Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація проведення PR-кампанії

Суть і особливості проведення PR-кампанії

Створення позитивного іміджу, високої репутації організації здійснюється в процесі тривалої і складної PR-кампанії.

Суттю або головною прописною істиною іміджування є те, що саме воно виступає основним складовим елементом усієї діяльності PR. До особливостей проведення кампанії варто віднести їх цілеспрямованість, довгостроковість і складність реалізації.

Розпочинаючи кампанію, зазначає В.А. Мойсеєв, не­обхідно дати їй словесний вираз, тобто дати певні формулю­вання, визначення, які будуть підкріплені відповідними засо­бами. Сам процес формування іміджу в свою чергу буде спри­яти вдосконаленню всієї філософії організації, підвищенню якості її товарів та послуг.

PR-кампанії спрямовані на: створення певного впливу на громадськість; встановлення сприятливих зв'язків з урядом і електоратом; вирішення довгострокових програм; розв'язан­ня кризових ситуацій; налагодження відносин з місцевими органами управління; покращення морального клімату на підприємстві; поліпшення відносин з інвесторами; стиму­ляцію роботи зі споживачами; стимуляцію споживчого інте­ресу до нового товару (послуг) і до вже розміщеного на ринку;

організацію спеціальних ювілейних заходів; організацію за­ходів по захисту навколишнього середовища; організацію за­ходів, спрямованих на захист досягнень корпоративної куль­тури; благодійні цілі тощо.

Для створення позитивного іміджу організації в PR-кампанії необхідно показати її популярність, фінансову стабіль­ність, якість товарів та послуг, інноваційність, цінову політи­ку, умови платежів і систему знижок, лозунг, девіз, участь в суспільному житті, конкурентний статус, спонсорство, автор­ство і визнання керівника.

PR-кампанія – це перш за все комплекс заходів, що да­ють можливість оцінювати відношення громадськості, іден­тифікувати комунікативну політику і дії організації з інтереса­ми суспільства.

Розглянемо варіант проведення кампанії силами власного підрозділу PR в організації. До основних стадій проведення кампанії відносяться:

^ визначення загальних завдань;

^ дослідження умов проведення кампанії;

^ формулювання основної концепції;

^ розробка плану проведення кампанії;

^ складання детального кошторису витрат;

^ організація виконання, запланованих заходів;

^ контроль та оцінка ефективності проведення;

^ підведення підсумків проведення кампанії.

Тепер трохи докладніше про кожен зазначений етап про­ведення PR- компанії.

Визначення загальних завдань

Загальні завдання кампанії розробляються після прий­няття рішення керівником організації та підписання відповідного наказу про її проведення. Варто передбачити су­му поетапних витрат та систему оплати праці зайнятих працівників. Без підрахування загальних витрат і затверджен­ня кошторису кампанію не слід починати.

Так, В.А. Мойсеєв пропонує такий розподіл необхідних витрат щодо проведення PR-кампанії [5]:

1) визначення загальних завдань і їх досконала розробка – 5 % суми проекту;

2) дослідження умов проведення, формулювання кон­цепції, розробка плану, проведення, розгляд і затвердження кошторису – 10 %;

3) реалізація запланованих в кампанії заходів – 70 %;

4) аналіз ефективності проведення, підведення підсумків – 15 %;

Як показує практика та зарубіжний досвід від кампанії не можна очікувати швидкого ефекту, вона повинна цілеспря­мовано проводитися декілька років. Намітивши загальні за­вдання, можна переходити до вирішення конкретних завдань, що стосуються більш вузького кола питань.

Дослідження умов проведення кампанії

Починається кампанія з дослідження умов її проведення. За допомогою опитувань, спостережень, експерименту, вив­чення статистичних даних і звітів, аналізу каталогів ярмарок, наукових публікацій, доступної документації конкурентів то­що визначається стартова позиція організації і її зовнішнє оточення. Варто також вивчити загальну політичну й еко­номічну ситуацію в регіоні, зробити методологічний аналіз оточуючого середовища.

Необхідне проведення систематичної роботи над ство­ренням повного переліку аудиторій організацій незалежно від того підтримуються з ними стосунки чи ні. Для кожної з кате­горій перелічених аудиторій бажано створення поіменної картотеки осіб, які будуть виконувати певні обов'язки. Без проведення методологічного аналізу аудиторій програма кам­панії буде мати копцентуальні недоробки, що виявиться або в неправильному визначенні цільових аудиторій і як резуль­тат – в негативній реакції з їх боку, або в помилковому визна­ченні основних пріоритетів.

Детальний структурний аналіз можна значно спростити завдяки комп'ютерним засобам управління картотеками і пе­редачею інформації з доступом до різних баз даних.

За допомогою проведення зазначених досліджень визна­чається стартовий рейтинг підприємства, стан його виробни­чих потужностей, визначається стратегія, уточнюється рівень його конкурентоспроможності. Усі результати досліджень фіксуються в підсумковій довідці, де визначаються загальні контури організації проведення PR-кампанії.

Формулювання основної концепції

Визначення концепції проведення кампанії проводиться на підставі аналізу наявних досліджень та моніторингу релевантної інформації. Вона заснована на загальній меті і стра­тегічних завданнях фірми. Після цього уточнюються зв'язки з державними органами, засобами масової інформації, ко­мерційними та суспільними організаціями, соціальними і професійними групами населення, конкретизуються форми і методи роботи зі споживачами, визначаються глобальні і ло­кальні завдання PR-кампанії.

Джерелом громадської думки при певному формуванні концепції є: ретроспективне ознайомлення з наявною інфор­мацією по зазначеному колу питань в пресі та електронних виданнях, уважний перегляд традиційних місць вираження пропозицій та ідей, що формують думку тієї чи іншої ауди­торії (аналіз парламентських дебатів, спеціалізовані пуб­лікації в мас-медіа щодо обраного сегменту ринку, бюлетені держадміністрацій, професійних асоціацій, перегляд най­більш важливих подій завдяки телебаченню, опитування представників тих чи інших організацій і т.п.).


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  7. Адміністративно-територіальна організація
  8. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  11. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  12. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.




Переглядів: 3294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції PR та їхня сутність | Розробка плану проведення кампанії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.