Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характерні риси іміджу сучасного бізнесмена

Суспільство завжди з повагою ставилось до ініціативи, ділової хватки й справедливого розрахунку, ощадливості, відпрацьованого господарського механізму, що приносить достаток.

Традиції приватного підприємництва в Україні формува­лись і розвивались протягом багатьох століть і були перервані післянепівською політикою радянської влади. Основними принципами ведення бізнесу тоді були: повага до влади, чес­ність і правдивість, повага до приватної власності, вірність слову, цілеспрямованість, професіоналізм, честь підприємця.

До високорозвинутих етичних традицій вітчизняного підприємництва належить також добродійність та меценатст­во. Окрім християнських настанов на добродійність, як релі­гійний обов'язок допомагати ближньому і проявляти любов до нього, в системі цінностей вітчизняних підприємців зав­жди було прагнення увічнити своє ім'я і заслужити визнання сучасників та нащадків, завдяки пожертвуванням на оборону, освіту, архіви тощо. Вже на початку минулого сторіччя під­приємці відкривали дитсадки, лікарні, школи, бібліотеки, проводили добродійні концерти. Причому це робилось не з чистої філантропії, а, в першу чергу, завдяки усвідомленню потреб справжнього господаря у кваліфікованій і соціально облаштованій робочій силі.

Підприємцю, що вибудовує сьогодні свій імідж, не­обхідно пам'ятати про це, бути візуально привабливим. Не своєю респектабельністю чи широкими жестами при сплаті рахунків в ресторанах, а наявністю хороших манер, дотри­манням етичних засад бізнесу.

Справжній підприємець – не улюбленець долі, а людина, яка завдяки набутим знанням, своєму інтелекту, культурі уп­равління, вмінню сподобатись, стала з нею на «ти».

Внутрішня суть таких людей природно проглядається че­рез їх особистість, персоніфіковано матеріалізуючись у їхньо­му особистому іміджі.

Одяг бізнесмена – це також його інвестиції в майбутнє, це доповнення до набутого досвіду, розвинутих талантів, під­приємницьких навичок. Якщо бізнесмен має серйозні наміри піднятись до самих вершин, то він мусить одягати відпо­відний мундир. У світі бізнесу, як зазначає Сірка Анна, мун­дир підприємця – неділовий костюм.

Світ бізнесу виробляє певні стандарти поведінки, в тому числі і в одязі, і від ділових людей, підприємців він вимагає чіткого їх дотримання. Без цього бізнесмен може лишитися всього свого надбання.

Перше правило: одягайтесь так, як ті, ким хочете стати. Для цього в гардеробі повинно бути три-чотири традиційних костюми, декілька брюк, два-три піджаки, і як мінімум п'ять-шість сорочок. Всі вони мають бути підібрані по фасону, ко­льору. Комбінуючи частини одягу в різні ансамблі, їх власник в змозі виглядати відповідно до обставин, щоразу по-новому. Одні й ті ж речі, як би вам вони не подобались, з часом набри­дають і людині, і її оточенню.

Поважаючий себе бізнесмен збираючись до свого офісу, ніколи не одягне світер або кофту. В'язані та трикотажні речі більш призначені для прогулянок за місто, на річку, в ліс, на спортивний майданчик тощо.

Не зважаючи на жару, за офіційних обставин не можна знімати піджак. Передбачлива людина в такому разі підбере костюм з більш легкої тканини, зазначає Г. Монахов.

Друге правило: діловий одяг завжди консервативний. Бізнесмен третього тисячоліття – завжди елегантно одягне­ний у класичний костюм, який підкреслює його авторитет, гідність, владу і вірність традиціям. Саме такий імідж підкрес­лює в бізнесмені самоповагу, впевненість у собі і надає йому визнання з боку оточуючих. Формальна суворість, чіткі лінії несуть відбиток значимості, переконливості.

Якщо говорити про одяг тих, хто займається малим бізне­сом, то його представникам краще відповідає одяг стриманих тонів, без краваток літом, але обов'язково – відпрасований костюм, свіжа сорочка, якісне взуття.

Жінки-підприємці повинні намагатися одягатись варі­ативно, для них завжди необхідна фонуюча деталь туалету. Так діловій жінці добре личить плаття або костюм з світлою блузкою та нашийним платком. З біжутерії жінкам-підприємцям подобаються тонкі золоті цепочки, невеликі брошки та кліпси під жемчуг, що поліпшують діловий її імідж.

Фахівці радять діловій жінці незалеж­но від сімейного стану носити обручку. Ні в якому разі не можна приходити на ділову зустріч з поліетиленовим пакетом. Краще за все підійде атташе-кейс.

Представникам середнього бізнесу зазвичай, відповідає також одяг стрима­них кольорів. Піджак – світлий чи темний і брюки (темні чи світлі), тобто навпаки. Але при цьому обов'язково біла сороч­ка, помітний дорогий годинник і найчастіше – яскрава кра­ватка. При цьому краватка може за кольором не «підбиратись» до костюма. Вона начебто сама по собі, хоча й ефектна, «омоложує» того, хто її носить.

 

5. БАНКІВСЬКА ІМІДЖОЛОГІЯ

Банківська іміджологія – це розділ прикладної іміджології, що розглядає проблеми і питання, пов'язані з формуванням, просуненням і під­тримкою іміджу банківських структур у середовищі по­тенційних споживачів.

Мета банківської іміджології полягає в забезпеченні сприятливою інформацією про діяльність і атрибути банків­ських систем з метою ефективного залучення до них клієнтів.

Над проблемами створення в Україні банківського іміджу фахівці-іміджмейкери найчастіше працюють у рамках паблік рілейшнз. Однак аналіз публікацій останнього часу свідчить про те, що проблемами становлення іміджу банку, його про­суненням на ринку займаються найчастіше люди мало підго­товлені до такого виду діяльності.

До всього сказаного, ситуація авторитету банку як ор­ганізації, що може зробити допомогу в заощадженні і нагро­мадженні грошової маси на сьогодні, після багатьох аферистичних спроб великої кількості лжебанків, не припускає на­явності довіри до них населення.

Державні банки Радянського Союзу, що існували в неве­ликій кількості і були монополізовані державною системою, не дуже піклувалися про міцну репутацію. Населення змуше­не було звертатися до монополії Держбанку. Нині ж ситуація змінилася: на ринку банківських послуг наявна велика кількість комерційних банків, що пропонують широке коло послуг, які іноді відрізняються від тих, що визначені в прес-релізах державних банків. Клієнт хоче розібратися в тому, у який банк йому вигідніше внести гроші.


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. Анатомія» іміджу.
  3. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  4. Біосфера Землі, її характерні властивості
  5. Вимоги до проведення сучасного уроку
  6. Вимоги, які пред'являються до сучасного менеджера
  7. Виникнення і характеристика сучасного організованого молодіжного руху в Україні
  8. Виникнення та характерні особливості класичної школи політичної економії.
  9. Виникнення українського козацтва 5.1 Феномен козацтва: генезис, характерні риси та особливості
  10. Вплив глобалізаційних процесів на культуру сучасного світу.
  11. Г Сковорода є найяскравішим і найхарактернішим представником української національної філософської думки.
  12. Геополітична структура сучасного світу.




Переглядів: 1627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Імідж національного виробника | Особливості створення іміджу банку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.