МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація управління адаптацією персоналуУправління адаптацією —це активний вплив на фактори, від яких залежить проходження та терміни адаптації. Необхідність управління адаптацією обумовлюється значними втратами як для підприємства, так і для працівника, що доведено досвідом багатьох зарубіжних і вітчизняних підприємств. Розробка системи заходів, що позитивно впливають на процес адаптації, передбачає вивчення як суб'єктивних характеристик працівника, так і факторів виробничого середовища, характеру їх впливу на показники і результати адаптації. Тому при оптимізації процесу адаптації потрібно виходити із можливостей підприємства й обмежень зміни працівників (у розвитку тих чи інших здібностей, зменшенні негативних звичок),а також враховувати відмінності нового і попереднього місця роботи, особливості нової та попередньої професії, оскільки вони можуть істотно відрізнятися, що буде бар'єром професійної мобільності і здійснення кадрової політики на підприємстві. Конкретизація підходу до кожного працівника, визначення значимості відповідної форми адаптації для конкретних умов виробничого середовища, розробка відповідних заходів з питань раціональної адаптації складає основу процесу управління нею і визначає відповідну технологію. Так, відносно молодих працівників технологія управління включає: - в цій організації); - найм і прогноз стабільності нового працівника (як довго він хоче працювати в даному колективі); - введення в колектив; - ліквідацію причин конфліктних ситуацій, незадоволеність процесом адаптації; - узагальнення матеріалів про хід адаптації, ознайомлення з ними керівників адміністрації і лінійних керівників. Серед заходів, що сприяють скороченню періоду адаптації і негативних їх наслідків, важливе місце займає професійний відбір кадрів, що дозволяє відібрати таких працівників, імовірність успішної адаптації яких до виробничого середовища є досить високою. Адаптація і її терміни значною мірою залежать від організації системи професійно-кваліфікаційного навчання та просування працівників на підприємстві. Управління трудовою адаптацією грунтується на: структурному закріпленні функції управління адаптацією; технології процесу адаптації та Інформаційному забезпеченні. Показниками успішної адаптації є високий соціальний статус людини в даному колективі, задоволення її умовами праці, низький рівень плинності кадрів. Практика показує, що 90 % людей, які звільнились протягом першого року, прийняли це рішення в перший день свого перебування в організації з причини відсутності інформації про порядок роботи, її місце, соціальну інфраструктуру та особливості колег. Для досягнення цілей в організації щодо адаптації персоналу доцільно мати в діючих підрозділах управління персоналом фахівців чи самостійний підрозділ управління профорієнтацією та адаптацією кадрів. Штат такого підрозділу має складатися принаймні із двох чоловік: профконсультант (професійна орієнтація) і менеджер з персоналу (добір, підготовка та адаптація працівників). У здійсненні процесу адаптації безпосередню участь беруть лінійні керівники. Функції цього підрозділу мають бути орієнтовані на працівників, яким потрібна допомога в професійній орієнтації і переорієнтації, а також випускників підшефних шкіл, які стоять перед вибором своєї подальшої професії, і на нових працівників, які прийшли в організацію чи поміняли місце роботи в ній. Підрозділ управління профорієнтацією та адаптацією має виконувати такі функції: • вивчення і прогнозування кон'юнктури ринку праці, проведення заходів щодо адаптації до нього, здійснення відповідної переструктуризації кадрового потенціалу; • наймання і добір персоналу з використанням професіограм і • розміщення кадрів за підрозділами, ділянками, робочими місця • добір лідерів із числа молодих працівників, які мають організаторський талант; • організація взаємодії з регіональною системою управління Найважливіші напрями діяльності підрозділу управління профорієнтацією та адаптацією персоналу в організації наведено нарис. 4.4. До обов'язків профконсультанта входять: 1. Професійна консультація для працівників підприємства. 2. Збір, накопичення інформації, вивчення і прогнозування кон'юнктури ринку, престижності професії. 3. Участь у найманні і доборі персоналу. 4. Організація (разом із адміністрацією шкіл) роботи з профорієнтації школярів. 5. Налагодження зв'язків із ПТУ. 6. Організація устаткування кабінету профорієнтації на підприємстві. 7. Надання допомоги ПТУ і школам щодо обладнання тематичних 8. Організація розробки професіограм. 9. Організація тематичних вечорів для школярів. 10. Проведення у школах лекцій, семінарів із запрошенням робітників, керівників, фахівців управління підприємства. 11. Організація у школах виставок літератури про вибір професії. 12. Проведення групового обстеження професійної направленості 13. Організація лекторію для батьків школярів з питань профорієнтації. 14. Організація дня «відкритих дверей». До обоє 'язків менеджера з персоналу входять: 1. Ознайомлення з організацією, характеристика, умови наймання, 2. Представлення керівнику, безпосередньому керівнику, інструктору з навчання. 3. Організація екскурсії по робочих місцях. 4. Роз'яснення умов роботи, ознайомлення з функціями (разом із 5. Організація навчання (разом із відділом навчання). 6. Введення в колектив, представлення співробітників разом із керівником. Читайте також:
|
||||||||
|