Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Логічні функції

Тема 2.2. Логічні функції та елементи

 

Бульову (логічну)функцію можна задати трьома способами:

- змістовно ( словесний опис);

- таблично (таблиця істинності);

- алгебраїчно.

Алгебраїчний спосіб задання бульової функції представляє собою формулу зв'язану простішими логічними операціями І, АБО, НЕ, І-НЕ, АБО-НЕ (табл. 1).

Способи задания бульового виразу.

Таблиця 1

Логічна операція (назва функції) Задання функції формулою Таблиця істинності
входи виходи
Х2 Х1 f(х12)
І (кон’юнкція, логічне множення) f(х12)= х12; f(х12)= х1х2 f(х12)= х1Ùх2 f(х12...хn)= х1х2... хn
АБО (диз’юнкція, логічне додавання) f(х12)= х12 f(х12)= х1Úх2 f(х12...хn)= х1Úх2Ú...Úхn
НЕ (інверсія, заперечення)  
І-НЕ (функція Шеффера) f(х12)= х12
АБО-НЕ (функція Пирса) f(х12)= х12

 

Алгебраїчний запис логічного виразу може бути громіздким, і побудова логічної схеми за даним виразом буде неекономною. Тому досить часто їх спрощують, використовуючи методи тотожних перетворень, які базуються на послідовному використанні законів і правил алгебри логіки.

 


Читайте також:

  1. II. Діалогічні
  2. VІ. Структурно-логічні схеми
  3. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  6. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  7. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  8. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  9. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  10. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  11. Антигени. Антитіла. Серологічні реакції .
  12. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми




Переглядів: 824

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні питання | Логічні елементи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.