МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Економічна і Соціальна Рада (ЕКОСОР).Рада безпеки ООН. Генеральна Асамблея ООН (ГА ООН). Головні органи і структури. Цілі і принципи. Історія створення. План Лекція 5. Історія створення, цілі та принципи діяльності, а також головні органи та структура ООН Діяльність основних неурядових економічних організацій 3.1. Європейське товариство з вивчення громадської думки та маркетингових досліджень (ЄСОМАР) Європейське товариство з вивчення громадської думки та маркетингових досліджень (ЄСОМАР) — це інформаційно-дослідний центр, створений у 1948 р. в Амстердамі, який нині перетворився на найавторитетнішу в світі організацію, що сприяє розвиткові маркетингової діяльності фірм і проведенню маркетингових досліджень. ЄСОМАР є юридичною особою і не має комерційних інтересів, структура бюджету товариства складається з: членських внесків (60 %), доходів від проведення конгресів та семінарів (17 %), процентів по вкладах у банках, виторгів від продажу власних видань, надходжень від рекламодавців (23 %). Метою діяльності ЄСОМАР є встановлення контактів між мар-кетологами фірм різних країн, поширення найефективніших методів маркетингових досліджень, а також встановлення і дотримання етичних норм і правил маркетингової діяльності. Членами організації можуть бути тільки спеціалісти з маркетингу. Членство є індивідуальним і платним. У загальній кількості членів (майже 3000) кон-сультантів-маркетологів — 66 %, замовників послуг — 34 %. Основною формою діяльності ЄСОМАР є проведення щорічних конгресів, на яких заслуховується ЗО — 40 доповідей з дослідження найефективніших методів маркетингової діяльності фірм. Семінари відбуваються 5—6 разів на рік із більш спеціальних проблем. У роботі конгресів і семінарів беруть участь як члени організації, так і представники інших країн і континентів. Вищим органом організації є конгрес (скликається щорічно), виконавчим — рада, головою якої є президент, що виконує функції офіційного представника у взаємовідносинах з іншими організаціями. Поточне керівництво здійснює секретаріат. ЄСОМАР видає журнал «Europian Research» (6 разів на рік), матеріали конгресів та семінарів, довідник «ECOMAR handbook» з міжнародних національних маркетингових організацій та термінологічні словники з маркетингу. Членами ЄСОМАР від України є керівники деяких фірм, що займаються маркетинговими дослідженнями, а саме — Київського міжнародного інституту соціології, Socis-GalIup International, USM, «Міжнародний консалтинг і інформація».
Читайте також:
|
||||||||
|