких можна вважати: недосконалість митних правил, недостатність соціального захисту митників, малопотужність матеріально-технічної бази, недосконалість системи інформаційного забезпечення оперативно-службової діяльності та низький рівень процесів управління, недостатня уніфікація митних технологій та процедур, брак системи роботи із суб’єктами ЗЕД. Сучасні умови економічного регулювання України, для яких характерні нова політика залучення інвестицій, структурна перебудова господарської та зовнішньоекономічної діяльності, подальший розвиток ринкових відносин, інтеграція в міжнародні торгові та митні організації, ставлять перед митною службою України цілий ряд завдань, які потрібно успішно виконати. Через це необхідна модернізація митної служби, приведення її у відповідність з цілями та завданнями зовнішньої і внутрішньої політики України. Нині стала нагальною проблема розробки Концепції модернізації митної служби України. Спробуємо визначити основні межі такої модернізації. Перш за все, необхідно позбавитися превалювання фіскальної функції над іншими функціями митної системи. При оцінюванні виконання економічної функції основним критерієм має стати не кількість стягнутих платежів, а повнота їх сплати, а при оцінюванні правоохоронної функції – не кількість заведених справ про контрабанду та порушення митних правил, а недопущення незафіксованих випадків митних правопорушень. Функція митних органів щодо сприяння діяльності суб’єктів ЗЕД повинна бути забезпечена ієрархією функціональних підрозділів. Одна з головних передумов, закладена в Концепцію модернізації діяльності митної служби України, – ефективний механізм управління діяльністю митної служби, який базується на чіткому розподілі функцій, повноважень і відповідальності між складовими митної служби та їх персоналом. Безпосередньо з цілями, функціями та завданнями митної системи пов’язана організаційна структура управління митною справою. Функціональний підхід до дослідження митної системи передбачає вивчення рівня узгодженості і ступеня корекції між цілями, завданнями та функціями митної системи, з одного боку, та її організаційною структурою управління – з іншого. При цьому важливо з’ясувати, як елементи організаційної структури управління поєднуються з рівнями ієрархії. Чітке визначення структури управління митною справою та взаємозв’язків між її елементами необхідне також в інтересах аналізу ефективності управління. Проектування організаційних систем управління – принципово новий напрямок, маловисвітлений у літературі. Поки що в цій сфері не сформувались будь-які принципи та методи. Наявна лише орієнтовна типологія існуючих організаційних структур управління найпростішого опису. До основних методів проектування організаційних структур зараховують такі. Метод аналогії, суть якого в тому, що на основі аналізу передового досвіду типових структур управління проектують і розробляють нову організаційну структуру. Експертний метод полягає в тому, що організаційну структуру розробляють на основі думок експертів. Особливістю методу структуризації цілей є те, що структура будується під цілі організації. При застосуванні методу організаційного моделювання структура будується на основі математичних, графічних і комп’ютерних описів. Аналіз організаційно-структурного забезпечення основних функцій митної системи показує, що при її розробці та подальшому вдосконаленні застосовується перш за все метод структуризації цілей. Структура організації має три основні функції. Вона призначена для ефективного досягнення поставлених цілей, зведення до мінімуму або регулювання індивідуальної поведінки в організації, а також забезпечення здійснення владних функцій. Структура також повинна відповідати двом фундаментальним умовам: поділу праці на окремі завдання і координації дій щодо їх виконання. Концепція реформи митної служби України «Обличчям до людей», яка прийнята Колегією ДМСУ 30.10.2010 ґрунтується на викладених вище засадах. Головна мета Концепції – визначення оптимальної організації митної служби України, спрямованої на підвищення ефективності, надійності та усталеності її діяльності; визначення основних завдань з реформування та модернізації, окреслення орієнтирів і засобів для досягнення стратегічних цілей та очікуваних результатів. В Концепції викладені обов”зки, функції, завдання митної служби, принципи, цілі та завдання реформування митної системи України. (слайд 7) Керівництвом Держмитслужби прийнято рішення розпочати глибоке, докорінне реформування митної системи. Проведено аналіз та консультації з бізнесом, підготовлено 60 ключових заходів, які дозволять значно спростити процедури і зняти зауваження громадян і бізнесу до роботи митниці. По кожному заходу розроблено чіткий план його впровадження. Реформування передбачається здійснювати за такими основними напрямами: 1. Оптимізація та удосконалення структури митних органів. 