МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НСЗастосування ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС Лекція 7 1. Сутність ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС 2. Оцінка ризику 3. Управління ризиком
Мета заняття: навчитися застосовувати ризик-орієнтований підходу до побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС. Література: 1. Бедрій Я.І. Безпека життєдіяльності: /Я.І.Бедрій. Навч.посібн. – К.: Вид-во Кондор, 2009. – с.17-19. 2. Джигирей В.С. Безпека життєдіяльності: / В.С. Джигирей, В.Ц.Жидецький. Навч.посібн. – Львів: Вид-во Каравела, 2001. -с.18-22 3. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності: / Є.П.Желібо, В.В.Зацарний. Навч.посібн. - К.: Вид-во ВМУРЛУ, 2005. – с. 37-50 4. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльнготсі: /Є.П.Желібо, Н.М.Заверуха, В.В.Зацарний. Навч.посібн. – К.: Вид-во Каравела, 2001. -с.34-50. 5. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини: /В.М.Лапін. Навч.посібн. – К.: Вид-во Знання, 2007. -с.32-39. 6. Скобло Ю.С. Безпека життєдіяльності: / Ю.С.Скобло, Л.М.Тіщенко, В.Г.Цапко: Навч.посібн. – Вінниця: Вид-во Нова книга, 2000. – с.70-73. 7. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності: / В.М.Ярошевська. Навч.посібн. – Київ: Вид-во Кондор, 2004. - с.17-23. 8. Бедрій Я.І. Безпека життєдіяльності: /Я.І.Бедрій.Навч.посібн. - Львів: Вид-во Магнолія, 2007.- с. 15-18. 9. Мягченко О.П. Безпека життєдіяльності людини та суспільства: /О.П.Мягченко. навч.посібн. –К .: Вид-во Центр учбової літератури, 2011. -с.42-49. 10. Цапко В.П. Безпека життєдіяльності: / В.П.Цапко. Навч.посібн. - К.: Знання-Прес, 2003. – с. 81-85.
Останнім часом спеціалісти з безпеки життєдіяльності все частіше вживають поняття "ризик". Найбільш загальне тлумачення ризику - частота реалізації небезпеки. Ризик є критерієм реалізації небезпеки. Він визначається ймовірністю прояву небезпеки та ймовірністю присутності людини в зоні дії небезпеки (в небезпечній зоні). Ризик, згідно Закону України «Про об'єкти підвищеної небезпеки» - це ступінь імовірності певної негативної події, яка може відбутися в певний час за певних обставин. Це можливість здійснення будь-якої події, яка сприяє проявленню негативних результатів в діяльності людини. В теорії БЖД під ризиком розуміють негативні результати дії будь-якого фактору, або їх комплексу. Ризик (R) здійснення будь-якої події можна визначити за формулою: R = n/N, де: n – кількість подій з небажаними наслідками (травма, хвороба, смерть), N – максимально можлива кількість подій за конкретний період. Наприклад, відомо, в країні за статистичними даними гине у виробництві 1000 людей (n), а всього працюючих 15 млн (N). Знайти вірогідність ризику (R) загибелі одного працюючого: R= =103/15х106 = 7х10-5. Питання ризику та його оцінки відіграють центральну роль у разі прийняття рішень у різних сферах людської діяльності. оцінка ризику зумовлює потребу дій, спрямованих на його мінімізацію. Такий підхід, який полягає втому, що прийняття конкретного рішення базується на оцінці ризику, називається ризик-орієнтованим підходом (РОП). Концептуально РОП складається з двох елементів: оцінки ризику і управління ризиком. Оцінка ризику - це аналіз виникнення і масштабів його в конкретній ситуації. Управління ризиком – аналіз ситуації і розробка рішень, спрямованих на зведення ризику до прийнятного мінімуму. Концепція РОП певною мірою протилежна тому підходу, за якого потребу і можливість досягнення кращого результату диктується жорсткою системою нормативів, правил, стандартів. Оцінка ризику необов’язково включає використання сучасних методів математичного апарату. Вибір їх для оцінки ризику визначається різними факторам. Серед цих методів є такі: - інженерний, який ґрунтується на статистиці, розрахунках частоти, ймовірнісному аналізі; - модельний, заснований на побудові моделей впливу небезпек на окрему людину, соціальні і професійні групи; - експертний – імовірність різних подій визначається досвідченими фахівцями-експертами; - соціологічний, заснований на досвіді й опитування населення і працівників. Розвинуті країни (Німеччина, США, Англія та ін.) використовують методологію РОП як у стратегічному плануванні, та к і в повсякденній оперативній діяльності в різних галузях діяльності. Сучасні закони, що розробляються і запроваджуються в нашій країні, також орієнтуються на використання РОП.
Читайте також:
|
||||||||
|