Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Митний контроль у регіональній митній лабораторі

Реєстрація зовнішньоекономічних договорів у Міністерстві зовнішньоекономічних зв'язків та торгівлі України

Наприкінці 1994 р. в Україні був запроваджений облік (реєстрація) окремих видів зовнішньоекономічних договорів (контрактів), укладених суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності України всіх форм власності, предметом яких є:

— товари, відносини з реекспорту яких регулюються чинним законодавством України та міжнародними договорами України;

— товари походженням з України, щодо яких міжнародними договорами України передбачено добровільні обмеження експорту з ме­тою запобігання демпінгу (наприклад деякі текстильні вироби);

— товари походженням з України, щодо яких здійснюються антидемпінгові процедури (наприклад, живі тварини, уран, аміак, труби і трубки із чорних металів);

— товари походженням з України, імпорт яких до інших держав квотується, ліцензується відповідно до законодавства цих держав або нормативних актів економічних угруповань, митних союзів (наприклад напівфабрикати із заліза та нелегованої сталі);

— товари походженням з України, експорт яких здійснюється в рамках бартерних (товарообмінних) операцій чи операцій із зустрічною торгівлею (наприклад, живі тварини, карбамід, напівфабрикати із заліза та нелегованої сталі).

Переліки товарів, зазначених вище, визначаються Міністерством економіки України. Реєстрацію й облік зовнішньоекономічних договорів (контрактів) здійснюють Міністерство економіки України й уповноважені ним органи.

Митне оформлення зазначених вище товарів здійснюється лише за наявності картки реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту), яка видається у визначеному порядку.

Відповідно до Положення про порядок реєстрації окремих видів зовнішньоекономічних договорів (контрактів) для реєстрації зовнішньоекономічного договору (контракту) суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності України, який є стороною контракту, подає такі докумен­ти: інформаційну карту зовнішньоекономічного договору (контракту) за формою, встановленою Міністерством економіки України; оригінал зовнішньоекономічного договору (контракту) та його копію, завірену в установленому порядку керівником суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (у разі якщо зовнішньоекономічний договір (контракт) підписаний фізичною особою, його копія засвідчується в установленому порядку); документ про оплату послуг за реєстрацію зовнішньо­економічного договору (контракту).

У разі коли суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності України, який звернувся за реєстрацією, доручає виконання зовнішньоекономічного договору (контракту) іншому суб'єктові зовнішньоекономічної діяль­ності України, подається також оригінал договору доручення і його копія, завірена в порядку, передбаченому Положенням.

Оригінали зовнішньоекономічного договору (контракту) та договору доручення повертаються після розгляду матеріалів суб'єктові зовнішньоекономічної діяльності України, який звернувся за реєстрацією.

у разі потреби органи реєстрації можуть вимагати інші необхідні документи. Відповідальність за достовірність інформації, поданої в документах, пред'явлених для реєстрації, несе керівник суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України або фізична особа, яка є таким суб'єктом.

Інформація, подана в документах, пред'явлених для реєстрації зов­нішньоекономічного договору (контракту), не підлягає розголошен­ню. Розголошення такої інформації тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Орган реєстрації розглядає подані для реєстрації зовнішньоекономічного договору (контракту) документи впродовж 20 календарних днів, починаючи з дати звернення за реєстрацією.

За результатами розгляду орган реєстрації приймає рішення про реєстрацію зовнішньоекономічного договору (контракту) або про відмову в такій реєстрації.

Документом, що підтверджує реєстрацію зовнішньоекономічного договору (контракту), є картка реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту).

Картка реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту) видається суб'єкту зовнішньоекономічної діяльності України у двох примірниках. Перший примірник такої картки суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності залишає у митних органах після митного оформлення відповідних товарів, другий зали­шається в суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України.

У реєстрації зовнішньоекономічного договору (контракту) може бути відмовлено, якщо:

— для реєстрації подано не всі документи;

— умови зовнішньоекономічного договору (контракту) не відпові­дають законодавству України;

— до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України, який звер­нувся за реєстрацією зовнішньоекономічного договору (контракту), застосовано санкції згідно зі ст. 37 Закону України «Про зовнішньо­економічну діяльність» — індивідуальне ліцензування;

— існує заборона з боку іноземних держав щодо ввезення на їх митну територію відповідних товарів походженням з України;

— вичерпано імпортні квоти (контингенти), визначені іноземними Державами, митними союзами на ввезення відповідних товарів поход­женням з України;

— до іноземного контрагента суб'єкта зовнішньоекономічної діяль­ності України застосовано режим індивідуального ліцензування згідно зі ст. 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність»;

— є офіційна інформація щодо порушення суб'єктом зовнішньо­економічної діяльності законодавства України.

Рішення про відмову в реєстрації зовнішньоекономічного догово­ру (контракту) видається суб'єкту зовнішньоекономічної діяльності

Додаток до карти реєстрації-обліку зовнішньоекономічного Договору України, який звернувся за реєстрацією, і повинно містити підстава такої відмови.

Картка реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контрак­ту) дійсна для митного оформлення товарів, які є предметом відповідно­го договору (контракту), до кінця поточного календарного року і втрачає чинність після здійснення митного оформлення товарів, що експорту­ються, в повному обсязі, передбаченому договором (контрактом).

