МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заходи щодо підвищення іміджу ВНЗЗ метою рекламування навчального закладу і його послуг іміджмейкери практикують низку заходів серед яких, найчастіше зустрічаються: – розкриття концепції розвитку ВНЗ, його презентація; – інформування потенційного споживача про наявні можливості; – сегментація ринку освітянських послуг; – концентрація уваги на потребах потенційних клієнтів; – розвиток раціонального початку в мисленні цільового споживача; – розробка товарного знаку, що оптимально відповідає цілям ВНЗ; – розробка короткого і ємкого слогану, що найбільш точно виражає цілі ВНЗ; – утвердження корпоративної культури працівників навчального закладу (стиль мовної і невербальної комунікації, якість проведення конференцій, ділових нарад, зовнішній вигляд співробітників, стиль їх одягу, уміння діяти в конфліктних і кризових ситуаціях); – визначення способів доведення до відома абітурієнтів переваг послуг навчального закладу, їх обговорення, з зазначенням найбільш сприятливих умов навчання; – формування бездоганної репутації за рахунок накопичення позитивної інформації про минулі роки діяльності, а також інформування потенційних клієнтів про перспективні плани розвитку навчального закладу, суспільно значимі пропозиції і погляди ректора і топ-менеджерів; – презентація самофінансованих заходів (проведення конференцій, симпозіумів, надання благодійної допомоги інвалідам, сиротам, що постраждали від аварій чи природних катаклізмів, пільгове навчання дітей з багатодітних сімей, дітей співробітників, оплата навчання в кредит); – розробка чіткого плану підвищення якості освітянських послуг; відкрите інформування клієнтів про реальні можливості отримання роботи після закінчення навчання; – тісне співробітництво зі ЗМІ (виступи по каналах українського і місцевого телебачення та радіомовлення з докладними інтерв'ю чи нарисами про діяльність навчального закладу і його нові ініціативи; інформування громадськості про суспільно значимі проекти, публікація і поширення інформаційно-аналітичних матеріалів, організація і проведення прес-конференцій, участь у теле- і радіооглядах, участь у прес-моніторингах, підтримка неформальних контактів з журналістами і т. ін.); – збільшення обсягів «тиражування» інформації про успішні акції й угоди, що приносять успіх не тільки навчальному закладу, а й його клієнтам (публікації в пресі, роздатковий матеріал на презентаціях, публічні виступи керівництва перед широкою аудиторією); – маркетингові дослідження ефективності реклами в газетах, журналах, радіо та телебаченні, рейтингові заходи; – збільшення обсягів регулярних зустрічей з представниками ЗМІ (при підведенні підсумків роботи навчального закладу за звітні періоди, проведенні днів відкритих дверей, посвяченні в студенти, випусках та врученні дипломів, появі нових освітянських послуг); – розширення асортименту вітальних листівок і послань випускникам і колегам. • Додаткові функції іміджмейкерів ВНЗ.До функцій іміджмейкерів вищих навчальних закладів можна також віднести: – виважену і продуману, кропітку роботу зі старшокласниками, випускниками коледжів, технікумів, училищ; – доведення основних переваг у навчанні до безпосередніх керівників шкіл та навчальних закладів І рівня акредитації; – надання регулярної підтримки «дружнім» клієнтським групам; – проведення регулярної підтримки експертної оцінки діяльності навчального закладу; – вироблення корпоративного стилю всіх комунікацій; – регулярна підтримка тісних відносин з банками, підприємствами малого і середнього бізнесу; – створення системи практичної підготовки студентів та їх професійної адаптації до роботи в умовах реальної економіки; – підвищення рівня платоспроможності студентів за допомогою створення спільних підприємств; – інформування широкої громадськості про результати вмілого й ефективного застосування передових методів навчання і виховання студентської молоді. Робота над створенням і підтримкою іміджу навчального закладу вимагає досить багатоаспектної і регулярної діяльності не тільки іміджмейкерів, а й команди фахівців паблік рілейшнз.
4. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІМІДЖОЛОГІЯ Хороший підприємець не тільки робить гроші, а й наповнює змістом снування інших людей Е. Атос Підприємництво відрізняється від інших видів людської діяльності тим, що особиста матеріальна зацікавленість виступає змістостворюючим фактором, а приватна власність, незалежність та ініціативність стають безумовними умовами його здійснення. Читайте також:
|
||||||||
|