МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виконання державного та місцевих бюджетів за видатками
Виконання видатків бюджетів здійснюється шляхом списання коштів з рахунків відповідного бюджету на рахунки розпорядників бюджетних коштів. Розпорядники бюджетних коштів- керівники міністерств, відомств, установ, яким надано право розпоряджатися бюджетними призначеннями, отриманими на відповідні цічі. Розпорядники бюджетних коштів поділяються на три групи: 1. Головні розпорядники коштів- керівники міністерств та місцевих органів управління, що отримують кошти з бюджету. Вони наділені такими правами: · розподіл бюджетних призначень між нижчесгояіцими розпорядниками бюджетних коштів; · використання бюджетних призначень на централізовані заходи; · використання бюджетних призначень на утримання апарату управління. 2. Розпорядники коштів другого ступеня- керівники, що отримують кошти для їх розподілу між: підвідомчими установами. 3. Розпорядники коштів третього ступеня- керівники, що отримують кошти від розпорядників другого ступеня для їх безпосереднього використання. Триступенева система фінансування має місце на рівні державного бюджету щодо установ місцевого значення, які фінансуються за рахунок державних асигнувань. На рівні місцевих бюджетів формула фінансування має вигляд: Головний розпорядник бюджетних коштів Розпорядник коштів третього ступеня. Механізм виконання державного бюджету за видатками визначається ст. 51 Бюджетного кодексу. Зазначена процедура здійснюється у такій послідовності: 1) встановлення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів на основі затвердженого бюджетного розпису; 2) затвердження кошторисів розпорядниками бюджетних коштів; 3) взяття бюджетних зобов'язань; 4) отримання товарів, робіт, послуг; 5) здійснення платежів; 6) використання товарів, робіт, послуг на виконання бюджетних програм. Уточнені кошториси подаються на розгляд головних розпорядників коштів Міністерства фінансів та його місцевим структурам у 2-тижневий термін після отримання лімітної довідки. Затверджується кошторис не пізніше 30-ти днів з дня затвердження розпису бюджету, з якого фінансується установа. На підставі кошторису розпорядники бюджетних коштів беруть зобов'язання. Обсяг зобов'язань не може перевищувати сум, затверджених у кошторисі та плані асигнувань. Отримавши, внаслідок взятих зобов'язань, товари (роботи, послуги) розпорядники бюджетних коштів подають платіжні документи у Державне казначейство. Умови проведення платежу Державним казначейством : 1. наявність бюджетного зобов'язання для відповідного платежу у бухгалтерському обліку виконання державного бюджету; 2. відповідність напрямів використання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню; 3. залишок невикористаних бюджетних коштів у розпорядників бюджетних коштів.
1.Виконання бюджету згідно з бюджетним розписом та на підставі проектів кошторисів головних розпорядників коштів. 2.Надання Міністерством фінансів Державному казначейству розпису державного бюджету. Органи Державного казначейства здійснюють контроль за відповідністю розподілених бюджетних асигнувань в розрізі розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та затверджених кошторисів бюджетих установ. 3.Доведення Державним казначейством до головних розпорядників коштів витягів з бюджетного розпису. 4.Розподіл головними розпорядниками коштів бюджетних асигнувань між: розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня; подання відповідної інформації для контролю органам Державного казначейства; затвердження кошторисів підвідомчих бюджетних установ; представлення цих кошторисів органам Державного казначейства, які їх обслуговують. 5.Контроль органів Державного казначейства за процесом розподілу бюджетних асигнувань головних розіюрядників коштів, доведенням їх до розгюрядників бюджетних коштів нижчого рівня. 6.Прийняття розпорядниками бюджетних коштів бюджетних зобов 'язань згідно із затвердженим кошторисом. 7.Реєстрація бюджетних зобов'язань у Державному казначействі. Бюджетні зобов 'язання приймаються у вигляді угод на придбання товарів, контрактів на виконання робіт та послуг. 8. Поставка товарів, виконання робіт, надання послуг, їх наїеж-не документальне оформлення і формування на цій основі фінансових зобов 'язань. Фінансові зобов 'язання є підставою для здійснення платежу. 9. Перевірка Державним казначейством платіжного документу на відповідність бюджетним асигнуванням у кошторисі та здійснення платежу.
Аналогічні процедури проводяться на рівні місцевих бюджетів. Касове виконання бюджетів здійснюється шляхом проведення платежів по відкритих в органах Державного казначейства рахунках. Підставою для проведення платежів є наступні документи: 1)Платіжні доручення; 2) Інші документи, що підтверджують цільове скерування коштів: рахунки; рахунки-фактури; накладні; товарно-транспортні накладні; трудові угоди; договори на виконання робіт; акти виконання робіт; звіти про закупівлю товарів. Платіжні документи приймаються: 1. За загальним фондом- відповідно до зареєстрованих в органах Державного казначейства зобов язань, згідно з кошторисними призначеннями та помісячними планами асигнувань, у межах залишку коштів на рахунку за всіма кодами економічної класифікації видатків; 2. За спеціальним фондом- відповідно до кошторису призначень та у межах загального залишку коштів на спеціальних реєстраційних рахунках за всіма кодами економічної класифікації видатків. Реквізити, які обов'язково зазначаються у платіжних дорученнях та інших розрахункових документах : · Назва документа; · Номер документа, число, місяць, рік його складання; · Назви та коди установи платника та отримувача коштів, Номери рахунків за дебетом і кредитом; · Назва установи банку, органу Державного казначейства, номер коду; · Сума платежу.
У призначенні платежу вказується: · назва товарів (робіт, послуг), за які здійснюється оплата номер і дата документа, на підставі якого здійснюється платіж, коди бюджетної класифікації; · коди бюджетної класифікації доходів і видатків при · додаткові реквізити, визначені Державним казначейством України. Схема казначейського виконання видатків бюджетів наведена на рис. 5.2.
Підставою для виплати розпорядникам бюджетних коштів готівки на заробітну плату, стипендії, допомоги, службові відрядження тощо є заявка на видачу готівки. Операції щодо руху готівки оформляються згідно з чинними документами, що регламентують готівковий грошовий оборот. З метою своєчасного отримання готівки органи Державного казначейства подають до уповноважених банків касові заявки. За 55 днів до початку кварталу розпорядники коштів подають касові заявки до органів Державного казначейства, у яких їм відкриті реєстраційні рахунки. Касові заявки на отримання готівки звіряються з кошторисами, узагальнюються. Зведена касова заявка подається до банківських установ не пізніше 45 днів до початку кварталу або в строки, передбачені угодою між органами Державного казначейства та установами банків.
Читайте також:
|
||||||||
|