МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація освоєння нової продукції.Система створення і освоєння нової продукції Регулятором виробничої діяльності підприємства є продукція. Якщо вона пройшла всі стадії технічної обробки, відповідає стандартам і здана на склад – це готова продукція. Після виготовлення готову продукцію слід реалізовувати, чим вищої вона якості, тим вища її конкурентноздатність, а відтак прибутки підприємства. Але в будь-якому випадку в умовах конкуренції товарна політика має бути направлена на перспективу. Слід враховувати, що будь-який товар з часом зходить з ринку, «застаріває», тому потрібно своєчасно підготовити виробництво до випуску нової продукції. Нова продукція може бути удосконаленням старої продукції (модифікація) чи нововведенням, яке важливе для споживача. Нововведення – є творчим впровадженням прогресивного відкриття винаходу чи просто концепції. Процес розробки і освоєння виробництва нової продукції є окремою стадією виробництва і називається технічною підготовкою виробництва. Технічна підготовка виробництва – це сукупність наукових технічних і організаційних економічних заходів, направлених на розробку і освоєння нових видів продукції, що здійснюється від початку наукових досліджень до впровадження виробу в експлуатацію. Складові технічної підготовки виробництва (ТПВ): 1. Науково-дослідна складова: - дослідження ринку; - вивчення патентів; - пошук ідеї нового твору; - розробка концепції нового товару (новизна, оцінка конкурентноздатності). 2. Технічна складова: - дослідно-конструкторські розробки: виготовлення дослідних зв’язків; - вдосконалення технологічних процесів; - розробка спеціальних пристроїв, інструментів, оснащення; - виготовлення схем планування цехів і дільниць нового виробництва. 3. Організаційно-економічна складова: - планування виробництва; - організація виробничих процесів; - облік і контроль нового виробу; - матеріально-технічне забезпечення; - фінансування нового виробництва. Таким чином, виробництво нової продукції є передумовою оновлення товарної політики підприємства, завоювання нових ринків збуту, розширення сегменту ринку. У результаті розроблення конструкторсько-технологічної документації, випробування дослідних зразків, виготовлення технологічного оснащення та нестандартного обладнання, перепланування виробничих дільниць створюються передумови для організації стабільного випуску нового виробу. Освоєння виробництва розглядається як початковий етап промислового виробництва нової продукції, протягом якого досягаються заплановані обсяги виробництва, намічені економічні показники та проектні техніко-економічні параметри продукції, що випускається. Період освоєння нової продукції починається з виготовлення дослідного зразка й завершується серійним виробництвом продукції. Стадія освоєння виробництва нової продукції характерна тільки для масового й серійного виробництва. У період освоєння триває конструкторсько-технологічне доопрацювання нового виробу та пристосування самого виробництва до випуску нової продукції. В процесі освоєння виробництва відбувається застосування нової технології, конструкції виробів, перевірки їх відповідності стандартам. Також відбувається встановлення планових показників і технологічно-економічних показників (собівартості, рентабельності, якості, тощо). Для того, щоб уникнути в майбутньому недоліків виготовляється дослідний зразок чи партія виробів. Їх виробництво дозволяє забезпечити якість розробки, налагодити технологічний процес, виявити та усунути недоліки та допоміжні роботи, що виникають у процесі виробництва продукції. На тривалість періоду освоєння впливають послідовно-системні зміни проектних та організаційних рішень: уточнення конструкції виробу — зміни в конструкторській документації — перегляд технологічних процесів — перепроектування й виготовлення оснащення — перегляд матеріальних і трудових норм — перепланування розташування устаткування — навчання робітників новим процесам — уточнення оперативно-виробничих планів. Зарубіжний досвід свідчить, що зміни допускаються тільки до початку серійного або масового виробництва. До основних етапів освоєння належать: технічне, виробниче та економічне освоєння. Як правило, витрати на виробництво перших виробів у кілька разів перевищують витрати на продукцію, що серійно випускається. Надалі відбувається різке зниження цих витрат. Тенденція зниження собівартості під час освоєння виробництва нової продукції має, як правило, стійкий характер, причому обсяг випуску є найважливішим чинником її зниження. Чинниками, що визначають час освоєння, є новизна та складність виробу, ступінь обробки технічної документації, рівень оснащення, соціально-психологічний рівень колективу тощо. Ефективність процесу оновлення продукції на машинобудівних підприємствах переважно визначається методом, який вибрано для переходу на виробництво нового виробу. У виробничій практиці існують дві основні форми переходу на випуск виробів: із зупинкою та без зупинки виробництва. При цьому в кожній із цих форм виокремлюються послідовний, паралельний і паралельно-послідовний методи. Послідовний – виробництво нової продукції розпочинається після нового завершення старого виробництва. Паралельний – нове виробництво відбувається зі старим виробництвом. Послідовно-паралельне – нове виробництво відбувається на вільних виробничих площах, а на основних – здійснюється старе виробництво. Коли старе виробництво закінчується, на основних площах відбувається нове виробництво. Читайте також:
|
||||||||
|