МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Виконання державного та місцевих бюджетів за доходами
Основні засади виконання державного бюджету за доходами визначені ст. 50 Бюджетного кодексу. Згідно з положеннями даної статті всі податки та інші обов'язкові платежі зараховуються на єдиний казначейський рахунок і не можуть акумулюватися на рахунках органів стягнення. У процесі виконання дохідної частини бюджету реалізуються такі повноваження фінансових органів: 1) Міністерства фінансів: · прогнозування та аналіз доходів бюджету; · відстрочка від сплати податків на умовах податкового кредиту терміном до трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду за поданням податкових органів. 2) Органів стягнення: · забезпечення і відповідальність за своєчасне та в повному обсязі надходження до бюджету податків, зборів, інших обов'язкових платежів; · подання висновків органам Державного казначейства про помилково сплачені до бюджету платежі. 3) Державного казначейства: · встановлення порядку відкриття рахунків та їх відкриття в обласних управліннях Державного казначейства для зарахування податків, зборів, обов'язкових платежів до бюджетів та цільових державних фондів; · ведення бухгалтерського обліку платежів до бюджетів у розрізі кодів бюджетної класифікації; · розмежування податкових та інших платежів між рівнями бюджетної системи за встановленими законодавством нормативами; · підготовка розрахункових документів на повернення надмірно сплачених платежів до бюджету на підставі висновків Державної податкової служби, рішень судових органів, інших органів, що здійснюють контроль за справлянням платежів; · відшкодування ПДВ на підставі висновків Державної податкової служби та рішень судових органів; · складання щоденної, періодичної річної звітності за доходами в розрізі кодів економічної класифікації (КЕК) та подання її органам, що здійснюють виконання доходів бюджету.
У ході виконання державного бюджету можуть вноситися зміни до Закону за ініціативою Президента, народних депутатів, Кабміну, НБУ. При цьому обов'язково має зберігатися баланс бюджету. Крім того, на підставі щомісячного моніторингу виконання бюджету перегляд Закону "Про державний бюджет" здійснюється: 1. Якщо за підсумками трьох кварталів фактичні обсяги доходів бюджету перевищують на 15 % передбачені доходи в бюджетному розписі. Таке перевищення офіційно підтверджується Рахунковою палатою та Міністерством фінансів і до 15 жовтня необхідна інформація подається Комітету Верховної Ради з питань бюджету. 2. Якщо за підсумками кварталу недовиконання доходів бюджету перевищує 15 %. У зазначених випадках Кабмін зобов'язаний подати проект закону про зміну чинного закону про державний бюджет. Термін подання зазначеного законопроекту, за умови недовиконання доходів бюджету, не повинен перевищувати двох тижнів; в іншому випадку - визначається парламентським регламентом. Рахунки для зарахування платежів до бюджету відкриваються на балансі обласних управлінь Державного казначейства. Платники податків сплачують податкові платежі до бюджету через установи банків, у яких обслуговуються. Банк платника перераховує кошти через СЕП НБУ на рахунки, відкриті в обласному управління Державного казначейства в розрізі КЕК доходів. Отримані платежі обробляються у такій послідовності: 1) повернення надмірно або помилково зарахованих коштів; 2) відшкодування ПДВ; 3) розподіл платежів за встановленими законодавством нормативами між: бюджетами; 4) відрахування дотацій місцевим бюджетам.
Схема казначейської системи виконання доходів бюджету наведена на рис. 5.1 і включає систему послідовних дій: 1.Платіжний документ на сплату податків. 2.Перерахування коштів на рахунки обласних органів управління Державного казначейства за видами доходів. 3.Перерахування доходів, що не розподіляються на рахунки Державного казначейства в автоматичному режимі. 4.Розщеплення податків і формування платіжних доручень. 5.Зарахування коштів на рахунки фінансового управління згідно розподілу. 6.Зарахування коштів до державного бюджету згідно розподілу.
5 4, 11
10 7, 8, 9 1 7,8,9
Рис.5.1. Схема казначейського виконання доходів бюджету
7.Реєстр надходжень до бюджету в розрізі районних відділень Державного казначейства, податкових інспекцій районного рівня управління, платників податків. 8.Щоденний звіт про доходи. 9.Електронний реєстр надходжень до бюджету в розрізі платників податків.
10.Висновки про повернення податків та інші зміни. 11.Платіжні доручення на повернення податків, відшкодування ПДВ. Сплата податків здійснюється у готівковій або безготівковій формах. При безготівковій формі оплати розрахункові документи оформляються згідно з вимогами інструкції про безготівкові розрахунки. Підставою для зарахування податків, сплачених готівкою є документи: 1) копії платіжних доручень відділень Ощадбанку та корінці прибуткових документів про приймання платежів до державного бюджету та місцевих бюджетів готівкою; 2) копії квитанцій (форм 10, 24), виданих органами місцевого самоврядування платникам податків разом з описом до них; 3) копії доручень установ зв 'язку на перекази платежів з додатками до них талонів поштових переказів (при сплаті податків через установи зв'язку). Особливістю виконання доходів місцевих бюджетів є послідовність обробки платежів : · повернення надмірно або помилково сплачених податків; · розподіл доходів між: місцевими бюджетами згідно зположеннями Бюджетного кодексу та рішенням місцевої ради про місцевий бюджет; · перерахування до державного бюджету та місцевих бюджетів коштів, що передаються (внутрішні офіційні трансферти); · проведення розрахунків за міжбюджетними трансфертами; · перерахування залишків надходжень на рахунки для здійс Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|