Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інновації в товарній політиці

Сутність маркетингової товарної політики фірми

Управління товаром

Лекція 4

4.1. Сутність маркетингової товарної політики фірми

 

4.2. Інновації в товарній політиці

4.3. Управління товаром і його життєвий цикл

 

 

Товарна політика — це певний напрям дій товаровиробника, наявність

у нього наперед продуманих принципів поведінки. Вона спрямована на

забезпечення послідовних рішень і заходів у вирішенні таких питань:

впровадження інновацій (створення нових товарів або вдоско_

налення наявних);

забезпечення якості і підтримання конкурентоспроможності то_

варів на необхідному рівні;

формування й оптимізація товарного асортименту;

розробка і здійснення стратегії упакування, маркірування й об_

слуговування товарів;

аналіз життєвого циклу товару й управління ним;

позиціювання товарів на ринку та ін.

 

Однією з основних умов успіху фірми в конкурентній боротьбі є її

здатність до постійних інновацій, тобто вміння розробляти і впрова_

джувати на ринок нові товари (товари ринкової новизни).

З позицій маркетингу товар може бути новим і для ринку, і для са_

мої фірми, і для галузі.

Іг.т

 

У першому випадку (стратегія “старий товар — новий ринок”)

інновація не стосується безпосередньо товару. Під новим товаром

будемо розуміти або абсолютно новий товар, що не має аналогів, або

поліпшений (модифікований) наявний товар. Іншими словами, но_

вий продукт припускає модифікацію наявного продукту або ново_

введення, значущого з точки зору споживача.

Поширена модель процесу розробки нового товару складається з

восьми етапів: генерації ідей нових товарів, відбору ідей (проектів),

розробки і перевірки концепції (задуму) товару, розробки стратегії

маркетингу, аналізу можливостей виробництва і збуту, розробки но_

вого продукту, випробування товару в ринкових умовах і розгортан_

ня комерційного виробництва. Розглянемо окремі важливі моменти інноваційного процесу.

Насамперед ефективні інновації в товарній політиці неможливі

без технологічних нововведень. Як і раніше, слід мати на увазі, що виведення на ринок новинки не

гарантоване від ризику провалу. Статистика свідчить, що на розви_

нених споживчих ринках (наприклад, американському) щорічно до

40 % нових товарів виявляються незатребуваними. Якщо компанія серйозно націлена на маркетинг, то маркетингове

управління товарною політикою вона розпочинає вже на етапі пошу_

ку ідеї нового товару. Для того щоб вибрати найперспективніші ідеї нових товарів (оціни_

ти їх рейтинг), кожну ідею потрібно відповідно проробити, тобто крім

опису самої ідеї надати таку інформацію: дані про цільовий ринок і

умови конкуренції; орієнтовну оцінку обсягу ринку, ціни товару, часу

і витрат, необхідних для розробки товару; витрати на виробництво і

швидкість окупності.

Відібрані привабливі ідеї далі перетворюються в концепції то_

варів, які можна перевірити. ВПеревірка концепції передбачає випробування її на відповідній

групі цільових споживачів з метою виявлення їх реакції. Після перевірки концепції товару менеджери з нових продуктів

розробляють попередній план маркетингової стратегії виведення то_

вару на ринок.

тПлан маркетингової стратегії звичайно складають з трьох частин.

У першій частині подають опис обсягу, структури цільового ринку і

поведінки на ньому споживачів. У другій частині викладають відо_

мості щодо планованої ціни товару, принципів його розподілу і кош_

торису витрат на маркетинг протягом першого року. У третій частині

плану стратегії маркетингу наводяться показники обсягу продажу і

прибутку на перспективу, а також сутність довгострокового підходу

щодо формування комплексу маркетингу (маркетингу_мікс).

Рішення про концепцію нового товару і відповідну маркетингову

стратегію приймається на рівні вищого керівництва компанії.

На наступному етапі розробки нового товару — аналіз можливос_

тей виробництва і збуту — розраховуються передбачувані показники

продажу, витрат і прибутку, перевіряється їх відповідність цілям

компаніїПісля розробки перших зразків — прототипів реального продукту

розпочинаються ретельні випробування їх функціональних і спо_

живчих властивостей.


Читайте також:

  1. Дайте сучасну оцінку новій економічній політиці.
  2. Дайте характеристику політиці литовських князів на українських землях у ХІУ-ХУ ст.
  3. Еліти в політиці: поняття та еволюція теорії
  4. Інновації в теоріях економічного розвитку. Становлення теорії інноватики та її сучасні концепції
  5. Інновації в теоріях економічного розвитку. Становлення теорії інноватики та її сучасні концепції
  6. Інновації на світовому фінансовому ринку
  7. Інновації та інноваційні процеси, їх види і характеристика
  8. Інновації як об’єкт менеджменту. Функції та завдання інноваційного менеджменту
  9. Кланово-олігархічні об'єднання та їх роль є українській політиці.
  10. Кредитно-модульна і модульно-рейтингова технології навчання як педагогічні інновації.
  11. Культура громадянськості. Права людини як критерій гуманізму в політиці




Переглядів: 1154

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЛАНУВАННЯ ПРОГРАМ МАРКЕТИНГУ | Управління ціноутворенням

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.072 сек.