Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характерні риси іміджу сучасного бізнесмена

Суспільство завжди з повагою ставилось до ініціативи, ділової хватки й справедливого розрахунку, ощадливості, відпрацьованого господарського механізму, що приносить достаток.

Традиції приватного підприємництва в Україні формува­лись і розвивались протягом багатьох століть і були перервані післянепівською політикою радянської влади. Основними принципами ведення бізнесу тоді були: повага до влади, чес­ність і правдивість, повага до приватної власності, вірність слову, цілеспрямованість, професіоналізм, честь підприємця.

До високорозвинутих етичних традицій вітчизняного підприємництва належить також добродійність та меценатст­во. Окрім християнських настанов на добродійність, як релі­гійний обов'язок допомагати ближньому і проявляти любов до нього, в системі цінностей вітчизняних підприємців зав­жди було прагнення увічнити своє ім'я і заслужити визнання сучасників та нащадків, завдяки пожертвуванням на оборону, освіту, архіви тощо. Вже на початку минулого сторіччя під­приємці відкривали дитсадки, лікарні, школи, бібліотеки, проводили добродійні концерти. Причому це робилось не з чистої філантропії, а, в першу чергу, завдяки усвідомленню потреб справжнього господаря у кваліфікованій і соціально облаштованій робочій силі.

Підприємцю, що вибудовує сьогодні свій імідж, не­обхідно пам'ятати про це, бути візуально привабливим. Не своєю респектабельністю чи широкими жестами при сплаті рахунків в ресторанах, а наявністю хороших манер, дотри­манням етичних засад бізнесу.

Справжній підприємець – не улюбленець долі, а людина, яка завдяки набутим знанням, своєму інтелекту, культурі уп­равління, вмінню сподобатись, стала з нею на «ти».

Внутрішня суть таких людей природно проглядається че­рез їх особистість, персоніфіковано матеріалізуючись у їхньо­му особистому іміджі.

Одяг бізнесмена – це також його інвестиції в майбутнє, це доповнення до набутого досвіду, розвинутих талантів, під­приємницьких навичок. Якщо бізнесмен має серйозні наміри піднятись до самих вершин, то він мусить одягати відпо­відний мундир. У світі бізнесу, як зазначає Сірка Анна, мун­дир підприємця – неділовий костюм.

Світ бізнесу виробляє певні стандарти поведінки, в тому числі і в одязі, і від ділових людей, підприємців він вимагає чіткого їх дотримання. Без цього бізнесмен може лишитися всього свого надбання.

Перше правило: одягайтесь так, як ті, ким хочете стати. Для цього в гардеробі повинно бути три-чотири традиційних костюми, декілька брюк, два-три піджаки, і як мінімум п'ять-шість сорочок. Всі вони мають бути підібрані по фасону, ко­льору. Комбінуючи частини одягу в різні ансамблі, їх власник в змозі виглядати відповідно до обставин, щоразу по-новому. Одні й ті ж речі, як би вам вони не подобались, з часом набри­дають і людині, і її оточенню.

Поважаючий себе бізнесмен збираючись до свого офісу, ніколи не одягне світер або кофту. В'язані та трикотажні речі більш призначені для прогулянок за місто, на річку, в ліс, на спортивний майданчик тощо.

Не зважаючи на жару, за офіційних обставин не можна знімати піджак. Передбачлива людина в такому разі підбере костюм з більш легкої тканини, зазначає Г. Монахов.

Друге правило: діловий одяг завжди консервативний. Бізнесмен третього тисячоліття – завжди елегантно одягне­ний у класичний костюм, який підкреслює його авторитет, гідність, владу і вірність традиціям. Саме такий імідж підкрес­лює в бізнесмені самоповагу, впевненість у собі і надає йому визнання з боку оточуючих. Формальна суворість, чіткі лінії несуть відбиток значимості, переконливості.

Якщо говорити про одяг тих, хто займається малим бізне­сом, то його представникам краще відповідає одяг стриманих тонів, без краваток літом, але обов'язково – відпрасований костюм, свіжа сорочка, якісне взуття.

Жінки-підприємці повинні намагатися одягатись варі­ативно, для них завжди необхідна фонуюча деталь туалету. Так діловій жінці добре личить плаття або костюм з світлою блузкою та нашийним платком. З біжутерії жінкам-підприємцям подобаються тонкі золоті цепочки, невеликі брошки та кліпси під жемчуг, що поліпшують діловий її імідж.

Фахівці радять діловій жінці незалеж­но від сімейного стану носити обручку. Ні в якому разі не можна приходити на ділову зустріч з поліетиленовим пакетом. Краще за все підійде атташе-кейс.

Представникам середнього бізнесу зазвичай, відповідає також одяг стрима­них кольорів. Піджак – світлий чи темний і брюки (темні чи світлі), тобто навпаки. Але при цьому обов'язково біла сороч­ка, помітний дорогий годинник і найчастіше – яскрава кра­ватка. При цьому краватка може за кольором не «підбиратись» до костюма. Вона начебто сама по собі, хоча й ефектна, «омоложує» того, хто її носить.

 

5. БАНКІВСЬКА ІМІДЖОЛОГІЯ

Банківська іміджологія – це розділ прикладної іміджології, що розглядає проблеми і питання, пов'язані з формуванням, просуненням і під­тримкою іміджу банківських структур у середовищі по­тенційних споживачів.

Мета банківської іміджології полягає в забезпеченні сприятливою інформацією про діяльність і атрибути банків­ських систем з метою ефективного залучення до них клієнтів.

Над проблемами створення в Україні банківського іміджу фахівці-іміджмейкери найчастіше працюють у рамках паблік рілейшнз. Однак аналіз публікацій останнього часу свідчить про те, що проблемами становлення іміджу банку, його про­суненням на ринку займаються найчастіше люди мало підго­товлені до такого виду діяльності.

До всього сказаного, ситуація авторитету банку як ор­ганізації, що може зробити допомогу в заощадженні і нагро­мадженні грошової маси на сьогодні, після багатьох аферистичних спроб великої кількості лжебанків, не припускає на­явності довіри до них населення.

Державні банки Радянського Союзу, що існували в неве­ликій кількості і були монополізовані державною системою, не дуже піклувалися про міцну репутацію. Населення змуше­не було звертатися до монополії Держбанку. Нині ж ситуація змінилася: на ринку банківських послуг наявна велика кількість комерційних банків, що пропонують широке коло послуг, які іноді відрізняються від тих, що визначені в прес-релізах державних банків. Клієнт хоче розібратися в тому, у який банк йому вигідніше внести гроші.


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. Анатомія» іміджу.
  3. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  4. Біосфера Землі, її характерні властивості
  5. Вимоги до проведення сучасного уроку
  6. Вимоги, які пред'являються до сучасного менеджера
  7. Виникнення і характеристика сучасного організованого молодіжного руху в Україні
  8. Виникнення та характерні особливості класичної школи політичної економії.
  9. Виникнення українського козацтва 5.1 Феномен козацтва: генезис, характерні риси та особливості
  10. Вплив глобалізаційних процесів на культуру сучасного світу.
  11. Г Сковорода є найяскравішим і найхарактернішим представником української національної філософської думки.
  12. Геополітична структура сучасного світу.




Переглядів: 1685

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Імідж національного виробника | Особливості створення іміджу банку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.