Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Роль мас-медіа в PR-кампанії

Серед засобів масової інформації найбільш важливою для реалізації завдань PR є преса або мас-медіа. Пресу часто нази­вають також «четвертою владою» після законодавчої, вико­навчої і судової. Сама назва – «четверта влада» – дуже зако­номірна, тому що інформація в пресі найчастіше «йде» по двох каналах – «зверху» (від структур влади) і «знизу» (від на­родних мас).

Роль преси в PR зводиться до варіантів можливого впливу на суспільну думку за умови її певної дієвості, швидкості ре­акції громадськості на виступи в пресі та її ефективності, рівня досягнення виступом поставленого завдання.

Відчуваючи запити аудиторії, журналіст мов би за хвіст «дістає» неповторну рибину інформації поступово «витягуючи» на берег її всю, тим самим надаючи можливість іншим рибал­кам оцінити усю величину риби-проблеми.

Завдання преси вчасно, правдиво і повно відображати події, обговорювати гострі реальні проблеми, що хвилюють маси людей. Будь-яке обговорення проблем у відкритій пресі (дискусія) приводить читача до усвідомлення ним своєї зна­чимості у вирішенні суспільних справ і соціальних проблем. Кожна інформація про подію повинна декілька разів наполег­ливо повторюватися в пресі, тільки тоді вона «спрацює» і бу­де сприйнята масами. Завдання журналіста полягає в тому, щоб уміло робити цей повтор.

Для успіху мас-медіа у проведенні PR-кампанії необхідно вирішити ряд таких завдань:

—вибрати актуальну проблему, що цікавить цільову ауди­торію;

—просто і аргументовано викладати матеріал, починаючи з головного;

—підбирати логічно побудовані відповідно до жанру за­соби;

—технічно грамотно та високоякісно подавати матеріали;

—ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією;

—всім колективом старанно працювати над проектом статті;

—щорічно збільшувати тираж видання чи обсяг передачі.

Серед основних засобів реалізації завдань PR через мас-медіа називають правдивість і зрозумілість подаваного ауди­торії матеріалу. Результат PR у пресі досягається по двох каналах: творчому і технологічному. Перший канал – підготовка статей на основі зібраного й обробленого журналістом ма­теріалу. Другий канал – власне видання друкованої продукції.

Робота редакцій газет і журналів повинна проводитись, зазвичай, у творчій атмосфері колективного обговорення по темах. Для адекватного відображення нової теми чи пробле­ми, освітлюваної в мас-медіа, треба обрати той жанр оповідання, засоби якого дозволяють найбільш ефективно подати матеріал. Будь-яка публікація повинна мати свої зако­номірності жанру: коли, де і що відбулося – це необхідно вино­сити на передову.

Завдання PR можуть вирішуватись або відкрито через публікацію іміджевих статей про справи й успіхи фірми чи подаватись як результат опитувань експертів про те, що пере­дувало виходу фірми на передове місце рейтингу. Ці завдання в мас-медіа можна вирішити і непрямим шляхом, розповіда­ючи про щось зовсім інше, чи другорядне і лише злегка торкаючись основної проблеми. При цьому поступово, начебто здалеку, розпочинати розповідь про фірму, й тим самим теж виконуючи поставлену мету.

Сама по собі преса може служити вичерпним джерелом інформації для спецслужб і спецвідділів інших підприємств, що конкурують на ринку. Вони проводять моніторинг інфор­мації, що подається в пресі і роблять відповідні висновки. Са­ме такі висновки дозволяють конкуруючій фірмі переорієнту­вати вчасно свої основні фонди та зусилля і в кінцевому плані привести її до успіху.

Організація роботи з представниками мас-медіа – це спе­цифічний вид діяльності. Для цілеспрямованої роботи ор­ганізації у формуванні іміджу у відділі PR необхідна служба, що відповідає за роботу з пресою. Працівники такої служби повинні організовувати і проводити прес-конференції, роз­повсюджувати оброблену інформацію, передавати підготов­лені матеріали для публікації в пресі.

В.А. Мойсеев радить не переслідувати журналістів за те, що вони не змогли опублікувати чи правильно описати не обхідний матеріал. В поважаючій себе і партнерів фірмі обов'язково повинен бути власний прес-секретар, який підпорядковується завідуючому відділом PR, отримує від ньо­го інструктаж та радиться з ним з певних проблем. Бажано, щоб у роботі з журналістами в прес-секретаря був особистий контакт, певне коло знайомих, хороші взаємовідносини.


Читайте також:

  1. Електронні (інтернет) мас-медіа
  2. Кіно (кінофільм) як мас-медіа
  3. Логіко-структурний аналіз конфлікту в мас-медіа. Чотири види конфліктів за В. Різуном. Причини медіаконфліктів.
  4. Мас-медіа і політичний стан суспільства
  5. Мас-медіа й ідеологія суспільства
  6. Мас-медіа як ізолятор аудиторії
  7. Мас-медіа як сцена
  8. Музика як мас-медіа
  9. Організація проведення PR-кампанії
  10. ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ МАС-МЕДІА
  11. Рівень масової культури суспільства і мас-медіа
  12. Рівень освіти населення і мас-медіа




Переглядів: 949

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка плану проведення кампанії | Роль телебачення у створенні іміджу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.