МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
MSGSTRUCT STRUCSW_SHOWNORMAL equ 1 IDC_CROSS equ 32515 IDI_APPLICATION equ 32512 WS_OVERLAPPEDWINDOW equ 000CF0000H CS_GLOBALCLASS equ 4000h CS_HREDRAW equ 2h CS_VREDRAW equ 1h WM_RBUTTONDOWN equ 204h WM_LBUTTONDOWN equ 201h WM_CREATE equ 1 WM_DESTROY equ 2 MODEL FLAT, stdcall P Значення подій 1648-1657 рр. для історії України Союзники під проводом Трансильванського князя Д'єрдя Юрія) II Ракоці розпочали похід проти Польщі і навіть взяли Варшаву, але в цілому похід виявився невдалим, що прискорило смерть Б. Хмельницького і перехід гетьманства до І. Виговського. У ході революції було повалено польсько-шляхетське панування і створено Українську національну державу республіканського типу - Гетьманщину. Визначена територія та кордони держави, які включали в себе більшу частину українських етнічних земель. Створені органи влади, які забезпечували функціонування держави: Загальнокозацька Рада, Гетьман, Рада генеральної старшини, національна армія, податкова та дипломатична служби. Сформована національна судова система на становій основі. Появився Генеральний суд на чолі з генеральним суддею. Докорінно змінилися соціально-економічні відносини: - ліквідовано велику земельну власність польських феодалів, - знищено кріпосне право, - козацька старшина перетворилася на новий панівний клас, - привілейованим станом стало православне духовенство, - поліпшилося становище міст. - Уся повнота влади зосередилася в магістратах і ратушах. Зміни, що сталися в українському суспільстві, грунтовно підірвали економічні і соціально-політичні підвалини традиційного феодалізму й відкривали шлях переходу до буржуазного суспільства. Ці ж кардинальні зрушення дають підстави назвати події не повстанням, не війною, як це має місце в нашій історіографії, а національно-визвольною революцією з виразними ознаками революції буржуазної.
;директиви компонувальнику для підключення бібліотек includelib e:\masm32\lib\user32.lib includelib e:\masm32\lib\kernel32.lib ;константи ;властивості вікна style equ CS_HREDRAW+CS_VREDRAW+CS_GLOBALCLASS ;ідентифікатор стандартної піктограми ;ідентифікатор курсору ;режим показу вікна — нормальний ;прототипи зовнішніх процедур EXTERN …@... ;структури MSHWND DD ?;ідентифікатор вікна, що отримує ;повідомлення MSMESSAGE DD ?;ідентифікатор повідомлення MSWPARAM DD ?;додаткова інформація про повідомлення MSLPARAM DD ?;додаткова інформація про повідомлення MSTIME DD ?;час посилання повідомлення MSPT DD ?;положення курсору, під час посилання ;повідомлення Читайте також:
|
||||||||
|