Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Економічна і Соціальна Рада (ЕКОСОР).

Рада безпеки ООН.

Генеральна Асамблея ООН (ГА ООН).

Головні органи і структури.

Цілі і принципи.

Історія створення.

План

Лекція 5. Історія створення, цілі та принципи діяльності, а також головні органи та структура ООН

Діяльність основних неурядових економічних організацій

3.1. Європейське товариство з вивчення громадської думки та маркетингових досліджень (ЄСОМАР)

Європейське товариство з вивчення громадської думки та маркетингових досліджень (ЄСОМАР) — це інформаційно-дос­лідний центр, створений у 1948 р. в Амстердамі, який нині пере­творився на найавторитетнішу в світі організацію, що сприяє розвиткові маркетингової діяльності фірм і проведенню марке­тингових досліджень. ЄСОМАР є юридичною особою і не має комерційних інтересів, структура бюджету товариства складаєть­ся з: членських внесків (60 %), доходів від проведення конгресів та семінарів (17 %), процентів по вкладах у банках, виторгів від продажу власних видань, надходжень від рекламодавців (23 %).

Метою діяльності ЄСОМАР є встановлення контактів між мар-кетологами фірм різних країн, поширення найефективніших методів маркетингових досліджень, а також встановлення і дотримання етич­них норм і правил маркетингової діяльності. Членами організації можуть бути тільки спеціалісти з маркетингу. Членство є індивіду­альним і платним. У загальній кількості членів (майже 3000) кон-сультантів-маркетологів — 66 %, замовників послуг — 34 %.

Основною формою діяльності ЄСОМАР є проведення щоріч­них конгресів, на яких заслуховується ЗО — 40 доповідей з дослі­дження найефективніших методів маркетингової діяльності фірм. Семінари відбуваються 5—6 разів на рік із більш спеціальних проблем. У роботі конгресів і семінарів беруть участь як члени організації, так і представники інших країн і континентів.

Вищим органом організації є конгрес (скликається щорічно), ви­конавчим — рада, головою якої є президент, що виконує функції офіційного представника у взаємовідносинах з іншими організація­ми. Поточне керівництво здійснює секретаріат. ЄСОМАР видає жур­нал «Europian Research» (6 разів на рік), матеріали конгресів та семі­нарів, довідник «ECOMAR handbook» з міжнародних національних маркетингових організацій та термінологічні словники з маркетингу.

Членами ЄСОМАР від України є керівники деяких фірм, що займаються маркетинговими дослідженнями, а саме — Київсько­го міжнародного інституту соціології, Socis-GalIup International, USM, «Міжнародний консалтинг і інформація».

 

 


Читайте також:

  1. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  2. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  3. Б. Громадсько-політичний рух 60-90 рр. ХІХ ст. інтелігенції Росії та України, в центрі уваги яких був народ, селянська община та соціальна революція.
  4. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  5. Бюджет як економічна і правова категорія
  6. Бюджет як економічна категорія
  7. Бюджет як економічна категорія
  8. Бюджет як економічна категорія та його складові
  9. Бюджет як економічна категорія.
  10. Взаємозв'язок сукупного попиту та сукупної пропозиції. Макроекономічна рівновага
  11. Визначення поняття системи. Економічна система як особливий клас систем
  12. Визначення поняття соціальна мобільність.




Переглядів: 1083

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційні структури та форми діяльності неурядових економічних організацій | Історія створення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.