Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості створення іміджу банку

Банки, як і гроші, один з давніх винаходів людства. Ін­формація про перші банки, а точніше суб'єкти, що виконува­ли окремі банківські операції, сягає глибини віків. І тому, що першими операціями банків були прийом цінностей на збере­ження і видача грошових позичок, то споконвічно бан­ківський бізнес був ризиковим. Незважаючи на свою бага­товікову історію, цей бізнес так і не перейшов у розряд безризикових.

Благополуччя банків, якість їх менеджменту, перспективи росту базуються не тільки на ефективних технологіях і не­обхідних зв'язках, але більшою мірою на репутації й іміджі банку. Однак не слід вважати останні два слова синонімами, а тим більше тотожними поняттями. Якщо створення не­обхідного іміджу можливо до визначеної міри форсувати, то складання його репутації ніколи не може обігнати хід розвит­ку самого банку, його фінансової, інтелектуальної й ор­ганізаційної міці. Крім того, створення банківського іміджу – це доведення до відома широкого загалу відомостей про ос­новні переваги банку, їх промоутування одночасно зі спро­бою обійти мовчанням недоліки і труднощі.

Репутація банку складається з фактів його діяльності за минулі роки, а для побудови іміджу можна використовувати не тільки колишні та нинішні досягнення, але й проекти бан­ку на майбутнє, а також суспільно значимі пропозиції і «про­гресивні» погляди провідних менеджерів. Адже досить при­вселюдно проанонсувати якийсь проект, щоб дати мож­ливість банку набрати додаткові бали свого іміджу.

Безумовно, рішення про розміщення грошей в банку буде прийматися на підставі більш повної «первинної» інформації. Але стримана і вивірена іміджова кампанія може створити по­зитивне підсвідоме тло для такого рішення.

Імідж, а в кінцевому рахунку і репутація, мають першо­рядне значення у фінансовому бізнесі. Внесок в імідж не дає негайної, легко визначуваної віддачі, він завойовується про­тягом певного часу. Людина може купити якийсь необхідний товар у незнайомого йому виробника, про якого їй нічого не відомо, але вона ніколи не розмістить гроші в банку, про який вона немає достатньої інформації.

Проте важливість хорошого іміджу виявляється не тільки в періоди успішного розвитку, а й, особливо, в моменти ви­никнення труднощів. Коли клієнти, почувши щось про про­блеми банку, поспішають, побоюючись його банкрутства, взяти назад свої гроші, вони насправді штовхають банк до банкрутства. А от інерція хорошого іміджу і вмілі дії керів­ництва банку щодо його підтримки в кризові періоди можуть істотно загальмувати процес розорення!

Деякі банкіри вважають, що банк може успішно працюва­ти без активної іміджової політики в ЗМІ. Є банки, що зосе­редивши за рахунок особистих зв'язків нечисленну, але бага­ту і конкурентноспроможну клієнтуру, замкнувши на себе стабільні фінансові потоки, вважають, що їх висвітлення мо­же скоріше зашкодити, ніж допомогти. Але не завжди неконкурентні переваги при первинному розподілі клієнтів тривають вічно. Розширити клієнтську базу, залучити додат­кові гроші фізичних осіб для забезпечення зростаючих потреб своїх клієнтів у більш довготривалих інвестиціях, без цілес­прямованої роботи над іміджем просто неможливо.

♦ Особливості банківськогоРR

Банки працюють з найрізноманітнішими клієнтами: юри­дичними організаціями та приватними особами, з іншими фінансовими установами. Багато в чому благополучна робота банку залежить від його фінансових можливостей. Як прави­ло, власні засоби банку складають лише незначну частину йо­го обігових коштів. Тому, багато в чому благополуччя банку залежить від довіри до нього його партнерів по бізнесу, клієнтів.

Виходячи на фінансовий ринок, банки в першу чергу на­магаються завоювати довіру клієнтів, розробляючи і проводя­чи необхідні заходи по поліпшенню зв'язків з громадськістю. Банківські РRможна визначити як сферу ділових ко­мунікацій, за допомогою яких формується репутація і імідж банку на ринку банківських послуг і підтримується позитивне до нього ставлення з боку громадськості.

Банківський паблік рілейшнз – це одна з функцій уп­равління банком, що сприяє встановленню і підтримці спілкування, взаєморозуміння і співробітництва між банком і громадськістю. РRмістять у собі розв'язання різних проблем і завдань.

