Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація взаємодії сил при проведенні аварійно-рятувальних робіт та основних видів забезпечення безпеки у зоні НС.

Аварійно-рятувальні служби можуть бутиспеціалізованими або не спеціалізованими, створеними на професійній або непрофесійній основі. Відповідно до специфіки діяльності професійні аварійно-рятувальні служби можуть бути спеціальними (воєнізованими).

Аварійно-рятувальні служби поділяються на: а)державні; б)аварійно-рятувальні служби громадських організацій; в)аварійно рятувальні служби підприємств, установ, організацій (далі об’єктові аварійно-рятувальної служби).

До складу аварійно-рятувальних служб входять органи управління та їх сили (аварійно-рятувальні формування та допоміжні підрозділи), що забезпечують вирішення покладених на ці служби завдань.

Структура, організація і штатний розпис державних аварійно-рятувальних служб затверджується центральними органами виконавчої влади.

Організація взаємодії сил при проведенні аварійно-рятувальних робіт, структура і штатний розпис комунальних та аварійно-рятувальних служб громадських організацій визначаються органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями, що створюють ці служби.

Структура та організація взаємодій сил об’єктових аварійно-рятувальних служб затверджується керівниками підприємств, установ та організацій на яких вони створюються.

Для ліквідації НС залежно від її рівня уповноваженим керівником з ліквідації цієї ситуації призначається [43]:

1) у разі виникнення НС державного рівня – Кабінетом Міністрів України – Перший віце-прем’єр, віце-прем’єр міністр,,,,,,,,,, чи керівник одного з центральних органів влади чи його перший заступник;

2) у разі виникнення НС регіонального рівня –Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями – перший заступник або один із заступників Голови ради міністрів АРК, голови обласної, Київської та Севастопольської міських державних організацій або керівник відповідного територіального органу з питань НС та цивільного захисту населення;

3) у разі виникнення НС місцевого рівня – районною державною адміністрацією, виконавчим органом міської ради – один із заступників голови районної державної організації, виконавчого органу міської ради або керівник відповідного місцевого органу з питань НС та захисту населення;

4) у разі виникнення НС об’єктового рівня –виконавчим органом сільської, селищної ради або відповідно керівником підприємства, установи, організації – один із керівників сільської, селищної ради або підприємства, установи та організації відповідно до затвердженого розподілу обов’язків.

 

Ніхто не має права втручатися в діяльність уповноваженого керівника з ліквідації НС до призначення іншого уповноваженого керівника.

Залежно від обставин, що склалися в зоні НС уповноважений керівник з ліквідації НС самостійно приймає рішення щодо:

1) проведення евакуаційних заходів;

2) зупинення діяльності об’єктів, що знаходяться в зоні НС та обмеження доступу людей в цю зону;

3) залучення в установленому порядку до проведення робіт необхідних транспортних засобів, техніки, іншого майна підприємств, а також громадян за їх згодою;

4) зупинення аварійно-рятувальних робіт, якщо виникла підвищена загроза життю рятувальників та інших осіб, які беруть участь в ліквідації НС.

 

В МНС України сьогодні є в наявності 6 гелікоптерів, які допомагають в запобіганні і ліквідації НС. Недоліком організації роботи МНС є те, що головним завданням Міністерства надзвичайних ситуацій є не попередження, а ліквідація НС. Про це свідчить і передовий досвід ЄС. Тому набуття студентом компетентності, знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за спеціальністю з попередження НС, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку, культуру безпеки і ризик-орієнтоване мислення щодо безпеки розглядаються, як найважливіші пріоритети в житті і діяльності людини.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Організація і проведення спортивних походів
  6. II. Організація перевезень
  7. II. Організація перевезень
  8. II.1 Програмне забезпечення
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 1895

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета і загальна характеристика рятувальних та інших невідкладних робіт. | Контрольні запитання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.