МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Причини пунктуаційних помилок№7 №6 №5 №4 №3 №2 №1 Доберіть зразки фонетико-лінгвістичних, фонетико-мовленнєвих і фонетико-комунікативних вправ.
Лексичні помилки пов’язані з використанням лексичних засобів, які не відповідають основній думці висловлювання та обраному стилю. Учені-методисти поділяють їх на 2 групи: І група. Помилки, пов’язані з порушенням лексичної норми: 1) вживання слова у невластивому йому значенні: “я так рахую” замість “я так вважаю”; 2) порушення лексичної сполучуваності слів “зробити героїчний вчинок” замість “здійснити героїчний вчинок”; 3) неточне вживання фразеологізмів: “побита дорога” замість “бита дорога”. ІІ група. Помилки як наслідок бідного словникового запасу, недосконалості стилю мовлення: 1) вживання зайвого слова (плеоназм): “дивний дивак”; 2) вживання в одному словосполученні або реченні спільнокореневих слів (тавтологія): “на малюнку намальовано”; 3) дослівний переклад слів та словосполучень: “у слідуючий раз” замість “наступного разу”. Запропонуйте завдання і вправи для подолання поданих помилок у мовленні учнів.
Складіть таблицю „Способи творення слів в українській мові”. Напишіть лінгвістичні мініатюру на одну із частин мови. Складіть таблицю „Словосполучення і речення: спільне й відмінне” для 5 і 8 класу. Розробіть зразки вправ на подолання явищ інтерферентного впливу, дотримуючись таких порад: · визначення орфограм за властивими їй ознаками; · з’ясування назв орфограм; · мотивація орфограм відповідно до правила; · послідовне виконання орфографічних операцій, зумовлених вибором нормативного написання; · використання комплексу різних видів навчальної діяльності, спрямованої на практичне застосування орфографічних знань; · корекція орфографічних умінь і навичок; · облік і класифікація помилок.
1. У науково-методичних джерелах як найбільш ефективні визначено три види прийомів алгоритмізації в навчанні пунктуації: 1) зразки міркувань, у яких аналізуються конкретні речення; 2) зразки міркувань, у яких трикрапкою показано, де необхідно називати конкретний факт (слово, словосполучення, речення), поставити граматичне питання, ужити термін або завершити фразу; 3) графічні схеми пунктуаційних правил або речень. Підготуйте зразки алгоритмів навчання для ілюстрації вказаних вище видів до тем: “Відокремлені обставини”, “Відокремлені прикладки”, “Відокремлені додатки”. 2.Ознайомтеся з причинами пунктуаційних помилок. Підготуйте вправи і завдання для запобігання кожної групи помилок. 1. Найпоширенішим видом є пунктуаційні помилки, спричинені відсутністю розділового знака. Помилки цієї групи складають близько 2/3 від загальної кількості. 2. Помилки другої групи (зайвий розділовий знак) свідчать не тільки про звичку ставити розділові знаки навмання, керуючись тільки інтонацією, але й можуть бути результатом необґрунтованого підведення мовного явища під правило. 3. Третя група помилок (ужитий не той знак, який потрібен) спричиняється нерозумінням смислових відношень між компонентами складних речень, невмінням відрізняти інтонацію переліку від інтонації протиставлення, уточнення, наслідку. 4. Головною причиною помилок четвертої групи (ужитий знак не в тому місці, де потрібно) є недостатньо розвинений мовний слух, механічна орієнтація на сполучники, дієприкметники, дієприслівники. Кількість помилок цього типу незначна. 5. Наявність нечисленних помилок п’ятого типу (перенос знака в інший рядок) зумовлена незнанням того, що розділовий знак не відривається від слова, після якого ставиться (проте рядок може починатися з таких парних знаків, як лапки, дужки, тире) 6. Помилки на порушення послідовності розстановки розділових знаків зумовлені незнанням основних правил у випадку їх сполучення (знак питання і знак оклику в кінці питального речення, що вимовляється з окличною інтонацією; другі лапки у прямій мові ставимо після знака оклику, питання, трьох крапок; крапку ж – після лапок.
Читайте також:
|
||||||||
|