Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 8 Особливості економічної моделі ціноутворення

 

Центральною межею економічної моделі ціноутворення є допущення, що ціна реалізації одиниці продукції (робіт, послуг) встановлюється на рівні, який би забезпечив отримання максимального прибутку.

В умовах монополістичної конкуренції досить часто зміна ціни, може безпосередньо впливати на обсяг реалізації.

Результат впливу ціни на обсяг реалізації називають еластичністю. Якщо зміна ціни істотно не впливає на обсяг реалізації, то попит вважається не еластичним. Якщо вже незначне збільшення ціни призведе до достатнього зниження обсягу реалізації, то попит вважають еластичним.

Еластичність, що передбачається, дозволяє визначити динаміку маржинального доходу, який зменшується у міру зростання обсягу продажу.

Разом з маржинальним доходом необхідно визначити маржинальні витрати, тобто витрати, пов'язані з виробництвом або реалізацією однієї додаткової одиниці продукції (робіт, послуг).

Поки маржинальні витрати нижче за ціну виробництва і реалізації продукція вважається прибутковою, як тільки маржинальні витрати перевищують ціну, підприємство втрачає гроші на кожній додатковій одиниці продукції. Тому, обсяг, який максимізує прибуток підприємства, це така кількість продукції, при якому маржинальні витрати дорівнюються ціні.

Аналіз маржинальних витрат і доходів дозволяє встановити оптимальну ціну реалізації для визначення якої, необхідно:

1. встановити загальний і маржинальний дохід;

1. розрахувати витрати для кожного рівня реалізації;

2. розрахувати прибуток для кожного рівня реалізації, і при цьому вибрати комбінацію «Ціна - обсяг».

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  6. АГД як галузь економічної науки
  7. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  8. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  9. Аграрне виробництво і його особливості
  10. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  11. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  12. Аналіз економічної ефективності капітальних вкладень




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 6 Аналіз релевантної інформації для прийняття операційних (поточних) управлінських рішень | Лекція 10 Аналіз грошових потоків для прийняття довгострокових управлінських рішень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.