МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Економічна і Соціальна Рада (ЕКОСОР).Рада безпеки ООН. Генеральна Асамблея ООН (ГА ООН). Головні органи і структури. Цілі і принципи. Історія створення. План Лекція 5. Історія створення, цілі та принципи діяльності, а також головні органи та структура ООН Діяльність основних неурядових економічних організацій 3.1. Європейське товариство з вивчення громадської думки та маркетингових досліджень (ЄСОМАР) Європейське товариство з вивчення громадської думки та маркетингових досліджень (ЄСОМАР) — це інформаційно-дослідний центр, створений у 1948 р. в Амстердамі, який нині перетворився на найавторитетнішу в світі організацію, що сприяє розвиткові маркетингової діяльності фірм і проведенню маркетингових досліджень. ЄСОМАР є юридичною особою і не має комерційних інтересів, структура бюджету товариства складається з: членських внесків (60 %), доходів від проведення конгресів та семінарів (17 %), процентів по вкладах у банках, виторгів від продажу власних видань, надходжень від рекламодавців (23 %). Метою діяльності ЄСОМАР є встановлення контактів між мар-кетологами фірм різних країн, поширення найефективніших методів маркетингових досліджень, а також встановлення і дотримання етичних норм і правил маркетингової діяльності. Членами організації можуть бути тільки спеціалісти з маркетингу. Членство є індивідуальним і платним. У загальній кількості членів (майже 3000) кон-сультантів-маркетологів — 66 %, замовників послуг — 34 %. Основною формою діяльності ЄСОМАР є проведення щорічних конгресів, на яких заслуховується ЗО — 40 доповідей з дослідження найефективніших методів маркетингової діяльності фірм. Семінари відбуваються 5—6 разів на рік із більш спеціальних проблем. У роботі конгресів і семінарів беруть участь як члени організації, так і представники інших країн і континентів. Вищим органом організації є конгрес (скликається щорічно), виконавчим — рада, головою якої є президент, що виконує функції офіційного представника у взаємовідносинах з іншими організаціями. Поточне керівництво здійснює секретаріат. ЄСОМАР видає журнал «Europian Research» (6 разів на рік), матеріали конгресів та семінарів, довідник «ECOMAR handbook» з міжнародних національних маркетингових організацій та термінологічні словники з маркетингу. Членами ЄСОМАР від України є керівники деяких фірм, що займаються маркетинговими дослідженнями, а саме — Київського міжнародного інституту соціології, Socis-GalIup International, USM, «Міжнародний консалтинг і інформація».
Читайте також:
|
||||||||
|