Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості розвитку МВ напередодні Вестфальского конгресу 1648 р.

З кінця ХУ ст. Європа вступає в новий період міждержавних відносин. На цей час сформувалися великі держави: Іспанія, Франція, Австрія, яка включала спадкові землі дому Габсбургів і панувала на теренах Священної Римської імперії.

Величезні володіння іспанських Габсбургів охоплювали Іспанію, а з 1580 р. – й Португалію, заокеанські землі Нового Світу, Південну Італію, Міланське герцогство, а також найбагатше володіння в Європі – Нідерланди. Іспанія та Австрійські Габсбурги виступали на підтримку католицької контрреформації. Тоді як буржуазні Нідерланди стали осередком розповсюдження кальвінізму.Нідерландська революція стала важливим чинником міжнародних відносин у Західній Європі останньої третини ХУІ-поч. ХУІІ ст. Внаслідок революції виникла нова держава – Сполучені провінції, що виступала конкуренткою Іспанії та Англії на морських шляхах, торгівлі та в боротьбі за колонії.

Іншою суперницею Іспанії виступає Англія, що успішно утвердилася на океанських просторах і в якій успішно завершилася церковна реформація. Першою була створена англійська держава, яка раніше ніж інші звільнилася з під влади папи Римського.

Іспанія, зазнавши поразки, втрачає позиції великої європейської держави.

Територіальне об’єднання Франції під владою короля завершується к ХУІ ст.

Під керівництвом династії Романових формується державність Росії, але у центрі Європи, Германії, процес розвивається повільно і важче.

Змінюється співвідношення впливу скандинавських держав: великою державою в середині ХУІІ ст. стає Швеція. Німеччина і Італія залишаються роздробленими на багато держав.

Коли почали з’являтися могутні централізовані держави, такі, як Англія, Іспанія, Франція, Нідерланди та Швеція, які вимагали необмеженого суверенітету, то водночас розвивались і нові міжнародні стандарти, які поширювались і на відносини з неєвропейськими країнамиОсманською імперією, Китаєм та Японією.

Іншими політичними силами, яких західно-європейські держави залучали до складних військово-політичних та дипломатичних комбінацій, були також Туреччина, Крим, Трансільванія та Запорізька Січ, з якою з ХУІІ ст. європейські держави постійно шукали контактів.

З ХУІ ст.. європейські держави розпочинаютьборотьбу за торгові шляхи до Індії та за колонії в Новому Світі. Морські держави переступили попередні межі політичного світу Європи.

Наслідок: в сферу міжнародних відносин починає втягуватися весь світ.

Саме в цей період виникає наука міжнародного права в якості самостійної юридичної дисципліни. На зміну розрозненій практиці середньовічних юристів в цьому напрямку з’являється системне, відокремлене від канонічного та римського міжнародно-правове вчення, батьком якого вважається нидерландський дослідник Гуго Гроцій.

Колоніальні захвати, стримкий розвиток торгівлі і мореплавства, формування буржуазних відносин привносить необхідність створення уніфікаційній міждержавної системи міжнародних відносин, яка б спиралася на певні головні принципи. Саме вона і починає створюватися в епоху Нового часу під впливом Вестфальського конгресу та Французської революції.

Але базоюцього процесу сталоутворення суверенних держав.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.




Переглядів: 789

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціально-економічні та політичні передумови формування універсальної системи міжнародно-правовогорегулювання. | Вестфальский мир як основа європейського правопорядку 1648-1815 рр.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.