Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роль телебачення у створенні іміджу

У життєсприйнятті світу телебачення займає одне з провідних місць. За даними опитувань до 95 відсотків місько­го і 65% сільського населення – населення телевізійне. Див­ляться телевізор сім'ями як мінімум 2–3 години щодня. Крім центральних, нецентральних, місцевих студій активно пра­цюють локальні та кабельні мережі.

Будучи складною інформаційною системою, телебачен­ня, окрім інформаційної, виконує просвітницьку, розважаль­ну функції, витісняючи інші форми комунікації.

Вже на початку 90-х років минулого століття телебачення почало уважніше дивитись на людину, нові канали та студії стали сприйматись як невід'ємні частини нової системи, де програмне дроблення забезпечило кожному глядачеві отри­мання того, чого він хоче. В одному інформаційному просторі поєднались серйозність, пізнавальність, схематичність і сво­бода виразу.

Якщо раніше люди зразки поведінки і вчинків шукали в по­всякденному житті, перевіряли себе у стосунках у первинній групі, то тепер зразки нормативної етики і естетичні цінності вони можуть отримати з телебачення.

Звільнившись від цензури, телебачення виявило такі якості впливу на суспільну свідомість як одночасне сприйнят­тя, поєднання реального і міфічного та їх адаптацію до різних сфер життя, оскільки первинним елементом свідомості вза­галі є індивідуальна свідомість, то, враховуючи її властивості, щоб «зачепитися» за неї, імідж має носити обов'язково особистісний характер. При цьому на телебаченні можуть використо­вуватися класичні технології, які спираються на емоційну мо­дель масової комунікації, перш за все на використанні страху та віри замість логічного мислення і переконання. Це так звані технології «парадигми насильства»: навіювання почуття зовнішньої загрози та пошук внутрішніх ворогів, розподіл соціуму на «ми» та «вони». Сюди ж можна віднести обмеження кількості символів у національному обігу; інформаційну ізо­ляцію; монополію на знання; фактологічне підтасування і т.п.

Характерною рисою психології людини є можливості пе­ренесення, побудова аналогій асоціативного PRду, тому на те­лебаченні вони можуть бути використані у таких варіантах; а) перенесення іміджу оточення безпосередньо на імідж лю­дини; б) дистанціювання негативного іміджу, чітке відокрем­лення опонента; в) перенесення локальних подій на глобаль­ний контекст; г) показ протиріч між поведінкою індивіда у минулому і нині; д) посилення смислових акцентів; є) апе­ляція до комплексних джерел; ж) експлуатація традиційної символіки.

На відміну від преси, де інформація подається послідов­но, телебачення може робити це фрагментарно, подрібнюючи інформацію і створюючи таким чином ефект ілюзорності, оперативності та різноманітності.

Телебачення стало частиною нашої дійсності. Політик, артист чи організація, якщо їх не показують на екрані, немов­би не існують взагалі.

Телевізійний імідж відомих діячів, акторів став таким же реальним для людини як і оточуючі її рідні. Телебачення дає знаменитості такий статус, який рідко отримують живі люди. Телевізійна знаменитість стає тією посудиною, в яку можна вкласти чиїсь знання, розуміння, співчуття.

Це людська псевдореальність, сконструйована з метою вдоволення наших перебільшених очікувань людської зна­чимості.

Не обов'язково бути видатним державним діячем, не­обхідно лише вчасно «показуватись» на телебаченні, все інше зроблять іміджмейкери. Глядачі отримають ті підстави для правильного вибору, які слід отримати. Багато підтверджень цього можна знайти у нашій українській дійсності.

 

ВИСНОВОК

Отже,імідж організації має свої кладові. Реклама є засобом створення іміджу організації та її продукції. Пропаганда або паблік рілейшнз (PR) є складовою іміджетворчої діяльності організації. Проведення PR-кампанії має свої особливості.


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. Анатомія» іміджу.
  3. Вплив телебачення на трансформацію свідомості аудиторії
  4. Вступ. Історія розвитку ГДС. Вклад вітчизняної науки при створенні теоретичних та технічних основ каротажу
  5. Дефектометрія свердловин. Індуктивний дефектомір обсадних труб. Гамма-гамма-товщиномір. Свердловинне акустичне телебачення. Акустичні сканери
  6. Загальна характеристика телебачення
  7. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ІМІДЖУ
  8. Загальні вимоги до іміджу.
  9. Загальні риси іміджу педагога
  10. Заходи щодо підвищення іміджу ВНЗ
  11. Зовнішній вигляд як засіб створення іміджу професіонала.
  12. Інформаційні технології створення іміджу.




Переглядів: 735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль мас-медіа в PR-кампанії | Проблеми іміджбілдингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.