Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівняння ізотерми хімічної реакції для стандартного стану учасників процесу. Розрахунок константи рівноваги процесу за с.у.

Стан учасників хімічної реакції, в якому їхні нерівноважні тиски дорівнюють 1 атм при Т = 298 К називають стандартним.

Якщо , то , тоді рівняння ізотерми для стандартного стану буде набувати вигляду:

, чи , (2.9)

де– стандартний ізобарний потенціал реакції при Т = 298К.

Приклад 22. Для хімічного процесу MnO2(кр.) + 2C(графіт) → 2CO(г.) + Mn(α) визначити з , , при Т = 298 К.

Розв’язок. З прикладу 16 відомо, що, тоді, згідно з рівнянням (2.9), отримаємо:

.

З використанням рівнянь (2.3), (2.5) та (2.2) знаходимо:

;

;

.

Приклад 23. Для хімічної реакції Ni(α.) +S2(г.) → NiS(кр.) . Визначити за цих умов рівноважний парціальний тиск .

Розв’язок., звідси .

Знаходимо

.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  5. IV. План навчального процесу.
  6. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  7. VIII. Реакції, в результаті яких утворюються високомолекулярні сполуки
  8. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  9. Аварійне та довгострокове прогнозування хімічної обстановки
  10. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  11. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  12. АДАПТАЦІЙНІ РЕАКЦІЇ М'ЯЗОВОЇ СИСТЕМИ




Переглядів: 813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив вихідного складу системи на напрямок перебігу | Вплив тиску на положення рівноваги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.