МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виділення ознак канцелярського стилюСпіввідношення тексту, що читається, з попереднім Основні санітарні вимоги для таких випадків направлені на попередження забруднення радіоактивними речовинами водойми, що приймає вказані води. – Мета санітарних вимог – попередити забруднення водойм радіоактивними речовинами. Вона, роззявивши пащу, задихається від страждання і жаху. Зимові місяці, зимовий період (хоча простіше: взимку). Ветеринарні фахівці (а не ветеринари). Для пришвидшення просушування можна скористатися феномом (замість: Пришвидшити просушування можна феном). Група 8 — це слова, що з'являються із-за прагнення канцелярської людини, яка пише, замінити одне слово поєднанням з декількох слів, що безпідставно здається йому вагомішим. Наприклад, пишуть; Група 9 — слова «питання», «момент», «завдання», «проблема», «рішення», спожиті у випадках, коли вони лише затемняють значення тексту. Наприклад (зайві слова виділені курсивом): Коли вирішується питання, що публікувати, видавництво... - Коли вирішується питання, що публікувати, видавництво... Група 10 — канцелярські штампи і стійкі синтаксичні конструкції, які тягнуть за собою необов'язкові слова і роблять текст розпливчатим за змістом. Наприклад: Робота библіотекоаря направлена на систематичне, планове комплектування бібліотек. З цією метою колектор широко використовує стаціонарну й заочну форми комлектування, проводить огляди новинок літератури. - З метою систематичного планового комплектування фондів бібліотек колектор широко використовує стаціонарну й заочну форми комлектування, проводить огляди новинок літератури. Група 11 — результат невиправданого вживання стійких книжкових оборотів, синтаксично складних фраз. Нерідко автор вважає за краще виразити дію складним словосполученням, замість того щоб прямо позначити його одним дієсловом: Вона [лисиця], роззявивши пащу й задихаючись, знаходиться у стані самого крайнього страждання й жаху. - Група 12 — невиправдано спожиті відіменні прийменники «у справі», «в галузі» « в адрес», «з боку», «в напрямку» та ін. Стати предметом гордості з боку тих… - Стати предметом гордості тих… Група 13 – зайві обставини, доповнення, уточнення. Група 14— слова, які з'являються із-за нераціонально використаних порівняльних союзів і протиставних зворотів. Як вимоги одних систем, так и вимоги інших систем… - Як вимоги одних, так і інших систем…
Цей прийом допомагає помітити й усунути словесні повтори. 1.Виділення віддієслівних іменників для зіставлення з дієсловами. 2.Виділення ланцюжкга нанизаних відмінків. 3.Виділення дієслів являється, має і заміна дієсловом-зв’язкою є. 4.Виділення канцелярських і інших штампів. 1. Виділення віддієслівних іменників для зіставлення з дієсловами Читайте також:
|
||||||||
|