2. Спрощення митних процедур. 3. Удосконалення організації митного контролю в пунктах пропуску. Сприяння транзиту. 4. Удосконалення законодавства, що регламентує митну справу. 5. Удосконалення системи оподаткування. 6. Міжнародна діяльність. 7. Електронна митниця. 8. Розвиток інфраструктури. (слайд 8) Найбільш вагомими результатами здійснення цих заходів буде: - остаточне скорочення кількості митних органів до одного на область; - делегування начальникам митних постів повноважень щодо прийняття рішень з питань митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів; - скорочення часу митного контролю у пунктах пропуску; - встановлення часових нормативів митного контролю та оформлення товарів, а також на доставку їх до митниць призначення; - здійснення митного оформлення товарів у будь-якому митному органі на території України (скасування “кріпосного права”); - створення електронного реєстру місць прибуття з правом суб’єкта самостійно обирати місце прибуття; зменшення кількості митних процедур; - скорочення переліку документів, що подаються до митного оформлення; - спрощення і адаптація до правил ЄС реекспорту, реімпорту; (слайд 9) - аналіз ризиків щодо імпортних операцій до моменту прибуття товарів на територію України; - попередження безпідставних відмов у прийнятті митної декларації; - спрощення декларування товарів значної кількості найменувань; - надання режиму сприяння сумлінним підприємствам; - декриміналізація товарної контрабанди; - запровадження відеоспостереження за роботою інспекторів митниці з прямою трансляцією на єдиний диспетчерський пункт та в мережу Інтернет; - використання сучасних скануючих систем для машин та контейнерів; (слайд 10) - впровадження в пунктах пропуску системи автоматизованого контролю транспортних засобів та товарів (модуль “фільтр пункту пропуску”); (слайд 11) - організація спільного контролю з суміжними країнами; - спрощення процедур митного контролю в пасажирських потягах; ( слайд 12) - запровадження електронного декларування товарів; - внесення до Митного кодексу України змін, спрямованих на приведення його у відповідність до митного законодавства ЄС, міжнародних конвенцій, а також до Рамкових стандартів безпеки та полегшення торгівлі Всесвітньої Митної Організації; ( слайд 13) - прийняття Митного тарифу на основі міжнародної Гармонізованої системи опису та кодування товарів 2007 року з імплементацією ставок мита, визначених протоколом про вступ України до Світової Організації Торгівлі; - надання митним лабораторіям статусу судово-експертних установ.( слайд 14) Окрема задача – підготовка до потужного будівництва, реконструкції та технічного переоснащення пунктів пропуску через державний кордон і їх забезпечення технічними засобами митного контролю, засобами обчислювальної техніки, серверним обладнанням. Приведення їх у відповідність до світових стандартів. ( слайд 15) Робота з міжнародними організаціями - 11 пунктів пропуску Україна – ЄС за рахунок грантів ЄС через Європейський Інструмент Партнерства і Сусідства; ( слайд 15) На реалізацію останніх заходів необхідні фінансові ресурси у розмірі 4877,0 млн. грн. на 2011-2012 р.. І найважча задача - делегування митним органам права здійснювати екологічний, санітарний, ветеринарний та інші види контролю з виведенням із пунктів пропуску представників зазначених контрольних служб. Для реалізації цієї Концепції Митною службою вже підготовлено 3 проекти законів України, 1 – Указів Президента, 11 – постанов КМУ, 1 – розпорядження КМУ, 22 – наказів ДМСУ, 19 змін до Митного кодексу України. Детально з Концепцією ви повинні ознайомитися на сайті ДМСУ, де розміщені і відповідні слайди. Читайте також:
|
||||||||
|