Внесення змін і доповнень до картки реєстрації-обліку зовнішньо­економічного договору (контракту) не допускається.

Переоформлення картки реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту) здійснюється в порядку, передбаченому Поло­женням для реєстрації окремих видів зовнішньоекономічних дого­ворів (контрактів).

Картка реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору, яку одержав суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності, додається до ван­тажної митної декларації і є підставою для митного оформлення товарів, зазначених у цій обліковій картці. Номер і дата картки реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору зазначається в то­варосупровідних документах і вантажній митній декларації. Пере­міщення товарів через митний кордон України здійснюється тільки через митниці, зазначені в картці реєстрації-обліку. Після закінчен­ня терміну дії облікової картки пропуск товарів за нею припиняється.

 

Дозволи інших державних органів України

Санітарно-епідеміологічний контроль, стандартизація, метрологія і сертифікація, карантин рослин, фітосанітарний контроль, ветеринарний контроль, екологічний контроль, гемологічний контроль.

Вищеназваними законодавчими актами заборонено ввезення на територію України вантажів, підконтрольних вищеназваним держав­ним службам, без здійснення встановлених видів контролю.

Виходячи з положень згаданих Законів України і постанов Кабінету Міністрів України та керуючись ст. 18 Митного кодексу Украї­ни, митне оформлення вантажів, підконтрольних зазначеним службам, може бути завершено тільки в разі позитивних висновків цих служб.

 

Митна лабораторія регіональної митниці (далі — МЛ) — спеціалізований митний орган — входить у єдину систему митних органів.

У сфері, що підлягає державному метрологічному нагляду, вона здійснює:

— вимірювання фізико-хімічних показників і показників безпеки харчових продуктів, фармпрепаратів (у тому числі нарковмісних);

— вимірювання показників нафтопродуктів та різноманітної хімічної продукції;

визначення хімічного складу вибухових речовин, металів і сплавів (включаючи дорогоцінні), наркотичних, отруйних речовин і прекурсорів;

— аналіз інших товарів, що мають відношення до митних опе­рацій.

Основними завданнями митної лабораторії є:

1. Проведення матеріалознавчих, хімічних, технічних досліджень! експертиз з метою:

а) уточнення класифікації речовин, матеріалів, виробів (товарів), що переміщуються через митний кордон України, підтвердження їх складу, марки тощо;

б) запобігання переміщенню через державний кордон заборонених предметів і речовин, екологічно шкідливих для життя і діяльності людини та навколишнього середовища;

в) захисту інтересів національних виробників;

г) захисту інтересів споживачів.

2. Проведення експертиз речовин і матеріалів з метою встановлення їх виду та найменування для успішної боротьби з незаконним обігом товарів, наркотичних речовин, валютних, культурних, історичних цінностей та ін.

3. Проведення експертиз з метою підготовки висновків, необхідних для встановлення коду товару згідно з УКТ ЗЕД.

4. Визначення токсичності продукції хімічної промисловості та суміжних із нею інших галузей. Віднесення речовин до:

а) сильнодіючих, отруйних, психотропних, наркотичних, прекурсорів;

б) пожежо-, вибухо- і радіаційнонебезпечних.

6. Проведення лабораторних перевірок якості етилового спирту, наф­топродуктів та іншої продукції, перевірка якої регламентується норма­тивними документами й листами ДМСУ і наказами начальника РМ.

7. Виконання робіт з метою надання рекомендацій для ідентифі­кації товарів щодо відповідності їх контрольним спискам.

8. Взяття проб, проведення досліджень і зберігання контрольних проб (зразків) продукції згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1998 року № 1665.

Наприклад, усім відомі такі спиртовмісні рідини, як горілки, коньяки, коктейлі, етиловий спирт та ін. За допомогою аналітичних методів важко однозначно класифікувати вид напою, наявність у складі сторонніх домішок. Експресне хроматографічне дослідження дає змогу вирішити ці складні завдання й однозначно визначити спиртний напій натуральний чи «підробка».

Дослідження різноманітної продукції, що проводяться в митній лабораторії, дозволяють значно збільшити платежі до державного бюджету.

Так, яскравим прикладом цього є продукт «Дистилят газового конденсату» з кодом УКТ ЗЕД 2710 00 110 (акциз складає 0,012 євро/кг). Після проведення хроматографічного дослідження та ви­значення фракційного складу встановлено, що ця продукція заявле­на не за своїм найменуванням і повинна класифікуватися в то­варній підсубпозиції 2710 00 250 (Спеціальні бензини) зі ставкою акцизу 0,020 євро/кг. Встановлення вірного найменування товару та коду УКТ ЗЕД у цьому випадку привело до збільшення акцизу майже вдвічі. Сума контракту з поставки цієї продукції складала 1 млн. доларів США і недобір платежів міг би скласти близько 160 тисяч доларів США.

 

 


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  7. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  8. Будова та робота лабораторії
  9. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  10. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  11. Валютний контроль
  12. ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ




Переглядів: 871

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ліцензування і квотування зовнішньоекономічних операцій | Ведення митної статистики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.