Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні вимоги до проектування м’ясного, рибного і м’ясо-рибного цехів

Тема: «Проектування м’ясного і рибного цехів».

Лекція 2

Мета:вивчити методику технологічного розрахунку і оволодіти навичками розробки компонування м’ясо-рибного цеху з використанням ПЕОМ.

Основна проблема: засвоєння загальних закономірностей розрахунку та оволодіння методами раціонального технологічного проектування м’ясо-рибного цеху.

План:

1. Основні вимоги до проектування м’ясного, рибного і м’ясо-рибного цехів.

2. Методика технологічного розрахунку м’ясо-рибного цеху.

3. Особливості розробки компоновки і розміщення технологічного обладнання в м’ясо-рибному цеху.

 

Основні поняття теми:м’ясний, рибний і м’ясо-рибний цехи, виробнича програма м’ясо-рибного цеху, режими роботи цеху і робітників, раціональні технологічні схеми виробничих процесів, технологічні лінії та робочі місця, розрахунок механічного і холодильного обладнання, підбір немеханічного обладнання, корисна і загальна площі, компонування цеху з оптимальним розміщенням обладнання.

 

Рекомендована література:

Основна: 1 – 5, 19, 20, 29, 32, 34, 37, 67, 69.

Додаткова: 11, 12, 15, 21.

М’ясний, рибний і м’ясо-рибний цехи належать до групи заготівельних цехів підприємств харчування або закладів ресторанного господарства. На великих підприємствах (комбінати напівфабрикатів, фабрики заготівельні) для обробки окремих видів сировини виділяють самостійні цехи: м’ясний, рибний, птахоголинний. У закладах середньої потужності ці цехи можна об’єднати і організувати м’ясо-рибний цех. У їдальнях, ресторанах, кафе з кількістю місць до 100 можна проектувати загально заготівельний цех, об’єднавши овочевий та м’ясо-рибний цехи.

 

 


 

 

   
 
 
 
 

 

 



Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  11. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  12. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях




Переглядів: 1481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогіка як наука і мистецтво | Методика технологічного розрахунку м’ясо-рибного цеху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.