МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні положення і вимоги при розміщенні дорожніх знаківПравила роботи з електронагрівальними приладами Алгоритм №8 Робота з пальником Бунзена Алгоритм №7 Робота зі спиртівкою Алгоритм №6 1. Зніміть ковпачкок зі спиртівки. 2. Запаліть гніт сірником. 3. Не торкайтеся гноту, щоб полум’я не потрапило всередину спиртівки. 4. Не запалюйте спиртівку, нахиляючи її до іншої. 5. Стежте, щоб спиртівка не перегрівалася. Це вибухонебезпечно. 6. Не залишайте спиртівку порожньою, тому що скупчені випари спирту можуть спалахнути і вибухнути. 7. Закрийте спиртівку ковпачком (щоб її загасити).
1. Закрийте доступ повітря. 2. Відкрийте газовий кран і запаліть газ біля виходу пальника. 3. Якщо газ не загоряється зразу, дайте повітрю вийти і запаліть пальник. 4. Регулюйте подачу повітря так, щоб полум’я було не задимлене, прозоро-го блакитного кольору.
1. Не нагрівайте не перемішані розчини. 2. Покладіть скляну паличку при нагріванні розчину в хімічній склянці і періодично помішуйте її вміст, щоб запобігти нерівномірному нагріванню. 3. Нагрівайте легкозаймисті рідини тільки на банях. 4. Не залишайте без нагляду ввімкнуті в електромережу нагрівальні при – лади.
Питання для самоконтролю 1. На які групи поділяються лабораторні нагрівальні прилади? 2. Які газонагрівальні прилади вам відомі? 3. Яких заходів безпеки слід дотримуватися під час роботи з газовими пальниками? 4. Правила безпеки під час роботи зі спиртівкою. 5. Які ви знаєте електронагрівальні прилади? 6. Порядок нагрівання речовин на водяній, повітряній та пісковій банях і безпека під час роботи зними? 7. Як саме слід нагрівати речовини в різних видах скляного та фаянсового посуду? 8. Що таке термостат? Принцип його роботи. Досвід використання дорожніх знаків сформував загальні принципи, якими необхідно керуватися при розробці дислокації дорожніх знаків на автомобільних дорогах і вулично-дорожній мережі населених пунктів. Відповідно до прийнятої системи дорожніх знаків доцільно дотримуватися певної послідовності проектування від загального до частинного. Це означає, що розробник дислокації дорожніх знаків повинен запроектувати спочатку розміщення знаків, які передають водію загальні відомості, вказівки, а потім — які несуть інформацію попередження, наказу та заборони. Дорожні знаки, з метою забезпечення зручності експлуатації та обслуговування, щоб виключалось їх ненавмисне пошкодження, слід розташовувати так, щоб їх добре бачили з відстані не менш як 100 м учасники дорожнього руху як у світлий, так і темний періоди доби.В одному поперечному перетині дороги допускається встановлювати не більше трьох знаків, без урахування дублюючих знаків і табличок до дорожніх знаків. Якщо немає додаткових вимог, дорожні знаки встановлюють у населених пунктах на відстані 50... 100 м, а поза населеними пунктами — на відстані 150...300 м від відповідних об'єктів. Знаки, встановлені на дорозі послідовно, за винятком знаків на перехресті, мають бути розташовані поза населеними пунктами на відстані не менш як 50 м, а в населених пунктах — не менш як за 25 м один від одного. Знаки розміщують на опорах, стійках, стовпах (щоглах) по горизонталі (переважно) або вертикалі (один над одним); на тросах - розтяжках, рамах і кронштейнах над проїзною частиною по горизонталі на одному рівні. Поза населеними пунктами опори для знаків встановлюються на бермах, присипних до узбіччя, укосах насипів, на смузі відводу за бічною канавою або над узбіччям (рис 2.2). Відстань від краю проїзної частини, а при наявності узбіччя — від бровки земляного полотна до найближчого краю знака, встановленого збоку від проїзної частини, має становити 0,5...2 м, а до краю інформаційно-вказівних знаків - знаків попереднього вказання напрямку — від 0,5 до 5,0 м. У разі складних умов (біля урвищ, виступів скель, парапетів тощо) допускається встановлювати опори на узбіччях. При цьому відстань між краєм проїзної частини і найближчим до неї краєм знака має бути не меншою від 1 м, а висота встановлення не нижче 2 м Відстань від нижнього краю знака (без урахування табличок до дорожніх знаків і попереджувальних знаків 1.31.1 — 1.31.6"Наближення до залізничного переїзду".) до поверхні дорожнього покриття (висота установки): - 1,5...2,2 м — у разі встановлення збоку від дороги поза населеними пунктами; - 2,0...4,0 м у населених пунктах; - не менш як 0,6 м - у разі встановлення на острівцях безпеки і на проїзній частині дороги; - 5,0...6,0 м — у разі розташування над проїзною частиною; - у разі розташування знаків на прольотних конструкціях штучних споруд і при відстані від поверхні дорожнього покриття до низу прольотної конструкції споруди менш як 5 м, знаки не повинні виступати за їхній нижній край.
Рис. 3. Способи встановлення знаків на дорогах за межами населених пунктів: а — па присипних бермах; б— на укосах насипу; в — за кюветом; г — на узбіччі а гірських умовах; д — на розподільній смузі з огорожею е— над узбіччям Відстань між сусідніми знаками, розташованими на одній опорі за винятком знаків, виконаних в одному корпусі, має бути 50...200 мм.
Читайте також:
|
||||||||
|