Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ

Засоби реклами Пріоритет можливого використання для реклами окремих груп товарів (послуг)
1. Друкована реклама Майже для всіх видів товарів
2. Реклама у пресі Для всіх видів товарів і послуг. Популярні видання використовують для реклами товарів і послуг широкого вжитку; спеціалізовані — для реклами промислової продукції та послуг
3. Реклама на радіо Для товарів і послуг масового попиту. Ефектив­на як додатковий захід під час проведення ярмарків і виставок
4. Реклама на телебаченні Для товарів масового попиту з великими обсягами реалізації
5. Виставки та ярмарки Для всіх видів товарів і послуг. Товари масового попиту рекламують переважно на загальногалузевих ярмарках, а товари та послуги промислого призначення — на галузевих, спеціалі­зованих виставках
6. Рекламна продукція (су- веніри) Дорогі сувенірні вироби для реклами промислової продукції; недорогі сувенірні вироби із символікою випускають у великій кількості для реклами товарів масового попиту
7. Пряма поштова реклама Переважно для промислової продукції з порівняно вузькою цільовою аудиторією
8. Зовнішня реклама Для товарів масового попиту, а також імід­жева реклама фірм — суб’єктів промислового ринку
9. Реклама в Інтернеті Для промислової продукції (послуг), для товарів масового попиту за умови гуртової торгівлі, а також як форма прямого маркетингу

Економічну ефективність реклами відповідно до економічних цілей визначають за рекламним прибутком (різницею між реклам­ним доходом і витратами на рекламу) і рекламним доходом (зміною обсягу збуту, зумовленого рекламою).

За даними досліджень компанії Cranfield, з 1992 по 2000 р.
витрати американських компаній на рекламу зросли на 50 %,
але лише в половині випадків це привело до збільшення обсягів
продажу. Ще песимістичніша картина спостерігається стосовно промо-акцій (різні маркетингові заходи, наприклад, дегустації в торговельних центрах, лотереї, призи): спеціалісти Cranfield виявили позитивний фінансовий ефект лише у 20 %
випадків. У зв’язку з цим проблема ефективного планування та оптимального розподілу маркетингового бюджету є дуже актуальною.

Одним з основних питань під час складання маркетингового бюджету є обсяг виділення коштів на маркетингові заходи на наступний період. Як правило, компанії спрямовують на просування своєї продукції певний відсоток коштів залежно від обсягу продажу. Середнім рівнем вважають 3—5 %, проте на практиці розходження показників може бути досить значним, залежно від галузі, рівня конкуренції на ринку, цілей і планів компанії тощо.

Американська компанія Schoenfeld & Associates провела дослідження маркетингових бюджетів корпорацій, визначивши середній розмір їхніх витрат на просування продукції (табл. 2.5).

Таблиця 2.5


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  3. Але в реклами є і недоліки.
  4. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  5. Амортизація основних засобів
  6. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  7. Амортизація основних засобів.
  8. Амортизація основних фондів
  9. Амортизація основних фондів
  10. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  11. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  12. Амортизація основних фондів, методи її нарахування.




Переглядів: 701

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕВАГИ Й НЕДОЛІКИ РІЗНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОГНОЗУВАННЯ | ВИТРАТИ КОРПОРАЦІЙ НА ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.