МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принцип систематичності (регулярності).Принцип емоційності тренувальних занять. Психологічні основи ефективності тренувального процесу. Тема №5 Психологія тренувального процесу. План. 1. Психологічні основи ефективності тренувального процесу. 2. Психологічні питання формування умінь (навичок). 3. Спортивна форма як вищий прояв готовності до змагань.
Всім відомо, що рекорди встановлюються і змагання перемагаються не в день виступу. Вони підготовлюються на протязі багатьох років напруженої праці спортсменів на тренуваннях. Якість тренувального процесу в першу чергу визначається дотриманням дидактичних принципів, які основані на психологічних та фізіологічних дослідженнях закономірностей реагування спортсмена та його організму на ті чи інші впливи: 1. Принцип усвідомленості. Реалізація цього принципу пов’язана : - з розумінням спортсменами мети та завдань спортивних тренувань, престижності занять спортом та міри своєї відповідальності за досягнення високих результатів; - з вмінням спортсменів оцінювати свої успіхи та аналізувати причини невдач, що допомагає уберегти спортсмена як від зайвої самовпевненості, так і від необґрунтованого розчарування; - з усвідомленим відношенням до задач, які ставить перед спортсменом тренер, так як навчання не може проходити успішно, якщо спортсмен не розуміє цих задач, не контролює дій, які виконує, не усвідомлює помилок, не шукає шляхів їх усунення, не має уявлення пр. загальні закономірності навчання, функціональної та психологічної підготовки. 2. Принцип активності.Вирішення навчально-тренувальних задач в багатьох випадках залежить від активності самого спортсмена. Досвідчені спортсмени тренуються значно активніше, якщо вони самі приймають участь в плануванні тренувань та підборі вправ. Великий вплив на активність спортсменів на тренувальних заняттях сприяє їх задоволеність тренуваннями. Вона може розглядатися в декількох аспектах: задоволеність умовами та змістом тренувань, взаємовідношеннями з товаришами та тренером, успіхами навчання. Вищою формою активності спортсменів є їх вміння частково або цілком проводити свої тренування самостійно. 5. Принцип прогресування та оптимальної важкості завдань - ( від простого до складного). 6. Принцип підкріплення –тренер повинен проявляти зацікавленість в успіхах своїх учнів. Реалізацію цього принципу тренер може здійснити такими шляхами: 1) показувати всім своїм видом, репліками, що він бачить та цінує старанність учнів; 2) своєчасно повідомляти учню, що він зробив правильно, а де допустив помилки: без такого підкріплення учень не зможе скласти правильне уявлення про успішність засвоєння навику; 3) заохочувати учнів оцінками, похвалою; це формує у них впевненість в своїх силах, підкріплює бажання тренуватися та переборювати труднощі та невдачі. 7. Принцип індивідуалізації навчання та тренувань. Читайте також:
|
||||||||
|