Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ МАС-МЕДІА

Контрольні запитання

1. Яке призначення добровільної сертифікації.

2. Установіть відмінності між добровільною сертифікацією та обов'язковою.

3. Охарактеризуйте об'єкти добровільної сертифікації.

4. Дайте характеристику керівному органу з добровільної сертифікації.

5. Схарактеризуйте функції випробувальних лабораторій в системі добровільної сертифікації.

6. Проаналізуйте розподіл відповідальності учасників системи добровільної сертифікації.

7. Проаналізуйте зміст сертифіката відповідності в системі добровільної сертифікації.

Питання до обговорення

 

1. Критерії оцінки діяльності мас-медіа.

2. Мас-медіа і політичний стан суспільства.

3. Мас-медіа й ідеологія суспільства.

4. Рівень масової культури суспільства і мас-медіа.

5. Рівень освіти населення і мас-медіа.

 

Список використаних джерел

1. Артемьев А. Стратегический наступательный твиттер/ А.Артемьев. – Режим доступа: http://dialogs.org.ua/issue_full.php?m_id=21363

2. Балкин Дж. Как СМИ могут симулировать политическую прозрачность /Дж. Балкин. – Режим доступа: http: / / dialogs.org.ua/crossroad_full.php? M_id = 9837

3. Григорян Г. П. О средствах коммуникации и судьбах человечества в популярной философии Маршала Маклюэна // Вопросы философии. - 1982. - № 10. - С. 6.

4. Гриценко О. М. Мас-медіа у відкритому інформаційному суспільстві й гуманістичні цінності: Монографія. - К.: ВПЦ "Київський університет", 2002. - С. 23.

5. Джинчарадзе Н. Г. Основи філософії культури. - К.: Знання України, 2004. - С. 97.

6. Дзюба І. "Навколо ювілейне" // Інтернаціоналізм чи русифікація? - К., 1998. - С. 248.

7. Зернецька В. Глобальний розвиток системи масової комунікації і міжнародних відносин. - К.: Освіта, 1999. - С. 46-47.

8. Іванов В. Основні теорії масової комунікації і журналістики : навч. посіб. / В. Іванов. – К.: Центр Вільної Преси, 2010. – С. 11.

9. Квіт С. Масові комунікації : підручник / С. Квіт. – К. : КМА, 2008. – С. 12.

10. Коляденко В.А. Інфокомунікаційні технології як чинник політичної модернізації: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / В.А. Коляденко; Одес. нац. юрид. акад.. — О., 2002. — 16 с.

11. Коновець О. Ф. Український ідеал. - К.: ВЦ "Просвіта", 2003. - С. 151.

12. Лалл Дж. Мас-медіа, комунікація, культура. Глобальний підхід.— К.: “К.І.С”, 2002.— С. 94.

13. Лалл Дж.. Мас-медіа, комунікація, культура. Глобальний підхід. - К. :К.І.С., 2002. - С. 17-19.

14. Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Д. Мак-Квейл. – 4-те вид. [пер. З англ. Оля Возьна, Галина Сташків]. – Львів: Літопис, 2010. – 537 с.

15. Моль А. Социодинамика культуры. - М., 1974. - С. 38.

16. Найем М. Владимир Познер: самоцензура журналистов - это проблема власти /М. Найем. Режим доступа: http://dialogs.org.ua/issue_full.php?m_id=20719

17. Ольшанский Д. В. Психология масс.— СПб: Питер, 2001.— С. 10, 33, 80–82.

18. Пахомова Н. Інформаційний голод у просторі, перенасиченому інформацією /Н.Пахомова. – Режим доступу http: / / dialogs.org.ua / project_ua_full.php? M_id = 9986

19. Пронченко О.С. Взаємодія ЗМІ і влади в контексті реалізації права громадян на інформацію: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.С. Пронченко; НАН України, Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф.Кураса НАН України. — К., 2008. — 16 с.

20. Різун В. В. Теорія масової комунікації: підруч. для студ. галузі 0303 “журналістика та інформація” / В.В. Різун.— К.: Видавничий центр “Просвіта”, 2008.— 260 с.; також див. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://referat.znate.ru/text/index-13126.html?page=37 (дата звернення – 21.09.2013).

21. Свентицька О.В. Інформаційний тероризм як феномен сучасної міжнародної політики: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / О.В. Свентицька; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 19 с.

22. Харрис Р. Психология массовых коммуникаций / Р. Харрис. — СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК, 2001. — 448 с.

23. Шарков Ф.И. Основы теории коммуникации: учебн. для вузов / Ф.И. Шарков. — М.: Социальные отношения, Перспектива, 2003. — 248 с.

24. Шиллер Г. 1980. Манипуляторы сознанием. М.

25. Barnet R., Cavanagh J. 1994. Dreams: Imperial Corporation and the New World Order. N.Y.

26. Croteau D., Hoynes W. 2000. Media/Society: Industries, Images and Audiences. Pine Forge Press.

27. Ewen S. 1976. Captains of Consciousness. N.Y.

28. Gans H. 1979. Deciding What is News. N.Y.

29. Gramsci A. 1971. Selections from the Prison Notebooks. L.

30. Hall S. 1986. The Problem of Ideology – Marxism Without Guarantees. – Journal of Communication Inquiry, vol. 10, № 2.

31. Hall S. 1989. Ideology and Communication Theory in Rethinking Communication Theory. Vol. 1. Newbury Park (Ca).

32. Hunter J., Davidson. 1991. Culture Wars. N.Y.

33. Jeffords S. 1989. The Remasculinization of America. Bloomington.

34. Lefort C. 1991. On the Genesis of Ideology in Modern Societies. – Ideology and Power in the Age of Lenin in Ruins. N.Y.

35. Lull J. 2000. Media, Communication, Culture. A Global Approach. N.Y.

36. Marchetti G. 1989. Action-Adventure as Ideology. – Angus I., Jhally S. (eds.) Cultural Politics in Contemporary America. N.Y.

37. McCracken E. 1993. Decoding Women’s Magazines. N.Y.

38. O’Barr W. 1994. Culture and the Ad. Boulder (Co).

39. Robertson R. 1995. Globalization: Time-Space and Homogeneity. – Featherston M., Lash S., Robertson R. (eds). Heterogeneity. L.

40. Rose T. 1994. Black Noise. Hanover.

41. Shiller H. 1992. Mass Communication and American Empire. Boulder (Co).

42. Taylor E. 1989. Prime Time Families. Berkley.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  6. Автоматизація метрологічної діяльності
  7. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  8. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  11. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦИЯ 5 УЛЬТРАЗВУК И ИНФРАЗВУК | АНГЛІЙСЬКИЙ ТЕАТР ЕПОХИ РЕНЕСАНСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.