МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Митний контроль у регіональній митній лабораторіРеєстрація зовнішньоекономічних договорів у Міністерстві зовнішньоекономічних зв'язків та торгівлі України Наприкінці 1994 р. в Україні був запроваджений облік (реєстрація) окремих видів зовнішньоекономічних договорів (контрактів), укладених суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності України всіх форм власності, предметом яких є: — товари, відносини з реекспорту яких регулюються чинним законодавством України та міжнародними договорами України; — товари походженням з України, щодо яких міжнародними договорами України передбачено добровільні обмеження експорту з метою запобігання демпінгу (наприклад деякі текстильні вироби); — товари походженням з України, щодо яких здійснюються антидемпінгові процедури (наприклад, живі тварини, уран, аміак, труби і трубки із чорних металів); — товари походженням з України, імпорт яких до інших держав квотується, ліцензується відповідно до законодавства цих держав або нормативних актів економічних угруповань, митних союзів (наприклад напівфабрикати із заліза та нелегованої сталі); — товари походженням з України, експорт яких здійснюється в рамках бартерних (товарообмінних) операцій чи операцій із зустрічною торгівлею (наприклад, живі тварини, карбамід, напівфабрикати із заліза та нелегованої сталі). Переліки товарів, зазначених вище, визначаються Міністерством економіки України. Реєстрацію й облік зовнішньоекономічних договорів (контрактів) здійснюють Міністерство економіки України й уповноважені ним органи. Митне оформлення зазначених вище товарів здійснюється лише за наявності картки реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту), яка видається у визначеному порядку. Відповідно до Положення про порядок реєстрації окремих видів зовнішньоекономічних договорів (контрактів) для реєстрації зовнішньоекономічного договору (контракту) суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності України, який є стороною контракту, подає такі документи: інформаційну карту зовнішньоекономічного договору (контракту) за формою, встановленою Міністерством економіки України; оригінал зовнішньоекономічного договору (контракту) та його копію, завірену в установленому порядку керівником суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (у разі якщо зовнішньоекономічний договір (контракт) підписаний фізичною особою, його копія засвідчується в установленому порядку); документ про оплату послуг за реєстрацію зовнішньоекономічного договору (контракту). У разі коли суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності України, який звернувся за реєстрацією, доручає виконання зовнішньоекономічного договору (контракту) іншому суб'єктові зовнішньоекономічної діяльності України, подається також оригінал договору доручення і його копія, завірена в порядку, передбаченому Положенням. Оригінали зовнішньоекономічного договору (контракту) та договору доручення повертаються після розгляду матеріалів суб'єктові зовнішньоекономічної діяльності України, який звернувся за реєстрацією. у разі потреби органи реєстрації можуть вимагати інші необхідні документи. Відповідальність за достовірність інформації, поданої в документах, пред'явлених для реєстрації, несе керівник суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України або фізична особа, яка є таким суб'єктом. Інформація, подана в документах, пред'явлених для реєстрації зовнішньоекономічного договору (контракту), не підлягає розголошенню. Розголошення такої інформації тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України. Орган реєстрації розглядає подані для реєстрації зовнішньоекономічного договору (контракту) документи впродовж 20 календарних днів, починаючи з дати звернення за реєстрацією. За результатами розгляду орган реєстрації приймає рішення про реєстрацію зовнішньоекономічного договору (контракту) або про відмову в такій реєстрації. Документом, що підтверджує реєстрацію зовнішньоекономічного договору (контракту), є картка реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту). Картка реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту) видається суб'єкту зовнішньоекономічної діяльності України у двох примірниках. Перший примірник такої картки суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності залишає у митних органах після митного оформлення відповідних товарів, другий залишається в суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України. У реєстрації зовнішньоекономічного договору (контракту) може бути відмовлено, якщо: — для реєстрації подано не всі документи; — умови зовнішньоекономічного договору (контракту) не відповідають законодавству України; — до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України, який звернувся за реєстрацією зовнішньоекономічного договору (контракту), застосовано санкції згідно зі ст. 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» — індивідуальне ліцензування; — існує заборона з боку іноземних держав щодо ввезення на їх митну територію відповідних товарів походженням з України; — вичерпано імпортні квоти (контингенти), визначені іноземними Державами, митними союзами на ввезення відповідних товарів походженням з України; — до іноземного контрагента суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України застосовано режим індивідуального ліцензування згідно зі ст. 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність»; — є офіційна інформація щодо порушення суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності законодавства України. Рішення про відмову в реєстрації зовнішньоекономічного договору (контракту) видається суб'єкту зовнішньоекономічної діяльності Додаток до карти реєстрації-обліку зовнішньоекономічного Договору України, який звернувся за реєстрацією, і повинно містити підстава такої відмови. Картка реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту) дійсна для митного оформлення товарів, які є предметом відповідного договору (контракту), до кінця поточного календарного року і втрачає чинність після здійснення митного оформлення товарів, що експортуються, в повному обсязі, передбаченому договором (контрактом). Внесення змін і доповнень до картки реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту) не допускається. Переоформлення картки реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору (контракту) здійснюється в порядку, передбаченому Положенням для реєстрації окремих видів зовнішньоекономічних договорів (контрактів). Картка реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору, яку одержав суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності, додається до вантажної митної декларації і є підставою для митного оформлення товарів, зазначених у цій обліковій картці. Номер і дата картки реєстрації-обліку зовнішньоекономічного договору зазначається в товаросупровідних документах і вантажній митній декларації. Переміщення товарів через митний кордон України здійснюється тільки через митниці, зазначені в картці реєстрації-обліку. Після закінчення терміну дії облікової картки пропуск товарів за нею припиняється.
