МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інновації в товарній політиціСутність маркетингової товарної політики фірми Управління товаром Лекція 4 4.1. Сутність маркетингової товарної політики фірми
4.2. Інновації в товарній політиці 4.3. Управління товаром і його життєвий цикл
Товарна політика — це певний напрям дій товаровиробника, наявність у нього наперед продуманих принципів поведінки. Вона спрямована на забезпечення послідовних рішень і заходів у вирішенні таких питань: •впровадження інновацій (створення нових товарів або вдоско_ налення наявних); •забезпечення якості і підтримання конкурентоспроможності то_ варів на необхідному рівні; •формування й оптимізація товарного асортименту; •розробка і здійснення стратегії упакування, маркірування й об_ слуговування товарів; •аналіз життєвого циклу товару й управління ним; •позиціювання товарів на ринку та ін.
Однією з основних умов успіху фірми в конкурентній боротьбі є її здатність до постійних інновацій, тобто вміння розробляти і впрова_ джувати на ринок нові товари (товари ринкової новизни). З позицій маркетингу товар може бути новим і для ринку, і для са_ мої фірми, і для галузі. Іг.т
У першому випадку (стратегія “старий товар — новий ринок”) інновація не стосується безпосередньо товару. Під новим товаром будемо розуміти або абсолютно новий товар, що не має аналогів, або поліпшений (модифікований) наявний товар. Іншими словами, но_ вий продукт припускає модифікацію наявного продукту або ново_ введення, значущого з точки зору споживача. Поширена модель процесу розробки нового товару складається з восьми етапів: генерації ідей нових товарів, відбору ідей (проектів), розробки і перевірки концепції (задуму) товару, розробки стратегії маркетингу, аналізу можливостей виробництва і збуту, розробки но_ вого продукту, випробування товару в ринкових умовах і розгортан_ ня комерційного виробництва. Розглянемо окремі важливі моменти інноваційного процесу. Насамперед ефективні інновації в товарній політиці неможливі без технологічних нововведень. Як і раніше, слід мати на увазі, що виведення на ринок новинки не гарантоване від ризику провалу. Статистика свідчить, що на розви_ нених споживчих ринках (наприклад, американському) щорічно до 40 % нових товарів виявляються незатребуваними. Якщо компанія серйозно націлена на маркетинг, то маркетингове управління товарною політикою вона розпочинає вже на етапі пошу_ ку ідеї нового товару. Для того щоб вибрати найперспективніші ідеї нових товарів (оціни_ ти їх рейтинг), кожну ідею потрібно відповідно проробити, тобто крім опису самої ідеї надати таку інформацію: дані про цільовий ринок і умови конкуренції; орієнтовну оцінку обсягу ринку, ціни товару, часу і витрат, необхідних для розробки товару; витрати на виробництво і швидкість окупності. Відібрані привабливі ідеї далі перетворюються в концепції то_ варів, які можна перевірити. ВПеревірка концепції передбачає випробування її на відповідній групі цільових споживачів з метою виявлення їх реакції. Після перевірки концепції товару менеджери з нових продуктів розробляють попередній план маркетингової стратегії виведення то_ вару на ринок. тПлан маркетингової стратегії звичайно складають з трьох частин. У першій частині подають опис обсягу, структури цільового ринку і поведінки на ньому споживачів. У другій частині викладають відо_ мості щодо планованої ціни товару, принципів його розподілу і кош_ торису витрат на маркетинг протягом першого року. У третій частині плану стратегії маркетингу наводяться показники обсягу продажу і прибутку на перспективу, а також сутність довгострокового підходу щодо формування комплексу маркетингу (маркетингу_мікс). Рішення про концепцію нового товару і відповідну маркетингову стратегію приймається на рівні вищого керівництва компанії. На наступному етапі розробки нового товару — аналіз можливос_ тей виробництва і збуту — розраховуються передбачувані показники продажу, витрат і прибутку, перевіряється їх відповідність цілям компаніїПісля розробки перших зразків — прототипів реального продукту розпочинаються ретельні випробування їх функціональних і спо_ живчих властивостей. Читайте також:
|
||||||||
|