Зв'язки з громадськістю сприяють зміцненню положення банку на ринку, допомагають не тільки зберегти, але й розши­рити сегмент ринку, де функціонує банк. Зв'язкам із гро­мадськістю приділяють все більш уваги керівники банків­ських установ, які повністю включені в процес взаємодії з ЗМІ, суспільством, працівниками, партнерами, а також у політичне життя. Подібні зусилля сприяють просуванню бан­ківських продуктів до клієнтів і збільшують прибутковість і рентабельність банківського бізнесу.

Зв'язки з громадськістю для банку повинні виступати у ролі одержувача інформації, що сигналізує про нагальні суспільні потреби. Отримана інформація повинна сприяти підвищенню ефективності функціонування банку, поліпшен­ню ставлення до нього громадськості. З метою підвищення свого іміджу банкам треба проводити політику відкритості стосовно клієнтів: щорічно в ЗМІ публікуючи баланс банку, основні підсумки його діяльності, надаючи клієнтам опера­тивну інформацію про своє фінансове положення тощо.

Відмінності створення банківського іміджу обумовлені специфікою надання самої банківської послуги. Банк чи кон­кретна банківська послуга не викликають ніяких візуальних, слухових, нюхових, смакових рефлексів і асоціацій; зміст бан­ківської послуги, переваги банку можна сприйняти тільки ро­зумом. Банківська послуга, з одного боку, занадто складна і раціональна річ, щоб рішення про її «придбання» приймало­ся під впливом рекламного образу, а з іншого боку, підрахун­ки і порівняння її «дійсної споживчої вартості» набагато про­стіші, ніж, наприклад, в турбізнесі.

Створення банківського іміджу, на думку фахівців, занят­тя непросте, зв'язане з застосуванням цілого ряду наук і має першорядне значення, сполучаючи інтереси суспільства і фінансових структур, аналіз тенденцій їх розвитку і розробку відповідних програмних заходів.

Банківський бізнес належать до складного типу послуг, і без розуміння його основ і закономірностей, іміджмейкер мо­же нанести банку чималі збитки.

Банки виробляють специфічний товар у вигляді послуг, які не мають натурально-речовинного виразу. Банківські по­слуги стандартні для масового споживача, їх гама однакова, і в умовах ринкової економіки існує досить насичена дистриб'юторська мережа. Очевидно, що такі елементи комплек­су маркетингу як ціна і розподіл не грають значної ролі в ком­плексі банківського маркетингу при просуванні масових по­слуг населенню.

Просування конкретних послуг у фінансово-банківській сфері повинно здійснюватися на тлі домінування товарного знаку-логотипу банку, що характерно для цієї сфери послуг. Хоча реклама логотипу банку безпосередньо й не зв'язана з просуванням банківських послуг на ринку, вона створює бан­ку певний імідж солідного економічного інституту.

Переваги власної банківської служби

До банків досить часто звертаються різні рекламні агент­ства з пропозиціями про взяття на повне рекламне обслугову­вання, зокрема й по лінії РR. Основні їхні аргументи поляга­ють у тому, що рекламне агентство:

– дозволяє концентрувати ресурси під конкретні задачі;

– володіє незалежним зовнішнім поглядом;

– має у своєму розпорядженні власні зв'язки з зовнішнім середовищем, доступ до незалежних джерел інформації;

– має можливість напрацьовувати досвід розв'язання аналогічних задач в інших структурах.

Разом з тим, власна рекламна служба банку, в свою чергу, також має ряд переваг перед рекламним агентством:

—дозволяє забезпечувати довгострокову програму по створенню і підтримці іміджу, послідовність окремих РR-акцій;

—об'єднана єдиною корпоративною культурою, чітко зорієнтована на меті банку;

—має доступ до внутрішньої інформації, має широкі зв'язки з внутрішнім середовищем банку;

—може забезпечити оперативне реагування на ситуацію контрольовану з погляду профілактики несанкціонованого витоку інформації;

—має формальний статус, що дозволяє їй представляти інтереси банку в зовнішньому середовищі;

—вимагає, як правило, менших витрат.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. PR-реклама іміджу
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. А. Створення власної папки.
  9. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  10. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  11. Аграрне виробництво і його особливості
  12. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.




Переглядів: 925

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характерні риси іміджу сучасного бізнесмена | Взаємовідносини зі ЗМІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.