Дозволи інших державних органів України Санітарно-епідеміологічний контроль, стандартизація, метрологія і сертифікація, карантин рослин, фітосанітарний контроль, ветеринарний контроль, екологічний контроль, гемологічний контроль. Вищеназваними законодавчими актами заборонено ввезення на територію України вантажів, підконтрольних вищеназваним державним службам, без здійснення встановлених видів контролю. Виходячи з положень згаданих Законів України і постанов Кабінету Міністрів України та керуючись ст. 18 Митного кодексу України, митне оформлення вантажів, підконтрольних зазначеним службам, може бути завершено тільки в разі позитивних висновків цих служб.
Митна лабораторія регіональної митниці (далі — МЛ) — спеціалізований митний орган — входить у єдину систему митних органів. У сфері, що підлягає державному метрологічному нагляду, вона здійснює: — вимірювання фізико-хімічних показників і показників безпеки харчових продуктів, фармпрепаратів (у тому числі нарковмісних); — вимірювання показників нафтопродуктів та різноманітної хімічної продукції; визначення хімічного складу вибухових речовин, металів і сплавів (включаючи дорогоцінні), наркотичних, отруйних речовин і прекурсорів; — аналіз інших товарів, що мають відношення до митних операцій. Основними завданнями митної лабораторії є: 1. Проведення матеріалознавчих, хімічних, технічних досліджень! експертиз з метою: а) уточнення класифікації речовин, матеріалів, виробів (товарів), що переміщуються через митний кордон України, підтвердження їх складу, марки тощо; б) запобігання переміщенню через державний кордон заборонених предметів і речовин, екологічно шкідливих для життя і діяльності людини та навколишнього середовища; в) захисту інтересів національних виробників; г) захисту інтересів споживачів. 2. Проведення експертиз речовин і матеріалів з метою встановлення їх виду та найменування для успішної боротьби з незаконним обігом товарів, наркотичних речовин, валютних, культурних, історичних цінностей та ін. 3. Проведення експертиз з метою підготовки висновків, необхідних для встановлення коду товару згідно з УКТ ЗЕД. 4. Визначення токсичності продукції хімічної промисловості та суміжних із нею інших галузей. Віднесення речовин до: а) сильнодіючих, отруйних, психотропних, наркотичних, прекурсорів; б) пожежо-, вибухо- і радіаційнонебезпечних. 6. Проведення лабораторних перевірок якості етилового спирту, нафтопродуктів та іншої продукції, перевірка якої регламентується нормативними документами й листами ДМСУ і наказами начальника РМ. 7. Виконання робіт з метою надання рекомендацій для ідентифікації товарів щодо відповідності їх контрольним спискам. 8. Взяття проб, проведення досліджень і зберігання контрольних проб (зразків) продукції згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1998 року № 1665. Наприклад, усім відомі такі спиртовмісні рідини, як горілки, коньяки, коктейлі, етиловий спирт та ін. За допомогою аналітичних методів важко однозначно класифікувати вид напою, наявність у складі сторонніх домішок. Експресне хроматографічне дослідження дає змогу вирішити ці складні завдання й однозначно визначити спиртний напій натуральний чи «підробка». Дослідження різноманітної продукції, що проводяться в митній лабораторії, дозволяють значно збільшити платежі до державного бюджету. Так, яскравим прикладом цього є продукт «Дистилят газового конденсату» з кодом УКТ ЗЕД 2710 00 110 (акциз складає 0,012 євро/кг). Після проведення хроматографічного дослідження та визначення фракційного складу встановлено, що ця продукція заявлена не за своїм найменуванням і повинна класифікуватися в товарній підсубпозиції 2710 00 250 (Спеціальні бензини) зі ставкою акцизу 0,020 євро/кг. Встановлення вірного найменування товару та коду УКТ ЗЕД у цьому випадку привело до збільшення акцизу майже вдвічі. Сума контракту з поставки цієї продукції складала 1 млн. доларів США і недобір платежів міг би скласти близько 160 тисяч доларів США.
Читайте також:
|
||||||||
|