Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заходи щодо підвищення іміджу ВНЗ

З метою рекламування навчального закладу і його послуг іміджмейкери практикують низку заходів серед яких, най­частіше зустрічаються:

– розкриття концепції розвитку ВНЗ, його презентація;

– інформування потенційного споживача про наявні можливості;

– сегментація ринку освітянських послуг;

– концентрація уваги на потребах потенційних клієнтів;

– розвиток раціонального початку в мисленні цільового споживача;

– розробка товарного знаку, що оптимально відповідає цілям ВНЗ;

– розробка короткого і ємкого слогану, що найбільш точ­но виражає цілі ВНЗ;

– утвердження корпоративної культури працівників на­вчального закладу (стиль мовної і невербальної комунікації, якість проведення конференцій, ділових нарад, зовнішній ви­гляд співробітників, стиль їх одягу, уміння діяти в кон­фліктних і кризових ситуаціях);

– визначення способів доведення до відома абітурієнтів переваг послуг навчального закладу, їх обговорення, з зазна­ченням найбільш сприятливих умов навчання;

– формування бездоганної репутації за рахунок накопи­чення позитивної інформації про минулі роки діяльності, а також інформування потенційних клієнтів про перспективні плани розвитку навчального закладу, суспільно значимі про­позиції і погляди ректора і топ-менеджерів;

– презентація самофінансованих заходів (проведення конференцій, симпозіумів, надання благодійної допомоги інвалідам, сиротам, що постраждали від аварій чи природних катаклізмів, пільгове навчання дітей з багатодітних сімей, дітей співробітників, оплата навчання в кредит);

– розробка чіткого плану підвищення якості освітянсь­ких послуг; відкрите інформування клієнтів про реальні мож­ливості отримання роботи після закінчення навчання;

– тісне співробітництво зі ЗМІ (виступи по каналах ук­раїнського і місцевого телебачення та радіомовлення з до­кладними інтерв'ю чи нарисами про діяльність навчального закладу і його нові ініціативи; інформування громадськості про суспільно значимі проекти, публікація і поширення інформаційно-аналітичних матеріалів, організація і прове­дення прес-конференцій, участь у теле- і радіооглядах, участь у прес-моніторингах, підтримка неформальних контактів з журналістами і т. ін.);

– збільшення обсягів «тиражування» інформації про успішні акції й угоди, що приносять успіх не тільки навчаль­ному закладу, а й його клієнтам (публікації в пресі, роздатковий матеріал на презентаціях, публічні виступи керівництва перед широкою аудиторією);

– маркетингові дослідження ефективності реклами в га­зетах, журналах, радіо та телебаченні, рейтингові заходи;

– збільшення обсягів регулярних зустрічей з представни­ками ЗМІ (при підведенні підсумків роботи навчального за­кладу за звітні періоди, проведенні днів відкритих дверей, по­свяченні в студенти, випусках та врученні дипломів, появі но­вих освітянських послуг);

– розширення асортименту вітальних листівок і послань випускникам і колегам.

Додаткові функції іміджмейкерів ВНЗ.До функцій іміджмейкерів вищих навчальних закладів можна також віднести:

– виважену і продуману, кропітку роботу зі старшокласниками, випускниками коледжів, технікумів, училищ;

– доведення основних переваг у навчанні до безпосе­редніх керівників шкіл та навчальних закладів І рівня акреди­тації;

– надання регулярної підтримки «дружнім» клієнтським групам;

– проведення регулярної підтримки експертної оцінки діяльності навчального закладу;

– вироблення корпоративного стилю всіх комунікацій;

– регулярна підтримка тісних відносин з банками, підприємствами малого і середнього бізнесу;

– створення системи практичної підготовки студентів та їх професійної адаптації до роботи в умовах реальної еко­номіки;

– підвищення рівня платоспроможності студентів за до­помогою створення спільних підприємств;

– інформування широкої громадськості про результати вмілого й ефективного застосування передових методів на­вчання і виховання студентської молоді.

Робота над створенням і підтримкою іміджу навчального закладу вимагає досить багатоаспектної і регулярної діяль­ності не тільки іміджмейкерів, а й команди фахівців паблік рілейшнз.

 

4. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІМІДЖОЛОГІЯ

Хороший підприємець не тільки робить гроші, а й наповнює змістом снування інших людей Е. Атос

Підприємництво відрізняється від інших видів людської діяльності тим, що особиста матеріальна зацікавленість виступає змістостворюючим фактором, а приватна власність, незалежність та ініціатив­ність стають безумовними умовами його здійснення.


Читайте також:

  1. II. Загально-шкільні заходи
  2. PR-реклама іміджу
  3. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  4. Адміністративно-запобіжні заходи
  5. Анатомія» іміджу.
  6. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  7. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  8. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  9. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  10. Використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.
  11. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  12. Вимоги до інтелектуальних систем реального часу та шляхи підвищення їх швидкодії




Переглядів: 1464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми формування іміджу приватних ВНЗ | Особливості створення іміджу підприємця

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.