Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка плану проведення кампанії

За обсягом зони впливу проводимі PR-кампанії можна класифікувати як місцеві, регіональні, національні та міжна­родні. За сферами діяльності кампанії ділять на: комерційні, PR держустанов та індивідуальні, що стосуються управління, політичні, банківські тощо.

План проведення PR-кампанії повинен містити наймену­вання конкретних заходів, термін їх проведення, можливі фінансові витрати, необхідні для цього ресурси та технічні за­соби, відповідальних осіб за її проведення.

У робочому плані PR-кампанії необхідно детально зазна­чити кінцеві цілі програми, визначити конкретні аудиторії і методи впливу на них, сформулювати основні лозунги, визна­чити принципи вибору органів преси, розробити тактику взаємодії з засобами масової інформації, державними уп­равлінськими структурами, предбачити засоби контролю за реалізацією плану проведення кампанії та визначити критерії оцінки ефективності її проведення.

Складання детального кошторису витрат

Сьогодні прийнято вважати, що інвестування в паблік рілейшнз, які в будь-яку іншу сферу, повинно приносити до­дану вартість, тобто бути рентабельним. По рентабельності судять про результативність, навіть якщо на першому етапі її вимірюють не завжди в грошовому еквіваленті.

В кошторисі визначаються можливі фінансові витрати на проведення кожного етапу, Окремо передбачаються податки на рекламну діяльність та податки на додану вартість.

Організація виконання запланованих заходів

Перед тим як проводити виконання запланованих заходів (прес-конференцію, брифінг, прийом, презентацію, день відкритих дверей, круглий стіл, семінар) необхідно перш за все засвоїти загальні правила їх організації.

1. За всіма формальностями проведення заходу повинна бути інформаційна начинка, привід.

2. Кожен захід вимагає ретельної, старанної підготовки та розробки сценарію. Інформація для публікації повинна бути подана якнайліпше.

Спілкування з представниками ЗМІ вимагає таланту налагодження неформальних стосунків. При цьому, як зазна­чає Сем Блек, необхідно: наполягати на правді та повноті інформації, не перебільшувати і не набивати собі ціну, бути цікавим співбесідником, слідкувати за правилами переговор­ного процесу, не шкодувати час на вияснення громадської думки, бути пильним і конструктивним на кожному етапі взаємодії.

Контроль та оцінка ефективності кампанії

Для знаходження відповідей на питання про те, який прибуток принесла вкладена в рекламу гривня, необхідні комплексні форми контролю ефективності проведення PR-кампанії. Чим конкретніше визначені цілі і показники, чим точніше розроблені планові заходи, тим ефективніше кон­троль. Важливо при цьому, щоб виконавці, приступаючи дороботи, добре знали показники своєї діяльності.

Аналіз ефективності проведення кампанії проводиться поетапно з підготовкою необхідних рекомендацій на май­бутнє.

Підведення підсумків проведення PR-кампанії

Після проведення кампанії готується загальний звіт і ро­биться оцінка кінцевих результатів, які порівнюються з очіку­ваними. Піл кінцевим результатом розуміється не лише до­сягнення поставленої мети, її вичерпаність, а й моральний продукт, задоволення результатами праці виконавців.

Підсумок проведення кампанії фіксує також конкретний етап накопичення професійного і життєвого досвіду. Він сиг­налізує учасникам про необхідність осмислити зроблене, щоб увійти в нову кампанію більш підготовленими до успіхів і не­вдач. Після завершення кампанії готується загальний звіт і робиться заключний розрахунок зазначених витрат.


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. PR-технології у виборчій кампанії.
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  5. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  6. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  7. Алгоритм знаходження оптимального плану
  8. Алгоритм знаходження початкового опорного плану
  9. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  10. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  11. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  12. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів




Переглядів: 747

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація проведення PR-кампанії | Роль мас-медіа в PR-кампанії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.