МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інновації в товарній політиціСутність маркетингової товарної політики фірми Управління товаром Лекція 4 4.1. Сутність маркетингової товарної політики фірми
4.2. Інновації в товарній політиці 4.3. Управління товаром і його життєвий цикл
Товарна політика — це певний напрям дій товаровиробника, наявність у нього наперед продуманих принципів поведінки. Вона спрямована на забезпечення послідовних рішень і заходів у вирішенні таких питань: •впровадження інновацій (створення нових товарів або вдоско_ налення наявних); •забезпечення якості і підтримання конкурентоспроможності то_ варів на необхідному рівні; •формування й оптимізація товарного асортименту; •розробка і здійснення стратегії упакування, маркірування й об_ слуговування товарів; •аналіз життєвого циклу товару й управління ним; •позиціювання товарів на ринку та ін.
Однією з основних умов успіху фірми в конкурентній боротьбі є її здатність до постійних інновацій, тобто вміння розробляти і впрова_ джувати на ринок нові товари (товари ринкової новизни). З позицій маркетингу товар може бути новим і для ринку, і для са_ мої фірми, і для галузі. Іг.т
У першому випадку (стратегія “старий товар — новий ринок”) інновація не стосується безпосередньо товару. Під новим товаром будемо розуміти або абсолютно новий товар, що не має аналогів, або поліпшений (модифікований) наявний товар. Іншими словами, но_ вий продукт припускає модифікацію наявного продукту або ново_ введення, значущого з точки зору споживача. Поширена модель процесу розробки нового товару складається з восьми етапів: генерації ідей нових товарів, відбору ідей (проектів), розробки і перевірки концепції (задуму) товару, розробки стратегії маркетингу, аналізу можливостей виробництва і збуту, розробки но_ вого продукту, випробування товару в ринкових умовах і розгортан_ ня комерційного виробництва. Розглянемо окремі важливі моменти інноваційного процесу. Насамперед ефективні інновації в товарній політиці неможливі без технологічних нововведень. Як і раніше, слід мати на увазі, що виведення на ринок новинки не гарантоване від ризику провалу. Статистика свідчить, що на розви_ нених споживчих ринках (наприклад, американському) щорічно до 40 % нових товарів виявляються незатребуваними. Якщо компанія серйозно націлена на маркетинг, то маркетингове управління товарною політикою вона розпочинає вже на етапі пошу_ ку ідеї нового товару. Для того щоб вибрати найперспективніші ідеї нових товарів (оціни_ ти їх рейтинг), кожну ідею потрібно відповідно проробити, тобто крім опису самої ідеї надати таку інформацію: дані про цільовий ринок і умови конкуренції; орієнтовну оцінку обсягу ринку, ціни товару, часу і витрат, необхідних для розробки товару; витрати на виробництво і швидкість окупності. Відібрані привабливі ідеї далі перетворюються в концепції то_ варів, які можна перевірити. ВПеревірка концепції передбачає випробування її на відповідній групі цільових споживачів з метою виявлення їх реакції. Після перевірки концепції товару менеджери з нових продуктів розробляють попередній план маркетингової стратегії виведення то_ вару на ринок. тПлан маркетингової стратегії звичайно складають з трьох частин. У першій частині подають опис обсягу, структури цільового ринку і поведінки на ньому споживачів. У другій частині викладають відо_ мості щодо планованої ціни товару, принципів його розподілу і кош_ торису витрат на маркетинг протягом першого року. У третій частині плану стратегії маркетингу наводяться показники обсягу продажу і прибутку на перспективу, а також сутність довгострокового підходу щодо формування комплексу маркетингу (маркетингу_мікс). Рішення про концепцію нового товару і відповідну маркетингову стратегію приймається на рівні вищого керівництва компанії. На наступному етапі розробки нового товару — аналіз можливос_ тей виробництва і збуту — розраховуються передбачувані показники продажу, витрат і прибутку, перевіряється їх відповідність цілям компаніїПісля розробки перших зразків — прототипів реального продукту розпочинаються ретельні випробування їх функціональних і спо_ живчих властивостей. Читайте також:
|
||||||||
|