Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблеми формування іміджу приватних ВНЗ

Для приватних навчальних закладів питання формування іміджу є не просто актуальним, а життєво необхідним. Так, якщо імідж державного вищого навчального закладу в основі своїй створений давно при всебічній підтримці і захисті держави і є традиційним та передбачуваним, імідж приватних на­вчальних закладів починається з нуля. Після одержання ліцензії його потрібно формувати цілеспрямовано і довго, до­лаючи багато як об'єктивних проблем, так і особливо штучно створюваних перепон. Проблеми формування іміджу новостворених приватних навчальних закладів визначались і виз­начаються рядом причин.

Перш за все – це об'єктивні умови їх утворення:

—складні процеси становлення та утвердження нових соціально-економічних умов;

—нестабільність політичної обстановки та державотво­рення при відсутності правового поля;

—безсистемність творення самих приватних навчальних закладів;

—численність, різнопрофільність та поява зовсім нових освітніх напрямів і спеціальностей;

—слабка матеріальна і кадрова база як будь-якої нової структури;

—поява конкурентного поля;

—упередження і навіть свідомо відверта протидія ново­створюваним структурам як з боку монополістичних державників, так і з боку соціально-психологічного середовища, де все нове приймається неоднозначно, яке об'єктивно не могло без проблем сприйняти новоутворення в освіті, як і в суспільному устрої взагалі.

Приватні ВНЗ появилися як альтернативні. Уже сам по собі статус альтернативних викликав неоднозначне ставлення до них. До того ж альтернативними вони були не тільки по суті системи і змісту навчання, але і з точки зору основ їх ут­ворення – соціально-економічної та державно-політичної. На відміну від державних ВНЗ, які ґрунтувались на повному державному матеріально-технічному забезпеченні, «єдино правильній» ідеології, єдиних Типових планах і навчальних програмах, прийшли приватні ВНЗ, як правило, з власним матеріально-фінансовим забезпеченням, з правом вибору спеціальностей та курсів, можливістю участі студентів у фор­муванні змісту своєї освіти та ін.

На щастя, громадськість України дуже швидко зрозуміла необхідність та доцільність модернізації та демократизації освіти і сприйняла приватні навчальні заклади. Всього за 12 років приватні ВНЗ пройшли кілька етапів свого розвитку: від інноваційних альтернативних структур до утвердження як рівноправної складової системи національної освіти.

Пройдений навчальними закладами приватної форми власності шлях не був позбавлений труднощів, їх подолання нерідко вимагало певних зусиль, а головне копіткої праці, са­мовідданості та віри у власну справу та людей, які першими усвідомили необхідність і розпочали реформування націо­нальної освіти.

Високий рівень справді інноваційної, творчої навчально-виховної роботи, рішуча відмова від усього застарілого, що стримувало розвиток освіти в країні, постійна турбота про зміцнення матеріальної бази всіх закладів, підвищення їх іміджу зробили свою справу. Навчальні заклади недержавної форми власності практично довели свою необхідність, що засвідчено наданням їм офіційного правового статусу, вдос­коналення якого має відбуватися з урахуванням світового досвіду.

На порядку денному сьогодні постали проблеми і питан­ня, пов'язані з просуненням і підтримкою іміджу навчальних закладів у середовищі потенційних споживачів.

Мета підвищення іміджу навчальних закладів полягає в забезпеченні сприятливою інформацією про діяльність і ат­рибутику з метою ефективного залучення до них студентів та слухачів.

Іміджування сучасного ВНЗ має свою специфіку, яка пе­редбачає відповідність, в першу чергу, вимогам часу, оцінкам та уявленням абітурієнтів не тільки про зміст та кваліфікаційну характеристику фахівця, а й про умови фор­мування його якостей і характеристик. Формування іміджу Європейського університету, наприклад, супроводжується системою цільових заходів, означених такими актуальними поняттями і термінами, як: реклама, паблік рілейшнз, бренд, рейтинг, моніторинг, паблісіті, промоутування, іміджмейкерство тощо.


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  3. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  4. Аграрні проблеми в працях письменників аграрників.
  5. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  6. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  7. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  8. Актуальні проблеми біоетики
  9. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  10. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  11. Актуальність проблеми.
  12. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій




Переглядів: 829

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні риси іміджу педагога | Заходи щодо підвищення іміджу ВНЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.